Image hosted by ImageShack.us

no pressure over capuccino...

subota, 27.01.2007.

:)

Hm. Trebala bih učiti, ali to naravno trenutno ne radim. :)
Eastwoodova gramatika čeka na stolu s hrpom papira (parts of speech, prepositions, tenses...) koji bi me trebali pripremiti za ispit u petak, ali ja... ne učim ... :(
Ma hajde, budem, čim napišem post :)

Dakle, petak ispit iz jezičnih, pa onaj sljedeći tjedan svaki dan po jedan ispit :(
Očekujem poruke ohrabrenja i motivacije :))

Iako sam rekla da ovaj vikend neću izlaziti, nisam se suzdržala. Sinoć sam prvo mislila da neću ići van- učit ću. A ne mogu učiti u neredu- pospremila sobu. (ah, taj sindrom pospremanja kad imaš učit), mislila gledat film, ali ipak otišla do kafića tu na Savi, koji mi nisu u zadnje vrijeme na listi najdražih, samo na piće. I frendica i ja doživjele smo toliko glupih uleta da čovjek ne može vjerovati:)
Molim vas, neka mi netko objasni: zašto ljudi koji nisu obdareni prirodnom ljepotom i šarmom slobodno prilaze curama (i kažu da im se sviđaju kao 'banjalučki ćevapi', mislim wtf???), bez imalo srama i kompleksa???

I zašto tipovi koji imaju potencijala obuku u petak navečer rozu ili usku majicu, ili utrpaju košulju u hlače???

I zašto zgodni tipovi, onako koji djeluju malo misteriozno, ne prilaze iako je uspostavljen eye contact? :(

Nadam se odgovorima....:))

Iako sam rekla da ovaj vikend ne mičem od knjige, ipak... ipak idem malo vani, na karaoke party, hehe. Budem li ja pjevala, moglo bi biti ... pa ajmo reći zanimljivo :)

Short list stvari koje su mi se dogodile ovih dana, onako random i nevažno:

-bila na izložbi l.da vincija u MUO, vidjela jadranku kosor tamo. Zbljuv.
-izlasci u kset i papilon zadnja dva vikenda- prefenomenalni :)
- napokon otišla u referadu za novu iksicu (bojim se žena tamo, pa nastojim na minimum svesti naše susrete:))
-bila na klizanju- prvi put u životu:) i nijednom nisam pala, jej, klizanje je super :)
-
-saznala da moj drugi bivši hoda s curom s kojom vodim hladni rat because she hates me :)
-napokon počela učiti, i kužiti naglaske u španjolskom
-pogledala little miss sunshine- film koji svi morate pogledat!!!
-pokvarile mi se slušalice od mp3-a... neeeee!!! :(
-promijenila dizajn bloga- pinky boja koja jede oči :)

nakon ove blogovke struje svijesti, voy a estudiar... besos :))

p.s. da, znam, ovaj post je kao dnevnički zapis iz teena ili ok-a... :))


Image Hosted by ImageShack.us
sluša se: Cat Power- Lived in Bars. cat je inače žena s gornje slike- koliko god dobro izgledala ima još bolji glas :)

27.01.2007. u 17:59 • 5 KomentaraPrint#

petak, 12.01.2007.

pet stvari :)

Dakle, dvoje dragih blogera Argitula i Plava Mala i mene su obvezali da napišem ''the pet stvari''.
Žao mi je što neću biti malo sočnija, ali ipak ću napisati stvari zbog kojih ne trebam odgovarati pred zakonom (i pred svojom mamom, hehe:)).
1. Ponekad stvarno volim biti sama. Mislim, obožavam se družiti, upoznavati ljude, izlaziti, možda čak i previše. Ali isto tako, uživam kad sam npr. sama doma, ili sad sama u sobi, kad imam vremena baš za sebe, da radim što hoću. Čitam knjige, časopise, surfam netom ili nešto piskaram. Tako da ne shvaćam ljude kojima je dosadno, jer meni apsolutno nikada nije dosadno, ili imam neku obavezu koju moram izvršiti, (ili čije izvršenje moram odgađati) ili si nađem kakvu opuštajuću zanimaciju. Ova 'samoća' odnosi se i na šetnju gradom, nekad uživam samo šetati, slušati glazbu s mp3-a zadubljena u svoje misli. :)
I da, jedna od mojih najdražih aktivnosti kad se nađem u gradu je- odiseja po Profil Megastoreu. Ili gledam nove knjige, prelistavam, čak sam postala fascinirana i rječnicima (wish list- oxford colocations and idioms:). Ili uzmem hrpu časopisa, između ostalih i Elle, Vogue, Cosmo (da, da, ženski časopisi- tužite me:)) na engleskom i ispijam kavicu na katu Profil Megastorea.

