A sad o HZZO-u!!

22.01.2008.

U prošlom postu sam nahvalila HZZO u vezi mjesečnih ili godišnjih količina sve moguće opreme (trakice za mjerenje šećera, lancete, igle) vezane uz regulaciju dijabetesa, pogotovo u djece jer ona dobivaju i neke povečane količine nego odrasli.

A sad nešto potpuno drugačije:

Naime, nekidan smo Mala i ja bile na kontroli kod okuliste. Njezina kratkovidnost u kombinaciji sa astigmatizmom (krivo građenom rožnicom) je vezana uz neke druge gene - moje. Povijest se ponavlja kroz moje dijete.

Ja nosim kontakne leće već više od 25 godina. Nakon što više nisam mogla nositi naočale. A prve sam dobila sa šest godina.

No da, nakon skoro tri godine pogoršala joj se dioptrija toliko da smo morali ići na nove naočale. Doduše, i stare su preživjele "pustinju i prašumu"...

Otišli mi lijepo kod "našeg" optičara - našli nas u kompu i dali 10%! Bira mala okvire - cijene 500 - 900 kn. Pošto je majka (oliti ja) nosila one neke grozne koje je moja mama birala kod Ghetaldusa po cijeni, a ne mojim sklonostima, tako da sam ja mrzila i naočale i sebe dugi niz godina, tako Mala ima pravo birati bez da se gleda cijena.

Doduše, nisam sigurna da uopće ima nekih jeftinijih modela, jer su sve ovo što su nama nudili neke D&G, RayBan i sl. skupe marke. No, dijete odabralo okvih, odabrali stakla - anti-grecavih (prošle je uspjela oštetiti treći dan nošenja - kao da je prošla groz grmlje), anti-something i sve tako - sve u svemu cijena ukupno preko 1.100 kn.

Nakon onog gore popusta - cijena 1.000 i nešto sitno kuna.

Sad ja pitam za potvrdu HZZO. Prije par godina to su ljudi iz optike sami radili. Znam da se dobilo nekih tristo i nešto kuna olakšice. Mačka veli - sami si riješite.

Nakon sat vremena čekanja, 8 kuna parkiranja - Bandić je postavio table za parkiranje uokrug svih uličica vezanih uz ispostavu HZZO-a, fak i Bandić (dobro da nije bila veća gužva) - koliko su mi dali para???

Okvir (u dućanu 530 kn - onaj od povoljnijih) - 24 kn
Stakla (odabrali ta neka srednje skupa za 500-njak kn) - 30 kn
Još neka stakla (mislim da je to za plastična stakla) - 25 kn.

Ukupno - 79 kn!!

Ma baš vam hvala. Ne znam što bih bez HZZO-a!

Što još dodati?

Osim što zarađujem relativno dosta za Hrvatske uvjete, pa samim time i plaćam doprinose za zdravstvo puuno više nego ostali - ne znam što je gore:

To što ja plaćam puno, a dobila sam natrag samo tih 79 kuna za naočalice (da se razumijemo, moje dijete nosi dioptriju veću od 4.0!) koje u relativno optimalnoj opciji koštaju preko 1.000 kn ili oni siroti ljudi kojima je cijena jednih dječjih naočala skoro cijela njihova mjesečna plaća???

Fak i država!

<< Arhiva >>