Gotovci vs. Radeljakovi

10.08.2008.

Ne znam kako gospođa Gotovac izgleda uživo i da li je stvarno tako atraktivna da se o njoj mora pričati po svim medijima, ali je definitivno iritantnog glasa s ne-tretiranom govornom manom. Bljak..

O tipu koji ima jaako čudnu frizuru (podsjeća me na mog pokojnog ujaka, s onim dlakama taktički raspoređenim po glavi), prijeti, plače, pjeva.... - mogu reći da je puuno gori od prošlogodišnjeg hita - starog kenjca Radeljaka..

Da ne velimo da je, tada tako iritantna, Vlatkica nam Pokos bila melem za gledanje i uši. O njezinom ukusu, šta god mi mislili o načinu trošenja novaca na skupe krpice, ne može se ništa loše reći!! A dikcija joj je izbrušena do visokih standarda i ni jedna ju od sadašnjih fufica "velike sise" voditeljica ne može sustići!

Da vas podsjetim, za koji dan će biti godišnjica one tragične pogibije Ene Begović. Svašta se za njenog života pričalo o njezinom načinu zarađivanja za život (a tada nije bilo sapunica i glumce su jaako slabo plaćali!), da ne velim kako se par dana prije poroda udala za starog kenjca Radeljaka. No da, ne može se reći da bizarna pogibija nije bila na visini bilo kakvog zapleta ili raspleta bogate brazilske sapunjare!

I baš me zanima gdje će uslikati Radeljaka sa malom (uvijek u bijelom od glave do pete!) kako "tuguju" za najdražom ženom..

O turistima (doduše, svim onim Bosančerosima što se sa različitim tablicama cijele Juropjunjn) vozikaju "mojim" autoputom, pa si usput malo stanu sa strane (ne na ugibalištu), pa pišaju gdje stignu, bacaju smeće, blicaju mi u retrovizor (bez obzira što i ja vozim debelo iznad dozvoljenog, a oni još više) - ne želim reći ni A!

<< Arhiva >>