2. Imam sreće u nagradnim igrama. Ali stvarno često dobijem neke sitnice, iako odavno nisam ništa zaigrala. Što mislite čije ime moji doma napišu kad ipak odluče ispuniti kupon za nagradnu igru? :) Mama me potiče da igram loto, ali nisam još probala.:)
Par stvari koje sam dobila: pretplata na neki časopis (čiji mi nijedan broj nije nikad stigao, usput budi rečeno), cd Branimira Mihaljevića lol cerek , neku kremu , parfem u igri lokalnog lanca supermarketa, DVD uređaj na dočeku nove godine, Diorov prsten u Cosmu, šalicu na Briljanteenu, kasetu ede maajke ... :))

3. Uvijek kasnim. Ali stvarno-uvijek, svaki put. Grozno. Ali ako ima među vama slilnih, shavtit će me. Nije da ne poštujem nečije vrijeme, već jednostavno- nikako ne uspijem doći na vrijeme. Uglavnom nikada. :)
Ali primijetila sam da uglavnom uvijek isti ljudi kasne, zato mi je smiješno vidjeti kad nakon mog kašnjenja na sat uleti za desetak minuta cura pospanog lica sva uzdihana. A kad se smijem kažu mi: ''A što misliš kako ti izgledaš kad kasniš?:)''
Dakle, u moju rutinu spada jurnjava do stanice, držanje figa da dođe tramvaj što prije ili proklinjanje sudbe klete ako mi ode pred nosom. (neki dan mi šugavi vozač nije htio otvoriti vrata, ccc) Ulovim peticu ili sedamnaesticu. U prvom slučaju nadam se što manjoj gužvi u prometu do Fera, u drugom izletim kod učiteljske, gledam na sat i kalkuliram koliko mi treba do filozofskog i pritom razmišljam kako 'više stvarno neću kasniti'. Ili svratim kupiti nesicu s mlijekom- u tom slučaju razmišljam- ma ajde, ionako kasnim. Moj akutni kašnjevitis mogla bi biti tema romana ili čitavog književnog opusa. Pa da skratim. Ako se ikad sa mnom dogovorite negdje naći- unaprijed se ispričavam- kasnit ću. :)

4. Različite čarape. Kao što piše u boxu s vaše lijeve strane, o meni, uvijek nosim različite čarape. Nije to nikakva 'prevencija od uroka', već jednostavno- neobjašnjiva pojava. To traje već duže vrijeme. U početku slučajnost, ali kako su se čarape počele prati u različitim 'ciklusima' nemoguće je naći par. Ovu sam 'naviku' proširila na cijelu obitelj, pa mi je smiješno vidjeti kad mama ima različite čarape, a i tata. :) A na sestru sam već navikla. Mojoj najboljoj frendici, inače preoganiziranoj osobi, koja mi je od ove godine i cimerica, bilo je nezamislivo kako mi čarape mogu biti različite. A mama me u Zagreb poslala s novim, sparenim čarapama. I moj život s dvije jednake čarape na nogama trajao je neko vrijeme. A onda- gledam u stopala svoje cimerice, jedna žarko plava, druga žarko roza.. :)Moje trenutno stanje: jedna crvena i jedna siva s bartom simpsonom. :)

