Riječanka&svijet

26.12.2004., nedjelja


Total relax day
Kiša, kiša, kiša…pa malo okretanja na istočnjak…pa opet kiša…pa sada napokon okreće na buru. Što da se radi na takav dan, koji je usput, još i nedjelja?
Odgovor se nameće sam po sebi : krevet! Krevet je jedno od najfascinantnijih otkrića u civilizaciji. Od špiljskog brloga ispunjenog lišćem do gigantskih vodenih kreveta, preko mekanih perina naših baka i kreveta sa baldahinima i svilenim plahtama Luja XIV, do današnjih kreveta za razvlačenje ili futona.
U njemu provodimo više od trećine života, služi nam za odmor, užitak, hranjenje, čitanje, telefoniranje, gledanje televizije. Zavlačimo se u njega kada smo tužni, kada plačemo u tišini i ne želimo da nitko vidi naše suze. Padamo u njega shrvani umorom. Poprište je predivnih bitaka u kojima dajemo, uzimamo, sagorijevamo, ustajemo iz pepela poput feniksa…
Provela sam danas u njemu veći dio dana. Kiša je rominjala po prozoru, Silky se sklupčao pored mene…spavala sam do podneva, pa sam ustala skuhati si kavu, i vratila ponovno u krevet, malo čitala, malo telefonirala. Pa sam si napravila sendvič od puretine sa salatom… kojeg sam naravno pojela u krevetu!
Kada sam se napokon odlučila izvući iz njega bilo je već kasno popodne. A zatim je uslijedilo uživanje u kupatilu : aromaterapijska kupka sa uljem jasmina i ylang-ylanga, masaža, hranjive kremice…
Predvečer me došao posjetiti kolega sa kćerkom i čestitati mi Božić.
Ah, baš je lijepo ne raditi ništa…a od sutra sam i na godišnjem…


- 23:59 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>