Pravokutnici:

03.06.2015.

Trokuti:

02.06.2015.


Geometrija:

Tekstić sa č i ć:

28.04.2015.

Konjić vuče kočiju prema vilenjačkoj palači.
U kočiji sjede kraljičina kćer Palčica i prinčevi vilenjačići.
Kraljičina kćer se treba odlučiti, s kojim će se od prinčeva zaručiti.
Na vjenčanju će kraljica naručiti 144 cvjetića: 72 tratinčice i 72 ljubičice.
Kuharica će ispeći 100 pogačica, 50 sićušnih palačinkica i 50 kolačića.
Napraviti će 100 sendviča sa rajčicom.
Vilenjačići u ručicama nose cvjetiće: ljubičice, tratinčice, potočnice i maslačke.
Prinčevi se mačuju čačkalicama.
Najjači će se vjenčati s Palčicom.

:)

Prijelaz desetice:

23.04.2015.


Jedan efikasan način zbrajanja i oduzimanja dvoznamenkastih brojeva.

Zbrajanje:
36 + 36 =
Verbalizirano:
6 plus 6 je 12. 2 pišem, 1 pamtim.
3 plus 3 plus 1 (koji smo zapamtili) je 7. Pišem 7.

Oduzimanje:

62 - 35 =
Verbalizirano:
12 minus 5 je 7. 7 pišem, 1 pamtim.
6 minus 3 minus 1 (koji smo zapamtili) je 2. Pišem 2.

Tablica množenja:

VIŠEKRATNICI:
Napišite sve višekratnike brojeva koje su učenici učili.
Učenik mora napisati koja dva broja moramo pomnožiti da dobije dati broj.
Ponekad su dvije mogućnosti.
To je najbrža i najsigurnija provjera trenutnog znanja tablice množenja.
Posebno je važna prije kontrolnog. Ciljano možete utvrditi što je usvojeno, a što ne.

12 = 3 x 4 ----------- 12 = 6 x 2
14 = 2 x 7
15 = 3 x 5
16 = 4 x 4 ------------ 16 = 2 x 8
18 = 9 x 2 ------------ 19 = 6 x 3
20....
21...
24....
25 ....
27 .....
28 ....
30 ....
32 ....
35.....
36....
40 ....
42 ...
48...
45 ...
50 ....
54 ....

Kako se obrađuje moženje s drugima brojevima nadopunjava se popis.

LOGIČKI ZADACI RIJEČIMA:

Npr. Umnožak brojeva x i y uvećaj za količnik brojeva x i y.
Broje 5 puta veći od 5 umanji za broj 3 puta veći od 4.
Broj 2 puta manji od 18 uvećaj za broj 4 puta manji od 32.

Prvi pribrojnik je 3 puta veći od 9.
Drugi pribrojnik je 4 puta manji od 32.
Izračunaj zbroj.

Umanjenik je 4 puta manji od 24.
Umanjenik je 4 puta veći od 9.
Izračunaj razliku.

Prvi pri pribrojnik je umnožak brojeva 6 i 6.
Drugi pribrojnik je količnik brojeva 48 i 6.
Izračunaj zbroj.



VJEŽBA:

Prvo treba provjeriti inincijalno stanje (što je učenik u tablici množenja usvojio, a što ne).

U ovoj vježbi se naizmjenično postavljaju zadaci tablice množenja, pri čemu se postupno dodaju novi.
Počinjemo sa 3 zadatka koje je učenik usvojio, te ih nekoliko puta prođemo.
npr. (2 x 3) (3 x 3) (4 x 2)
Zatim se postupno (jedan po jedan) dodaju novi zadaci koje učenik još nije usvojio.
Pri tome se vodimo načelom postupnosti (od lakšeg prema težem).

Dodajemo novi zadatak (npr. 2 x 6)
Naizmjenično postavljamo zadatke.
Kada učenik automatizira (6 x 2), dodajemo još jedan zadatak (7 x 2).
Nazmjenično postavljamo zadatke.
Kada učenik automatizira (7 x 2), dodajemo još (8 x 2).
itd.

Po mojoj procjeni dovoljno je u jednoj vježbi dodati najviše 3-5 nova zadatka.
Sutradan počinjemo sa ta 3-5 zadatka koje je učenik automatizirao.
Nekoliko puta ih prođemo, te postupno dodajemo nova 3-5 zadatka.

Dobro je imati roditeljsku tablicu množenja gdje vodite evidenciju koje zadatke je učenik usvojio.