5. Kad sam bila sedmi razred napisala sam priču. Ali ne bilo kakvu priču, već potresnu ispovijest bivšeg ovisnika, iako nisam imala nikakvog dodira s ovisnicima ni sa životom s ulice what so ever. Tako uredno napisanu priču na par dvolisnica velike pisanske bilježnice (kakav kompjuter 'u to vrijeme':)) pošaljem u teen. I svaki novi broj listam s nadom da su objavili moju priču. A onda je prošlo nekoliko godina (a ja u međuvremenu skužila da je teen debilan a da ja nisam) i došla sam u srednju. I uzmem teen od jedne malo manje napredne kolegice iz razreda. (u tom vremenu, a i prije, ja bijah na Globusu, Cosmu i Elle-u). I listam, i u hrpi tih stranica sa savjetima 'kako biti supač, kako biti kuuul' i vidim poznata mi neka priča iz stvarnog života. A onda se sjetim, pa kako mi ne bi bila poznata kad sam je ja napisala! Moram li napomenuti da nisam dobila nikakav honorar, možda sam ipak trebala zaštititi autorska prava . :))

eto ga, to bi bilo pet stvari koje su mi prve pale na pamet. a sad su na redu:
filozblogija- već je vrijeme za novi post, a odgovor na pitanje što je wentworth miller stiže na tvoj mail za nekoliko minuta :)
mtina-curo, već je vrijeme za novi post.
catcher u inozemstvu- nadam se da će na svom blogu naći malo mjesta i za ovu temu, koja nije baš u konceptu njegovog bloga:)
flower girl


a za vas ostale vidjeh da ste dobili ove 'zadačiće',pa da se ne ponavljam. pusa svima kiss

Image Hosted by ImageShack.us

12.01.2007. u 18:27 • 18 KomentaraPrint#

srijeda, 03.01.2007.

sretna vam nova :)

