Red Moon D Watch

subota, 29.09.2007.

Microsoft Hrvatska: kako pronaći

Zbilja su mi ti neki informatičari biserni. Kolega planira danas otići zbog nečega u Microsoft Hrvatska, ali nikada nije bio tamo. I pita mene. Da li je to degeneracija ili je prirodni put do saznanja gdje je sjedište MS Hrvatska otići na neki tražilicu (ili Live ili Google) i upisati kako pronaći microsoft hrvatska. I jedna i druga tražilica na prvom mjestu nude rješenje.

Malo sam razočaran onime što sam vidio na toj stranici. Očekivao sam pravu kartu, čemu služi maps.live.com ako ga oni ne koriste? Karta je čak i dosta detaljna i njihova lokacija se može otkriti na karti. Samo što je zakazao Aerial view. Idemo na maps.google.com. Njihov pogled je malo bolji, ulice su detaljnije, satelitska slika je detaljnija, mada malo zastarjela. Dodatna pogodnost je što Google Maps pokazuje smjer kretanja u pojedinim ulicama. Da, maps.live nije dovoljno dobar, a nije fora da stavljaju konkurenciju na site.

Moram priznati da sam ja očekivao nešto u Silverlightu što bi na ultra-turbo-cool način pokazivalo kako doći do zgrade gdje se nalazi MS Hrvatska.

- 08:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #