Bez motiva ni riba ne pliva

utorak, 13.02.2007.

A GRADE MOJ A SRAMOTO MOJA A DRŽAVO MOJA DI JA TO ŽIVIM

Image Hosted by ImageShack.us

Ma znam uvik ista priča... Uvik neko nekog negdi u šumarku, uvik niko ne radi, uvik svi na kavi, uvik svima sve teško, a ne da im se nikad mrdnit: liti vruće smokin, zimi ladno, a prolića i jeseni više i nima... zaliven

Ali pa jebemu miša, pa jeli mi uvik moramo da prostite bit od velikoga kurca u ovom gradu? lud

Dakle, jutro jučerašnje kao i svako drugo, popij koficu i laganini počni radit. Zagrijavanje, čirnuti na blog, pa otvori mail, a u međuvremenu sam već obavila barem deset poziva... I mene moj dragi kolega radeći neku prezentaciju lipo pita s obzirom da je tuđi čovik i nema pojma da bi on triba znat ko je koalicijska vlast u gradskom vijeću našega lipega grada. rolleyes

I ja naravno, kao totalni antipolitičar nemam blage veze, da mu nikidan nisam pisala stranke ne bi ni znala koliko ih ima. Još je i on primjetia da su sve iste i sve počinju s Hrvatska/o/i/... hrvatska I surfam ja tako po netu, i o našem milem gradskom vijeću i nema puno za vidit, a sve šta iole valja datira iz 2005. headbang Ok, pokušala ja to logično zaključit, ali nema logike u politici, zajebala sam se. Ma bilo mi je crnjak zvat, iskreno rekla sam pa baš mi je ka krivo šta ne znam ko mi vlastitim gradom upravlja. Ali jebi ga, nema druge. Zovi. no

I javi se striček na porti valjda, i sve se on trudi, zna on i koliko članova ima, i kako se prezivaju, i kako izgledaju, ali ne zna koja je koalicija u pitanju. namcor I njemu je bilo žaj, ali nema veze spojit će on mene s TAJNICOM GRADSKOG VIJEĆA. Ok, meni lakše, problem tek što nije riješen, osmijeh mi je od uha do uha smijeh.I javi se ona. Nakon mog pitanja, čujem tišinu... Pa mucanje...

- Pa znate malo ste me zatekli, morat ću se konzultirat s kolegicom, pa me nazovite za par minuta... - lud headbang mad puknucu

Mislim da su komentari suvišni. Zahvaljujem samo majci šta me ovako pametnicom malom učinila naughty, jer ovo je grozno...


E kad bi tu bar bio kraj mog dana... Ali ne ne ne.

Trčim ja s kolegom u PU da predamo dokumente za radnu dozvolu. Na tom sam šalteru bila već nekoliko puta. I svaki put ja dođem, tamo nikoga. I onda čekaš ako koja slučajno proviri i ubere te, da te zaprimi. Ovaj put došla, opet ista priča. Nisam dugo čekala, ali odbilo me headbang. Da ne viruje ona da ja to mogu tražit, da se odem ja konzultirat u ured. Odem ja tamo, a tamo njizi dvi šta su jedne od onih koje provire ako imaš sreće... jedu, puše i blido me gledaju... Nisu one te, moram uć u drugi ured. Tamo me čeka neka plavuša sa banonom u ruci, taman zagrizla.

- Rešđšite? Kaže ona s bananom u ustima.
- Trebam informaciju, don....

I tu ona mene odjebe u po rečenice da ona nije informacijiski centar....

Ajde na kraju mi se smilovala i rekla mi šta mi triba.

Ali, serem se na PU, plavuše, neradnike, tajnice, gradsko vijeće i jebeni mentalitet: što manje radi, što više kradi...

JA ĆU DA PROMENEM OVU USRANU DRŽAVU!

p.s. radna dozvola koju moja firma traži se u ZG dobiva bez po muke... I vjerovatno ću morat kolegu gore prijavit...

mah mah

13.02.2007. u 20:19 • 46 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting