Riječanka&svijet

15.12.2004., srijeda


Predpraznička nervoza
Ne znam kako je vama, no meni se ovaj prosinac odužio kao gladna godina. Nije prošlo ni pola mjeseca, a već mi se čini da smo cijelu vječnost u ovom posljednjem mjesecu u godini. Muka mi je već od izloga zatrpanih novogodišnjim ukrasima, svjetala, dekoracija, glazbe na radiju, trke, nervoze na svakom koraku, tog grozničavog iščekivanja kraja...sve me podsjeća na loš seks u kojem nitko nikako da svrši.
Na svakom koraku netko nešto grabi, zgrće, trpa u kolica, probija se do blagajni. Moja jedna frendica je u dilemi jer su u petak dvije prednovogodišnje zabave na koje je pozvana, a ona bi bila najrađe na obje odjednom. Svi su napeti, svi bi nešto htjeli u posljednji čas, kao da iza ponoći više neće biti života.
Ista stvar je sa pacijentima. Svima je nešto hitno. Danas sam se cijeli dan borila sa nekolicinom koji bi madeže, ožiljke i bradavice koje imaju desetljićima, pod svaku cijenu htjeli odstraniti u slijedeća dva tjedna. Kada sam najavila da sam na godišnjem od 27.12.do 07.01. samo što me nisu za vrat uhvatili – kao, a što ćemo mi sada?!? Ne smijem ni pomisliti što bi se desilo da slomim nogu i odem na bolovanje...najvjerojatnije bi me pronašli i zagušili na spavanju.
Svugdje vlada nervoza, napetost. Ljudi su agresivni. Čitam u novinama, otac klinca iz prvog razreda pretukao 14-godišnjaka koji je bacao petarde. Šefu penzionera prijete smrću. Nasilnik ubio ženu... Krcati smo agresije, ne poznajemo dijalog, debatu, mirna rješenja problema dogovaranjem. Mnogo je uzroka tome. Naša netoleratnost je duboko ukorijenjena, a hrani je loša ekonomska situacija većine stanovništva. Je, istina je, kupuju se mobiteli, digitalne kamere, skupi parfemi, novi automobili...no, većina kupaca poseže za plastikom i kreditima i još će dugo vremena otplaćivati Božićno veselje.
Valja biti strpljiv i izdržati. Sutra je novi dan, i još smo za korak bliži kraju...godine, čega ste mislili?



- 18:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>