Knjige naše svagdašnje...

26.07.2008.

Danas sam se rastrčala po cijelom selu tražeći novi broj Cosma u kompletu sa knjigom koju želim pročitati, valja ona ili ne. I ??

Nema nigdje. Naravno da prodaju "prazan" tj. samo časopis, ali ne u toj skupljoj varijanti sa knjigom. Vele prodavačice da su dobile samo po jedan ili ni jedan primjerak. Pa mislim... headbang

Znam da ljudi na selu baš i ne čitaju knjige, pa su valjda u Tisku procijenili da nemaju klijentelu za skuplju varijantu časopisa.

Ako se sjećate kako su se ljudi tukli prije par godina za primjerke knjiga koje su mogli povoljno kupiti uz dnevne novine? To je bilo pet minuta slave svake prodavačice na kiosku s novinama!! Svi smo se upucavali sa onim klasičnim "Susjedica, bi meni ostavili primjerak knjige?" - svi su bili intimni sa tetama u to doba.smijeh

Doduše, samo u onih prvih mjesec i nešto histerije, a onda se pomama smanjila, pošto su knjige završile na polici neotvorene (ruku na srce, neke od naslova nisu pročitali ni studenti filozofskog), a ljudi skužili da daju hrpu para za nešto što ne kane konzumirati.

Ja sam pokupovala dosta tih knjiga. Neke sam uzela zato što su u školskoj lektiri (ne pitajte me da li su i pročitane od strane mojih školaraca no!), neke zato što volim naslove i željela sam imati svoj primjerak knjige (Jane Austin imam u engleskoj i nekoliko hrvatskih varijanti zubo), neke sam po prvi put pročitala ....

No dobro, u međuvremenu je postalo jako moderno i high napisati svoju vlastitu knjigu - bila ona izmišljenog teksta ili autobiografska. To što dotičnu nije pročitalo ni šire susjedstvo, a kupila samo najuža rodbina i prijatelji - nećemo o tome... bang

I zato me stvarno zanima koliko je knjiga Nives Sisa Pevaljka Celzijus stvarno kupila raja i koliko od njih je uspjelo otvoriti korice i pročitati prvu stranicu... eek

A o onim otužnim listama najbolje prodavanih knjiga u "Pola ure kulture" kada si na prvom mjestu sa prodanih petnaestak knjiga na tjedan - nema smisla ni govoriti.... mad

<< Arhiva >>