Početak svake nove godine je klišejski vrijeme za rezimiranje prošle godine i za pisanje dugih popisa odluka, želja, i ostalog što se neće ostvariti. Barem kad sam ja u pitanju. Zato sam odustala od ''to do, and not do do'' lista, odluka koje će me učiniti pametnijom, ljepšom- boljom u svakom pogledu.
Neću se odreći povremene cigarete (ma koliko trubili sa svih strana da je pušenje loše), ova godina neće proći bez kojeg pijanstva, neću redovno ići u teretanu, i neću redovno učiti. A ako se nešto od ovog ne ostvari ugodno ću iznenaditi samu sebe.
Jedine odluke koje sam donijela su- više se smijati i ne shvaćati sve tako ozbiljno.
Prvo- nije da se ne smijem dovoljno. Ali kad sad pogledam zbog čega sam se živcirala prošle godine- ne pada mi na pamet ponoviti živciranje i melankoliju zbog tog i tog tipa, zbog milijun sitnica koje bih promijenila na sebi (zavoljeh i njih) i ostalog.
Drugo- nije da sad sve shvaćam preozbiljno- ali. Ali ako na neke stvari u svom životu stavimo težinu koja im ne pripada, ako previše razmišljamo o nečemu- taj problem samo raste u našoj glavi. Od muhe u slona, što bi rekli. Been there, done that.
Zato: ne bih opet, hvala.
I još bi se negdje moglo dodati i to da ću ove godine pokušati uštedjeti nešto love, naći kakav poslić i putovati što više mogu.
A sad, malo prisjećanja na prošlu godinu.
Moj se život dosta promijenio u 2006.- počelo je s polaganjem vozačkog u siječnju, završilo s iščekivanjem povratka doma u prosincu. S nekoliko važnih događaja između- završetak srednje škole (nešto što mi se čini milijun godina daleko), novi grad, novi ljudi, faks, nove veze.
Dakle, u prošloj godini:
-naučila sam da treba misliti pozitivno u svakoj situaciji
-da ne treba sumnjati u sebe. Nekad znamo više nego što mislimo. I nekad smo snažniji više nego što mislimo
-da se i u malom gradu u kojem se nikad ništa ne događa može stvoriti svijet kojem se rado vraćaš kad oko sebe imaš prave ljude
-da je moguće smršaviti 5 kg :)
-i upisati se na filozofski fakultet u zagrebu :)
-i da više nikad neću naručiti čizme preko interneta :)
-da ljubav ponekad boli. Ali isto tako-da prava ljubav ne bi trebala boljeti, a ako već nije bila prava- za čim žaliti?
-da bi ti, kad imaš 19, prijateljstva trebala biti važnija od veza jer se veze znaju pokazati kao nesigurna 'investicija'- iznenadiš se kad to najmanje očekuješ. otkad se družim s prijateljicama nas nekoliko je nadživjelo po nekoliko veza svake od nas- you do the math.
Image Hosted by ImageShack.us
- shvatila sam koliko volim svoju obitelj . znala sam to i prije, ali daljina čini svoje:)
- u moj život je ušlo nekoliko važnih osoba za koje se mi čini da su oduvijek tu
- upoznala sam na faksu cure bez kojih ne mogu zamisliti dan- dođu mi kao jutarnja kava- Ivana i Martina- it's so good to have u . : )
-A upoznala sam i jednu jako dragu, simpatičnu i pametnu blogericu i u stvarnom svijetu- filo :)
-naučila sam da ti ljudi koje poznaješ jako kratko mogu promijeniti dosta toga u životu, pojave se niotkud, malo te potresu i opet nestanu. Ali kako god okrenem- pozitivka u meni zna da je svako iskustvo dragocjeno i ne boji se učiti na greškama
-da je lijepo znati da postoji wentworth miller :)
-da nije loše ponekad se odvažiti na promjene- makar frizure
-a da meni dobro stoje šiške
-i da moram odoljeti želji da ih sam sebi šišam :)
-naučih i da su suze dragocjene- ne rasipajte ih uzalud. :)
-naučila sam da mi je sunce jako važan faktor u životu.
-i da me živcira magla u zagrebu i sivilo, kad po nekoliko dana ne vidim sunca
-ali naučih i da je iščekivanje proljeća slatko:)
-naučila sam i da ponekad doista možeš računati samo na sebe
-ali i to da bez drugih ne možeš- ako im daš priliku ljudi te mogu oplemeniti na bezbroj načina
-naučila sam da imam prave prijatelje- da imam nekoga s kim mogu pustiti suze-nekad od tuge, nekad od smijeha :)
-naučila sam da je život predragocjen da bismo ga potrošili na živciranje zbog bilo čega.
-i da ne postoji nešto što bih baš jako htjela promijeniti na sebi. Postala sam tolerantnija prema sebi i svojim manama, pa mi je lakše zavoljeti i tuđe. :)

I još sam puno toga naučila, ali da skratim- želim vam sretnu novu. I pored puno zdravlja, ljubavi, prijateljstva i ostalog- da vam se ostvare one male sitne želje za koje samo vi znate koliko vam znače- ono o čemu potajno mislite kad idete spavati i kad se budite, jer znam provjereno da su te želje najiskrenije. kiss

Image Hosted by ImageShack.us


p.s. a baš bi bilo lijepo da mi i netko od vas ako komentirate kaže po jednu stvar koja mu je obilježila 2006.-iskustva drugih su dragocjena :)

03.01.2007. u 01:04 • 15 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...a pointless nostalgic-that's me...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
no pressure over capuccino...alanis

