Lako je dobit'...hajd' zaradi...

19 prosinac 2008

U zadnje vrijeme kako me nije bilo na ovom blogu dogodila se jedna dobra stvar.
Moj rodjak u drugom koljenu, a moj ribički povremeni partner u prvom koljenu Mladen
na Rakitju je upecao moju ribu. Onu koju ja čekam. I došla je njemu, a ne meni.
Tadammm...dame i gospodo, njegovo veličanstvo šaran...
Image Hosted by ImageShack.us

Beba je imala 26,5 kg.Uhvačena je i puštena na jezeru Finzula-Rakitje.
Mladene čestitam...
Kako se bliži vrijeme Božića, odlučio sam se za jednu nagradnu igru. I to pravu.
s NAGRADAMA. Nije lažnjak. Treba naime pogoditi što je na slici. Onoga tko prvi pogodi nagrađujem
kavicom, pičencem, i čevapima.Odgovor mora biti potpun.Nikako djelomičan ili približan.
Pa da vas vidim...
Dakle što je ovo???
Image Hosted by ImageShack.us

Samo naprijed ne bojte se reći što mislite.
Može biti svašta, a može biti i nešto.
Na vama je da pogodite. Ne budite plašljivi.
Iskažite hrabrost.
Image Hosted by ImageShack.us

Rješenje slijedi u idućem postu...do tada ...BISTRO...

<< Arhiva >>