E moj narode...prenosim sa onog...hm...

14 prosinac 2008

Image Hosted by ImageShack.us

Jebi ga Marko, moraš još malo pričekat dok dođu oni drugi na vlast.
Sjećaš li se moj Marko kako si uzo pušku u ruke, stisnuo ono malo zdravih zubi
što si imo, i krenuo protiv onih koji su te htjeli strpat u okvire linije Virovitica-Karlovac-Karlobag...
I protiv crvenih isto tako...sjećaš se???
A što si danas doživio? To da ne smiješ pjevat u areni.
A Brena smije, i ne samo ona, nego i Balašević, Bajaga, sutra možda Ceca,ili Riblja Čorba..
Vidiš, moj Marko, a ja se sjećam kad je zatulila sirena za zračnu uzbunu, pa smo morali u podrum,
na tv-u je između vijesti o količinama granata,i ubijenim civilima išao tvoj spot o Čavoglavima,
pa onda Jurin spot E moj druže Beogradski...pa onda izađem van, dosta mi podruma i dosta mi loših
vijesti, udahnem svježeg zraka, i odjednom začujem glazbu.
Ne vjerujem svojim ušima, trljam oči, ne vjerujem, a ono iz aviona ne izlaze bombe, već pjesma...
Brenin Šumadijski rokenrol, iz tenkova ne izlječu granate, već pjesma Rokeri s moravu...rokaju...čorbast pasulj volem...u Vukovaru ne trebaju mesa, trebaju salate...
E moj Marko, dobro si ti otpjevo, onu pjesmu što se zove E moj narode...
Ali nemoj se ljutit na mali narod. On ti je glup. Neuk...
Mali narod ti svemu vjeruje.Njemu da kažeš da će sutra rasti plače,i penzije, on će povjerovat.
Da će dobit Božićnicu, i da će penzičima vratit dug...sve će vjerovat...
Moraš se moj Markane ljutit na velike ljude, močnike. Na one što hodaju Europom i svijetom,
one koji nas male i glupe ubjeđuju da mi jesmo u biti u Evropi odavno, samo to još Evropa ne zna...
Mora da si se nekom od njih zamjerio.Jeli to Ivan J., Plinio C., Damir K., ili možda sam Veli Jože...?
To ćeš morat sam skužit...
Do tada, samo ti dođi kod nas u Zagreb. Tu možeš uvjek pjevat, tu su na vlasti crveni, i kod njih ti je veća demokracija nego kod talijana. Ako treba stavit ćemo binu između dva bora na Jelačić placu, i pjevat ćemo s tobom, bila kiša ili ne...bila magla ili ne....svejedno...

<< Arhiva >>