And you're like a 90's Jesus
And you revel in your psychosis
How dare you
And you sample concepts like hors d'euvres
And you eat their questions for dessert
Is it just me or is it hot in here
And you're like a 90's Kennedy
And you're reallyl a million years old
You can't fool me
They'll throw opinions like rocks in riots
And they'll stumble around like hypocrite
Is it just me or is it dark in here
Well you may never be or have a husband
You may never have or hold a child
You will learn to lose everything we are temporary arrangements
And you're like a 90's Noah
And they laughed at you as you packed all of your things
And they wonder why you're frustrated
And the wonder why you're angry
And is it just me or are you fed up?
And may god bless you in your travels
in your conquests and querries
Image Hosted by ImageShack.us
"Our greatest glory consists not in never falling, but in rising every time we fall." - Oliver Goldsmith
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
najsavršenija pjesma na svijetu (po mom mišljenjuyes)
u2 one
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
volim:
-maratonske kave sa svojim društvom
-sarkastičan, ironičan, otrovan , ciničan i morbidan humor istih
-upoznavati nove ljude
-Malog princa
-stare VW bube
-knjige
-crno bijelu fotografiju
-čokoladu (razmišljam da je stavim na prvo mjesto)
-gardaland:)
-upaliti radio dok se vozim u autu i potrefiti na meni baš najdražu pjesmu
-pisma, ali prava pisma, ručno napisana:)
-nove mailove u inboxu (rockoholic_babe@yahoo.com)
-izlaske
-spremanje za izlazak, uživam čak i u vječnoj nedoumici što da obučem
-shopping (iako mi poslije treba mešto za smirenje)
-smijati se, i onaj mazohistički osjećaj kad vas stomak boli od smijeha:)
-probuditi se i skužiti da je tek petnaest do šest i da mogu još odspavati
-ostati ušuškana u toplom krevetu u hladno jesensko jutro dok vani pada kiša...
-vozati se besciljno u autu
-pričati satima na telefon
-britanski naglasak
-Prijatelji idu u kategoriju ''obožavam''
-Joeya tribbianija ( pogrešno napisano, ha?or not:) Al ne bi ni on to bolje...:))
Image Hosted by ImageShack.us
moje blogersko štivo, totalno random poredak :)

bolan:) wannabe intelektualac ;)
ultravioleta:)
pegy:)
mtina:)
pametna plava mala:)
mostarac gugo:)
aarsla :)
balkan boy :)
catcher u inozemstvu:)
flower girl:)
lampa:)
opijena morem:)
cookie:)
cat:)
nn:)
child in time:)
aibreann:)
pinkeye:)
lena:)
filozblogija se vratila:)
argitula:)
pia:)
les yeux :)
mala chi :)
zephyrrhymes:)



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
JA
-14.7.1987. sam uljepšala ovaj svijet :)
-zelene oči
-duga smeđa kosa
-ponekad nervozna
-iako ja mislim da sam smirena:)
-skeptična, cinična, sarkastična, ironična, neurotična, i još -na...
-nosim fiksni aparatić, koji uskoro skidam:)-skinula:D
-i gotovo uvijek različite čarape (nenamjerno)-kad su čarape u pitanju daltonist sam
-slabije čujem kad imam naočale, hm
-fascinira me pomisao da postoji paralelni svijet
-želim soundtrack za svoj život (otkad imam sony mp3 svaki dan ima soundtrack i smisao:))
Image Hosted by ImageShack.us

ovih dana čitam:
nick hornby- about a boy
haruki murakami- my sputnik sweetheart
herman hesse- damian
vladimir vinja- gramatika španjolskog jezika:)

njih slušam:
Ramones
U2
RHCP
Robbie Williams
Alanis Morissette
Đorđe Balašević
Coldplay
Franz Ferdinand
Janis Joplin
the strokes
arctic monkeys
cat power


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njih čitam
Milan Kundera - Nepodnošljiva lakoća postojanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rujana Jeger-Darkroom
Milan Kundera- Smiješne ljubavi, Nepodnošljiva lakoća postojanja
Alexandre Dumas- Dama s kamelijama
Nick Hornby-Sve zbog jednog dječaka
Dostojevski-Zločin i kazna
Miljenko Jergović-Sarajevski Marlboro
Audrey Niffenegger- Žena vremenskog putnika
J.K. Rowling- Harry Potter (oni koji su čitali razumjet će me:))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
najdraže knjige
Biblija-zato što me čini jačom osobom...
Mali princ- zato što želim zauvijek ostati dijete i vidjeti bitno, očima nevidljivo (mrzim što su mi isklišeizirali Malog princa)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovi filmovi mi nikad neće dosaditi:
-Život je lijep
-Love Actually
-About a Boy
-Kosa
-Amelie
-Sam u kući 1,2:)
-Little Miss Sunshine

Linkovi

muškarci mog života:)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

moj mail:
rockoholic_babe@yahoo.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Printer Cartridge