Dupla plaća...

23.04.2008.

Moj koljega otišao na godišnji. Onako naprasno - odmah u ponedjeljak, ujutro, nakon kave. Ja ga lovim za rukav - Što se radi? gdje? kada? zašto?

Naime, ja uskačem kao zamjena. Da li su mi na vrijeme rekli? Šef (njegov) ili on? Ma neee... headbang

I tako ja, osim nekog svog posla koji se, zašto uopće sumljati, zakarao tako da sam se preko dva direktora šamarala s nekima "s druge strane", borim i sa poslom "dragog" si koljege. Dok se on zasluženo odmara... burninmad

Pa sad gonjam poslovođe, šljakere, kuharice, čistačice, raspoređujem aute, tjeram ljude da rade, lovim ove što uleću s "čudnim" idejama.... Luda kuća! nut

I da, da ne bi mislili da sad, osim svog predragog direktora nemam i "šefa" koji mi to inače po opisu i nije. Imam, imam. Jerbo sada radim i za njega. cool

Pitala ja, onako u šali za "duplu plaću". Veli on meni - u naturi.

Rekoh: "Pazi se, a šta ako pristanem??" cerek

<< Arhiva >>