To se može kombinirati i zadacima dijeljenja. Umjesto (6 x 2) postavimo zadatak (12 : 6).











Čitanje s razumijevanjem:

22.04.2015.

Kako provjeriti razumije li učenik pročitano:

SUBJEKT pitanja:
O kome se radi u priči/pjesmi?
Kako se zove glavni lik?
Koje se osobe pojavljuju u priči?

VRIJEME pitanja:
Kada se dešava radnja?
U koje doba dana?
Kojeg datuma?
U koje godišnje doba?
Koje riječi nam govore u koje vrijeme se dešava radnja?

MJESTO pitanja:
Gdje se dešava radnja?
Na kojem se mjestu nalaze osobe u priči?
Koje riječi nam govore o tome gdje se dešava radnja?

RADNJA pitanja:
Što se događa u priči?
Što rade osobe u priči?
O čemu razgovaraju osobe u priči?
Što je rekla određena osoba u priči?

RAZLOG pitanja:
Zašto se osoba tako osjeća?
Zašto se taj lik tako ponaša?
Što je naljutilo/razveselio tu osobu?
Što muči likove u priči?

OPIS pitanja:
Kako je u priči opisan neki krajolik, neko mjesto?
Kako je u priči opisana određen lik?
Koje su osobine glavnog lika?
kako se ponaša lik u priči?
Kako se taj lik osjeća?

Dobra pomoć je podcrtavanje konkretnih informacija u tekstu različitim bojama.
Da čitanke to dopuštanju, bilo bi zanimljivo podcrtavati na sljedeći način.

crveno - imena likova
plavo - riječi koje nam govore kada se odvija radnja
zeleno - riječi i rečenice koje nam govore gdje se dešava radnja
ljubičasto - rečenice i riječi kojima su opisani likovi u priči (izgled, osobine, osjećaji)








ABC (Č/Ć)

18.04.2015.


IMENICE (Č I Ć):


A - artičoka
B – bačva, balončić, bič, biče, bolničar, buća, bukovača, bratić, braća,
C – čičak, čačkalica, čistač, cjevčica, cvijeće, cvjetić, cvjećar, cvjetača,
D – dečko, dječak, dimnjačar, djevojčica, doček, doručak, dostavljač, drač, dućan,
E – električar,
G – gače, glačalo,
H – hlače, hladnjača, Hlapić,
I – izviđač,
J – ječam, jastučnica,
K – kapučino, kapuljača, kćer, kičma, kečka, klinčić, ključ, ključić, kovrča, kočnica, komarčić, kopča, kotač, krojač, krastavčić, kuhača, kvačica, kuća,
L – ladičar, lančić, leća, ljubičica, liječnik, limunčić, lončić,
M – mačka, mač, maćeha, maćuhica, maslačak, moć, močvara, mećava, mehaničar, mlaćenica,
N – naočale, niječnima, noć, novčić, novčanik, novčanica,
O – obraščić, odjeća, običaj, obuća, obruč, očaj, očnjak, očevina, očuh, ogrtač, ormarić, oraščić, otirač, otvarač, pas ovčar,
P – palačinka, Palčić, pačić, pačetina, palača, pčela, peć, pečurka, pećnica, pečenje, plača, pleća, pljačka, plesač, pjevač, piće, počinak, početnik, početnica, potočnica, početak, počinak, pogača, pomoć, pokrivač, povrće, praćka, prečica, prečac, prečka, pregača, priča, pričuva, proljeće, prodavač, promatrač,
R – račić, rajčica, račun, ribić, rječica, ručni sat, ručnik, ručak, ručka,
S – šaptač, šećer, sestrična, sendvič, sinčić, slastičar, sličica, sljepoočnica, smočnica, smeće, spremač, spremačica, spavaćica, sreća, striček, stečevina, stočar, stručnjak, svirač, svećenik, svjećica, svijećnjak,
T – tačke, tehnička, točka, točnost, tračak, tratinčica, tračnice, tučak, tuča,
U – Učka, učenik, učitelj, upaljač, daljinski upravljač, usisavač, utičnica, uvijač,
V – veljača, večer, večera, veslač, vijača, vjenčić, vječnost, voće, vozač, vučić, vrućina, vreća
Z – začin, začetnik, zatvarač, zečić, zečetina, zločko, značka, zvečka,




GLAGOLI (Č/Ć):


B - bučnuti, bučim,
C - će, ćemo, ćete, čučim, ću, čačkam, črčkam,
D - doručkujem, dići se, doći, dočarati, dokučiti, drečati,
F - fućkam
G - glačam, gnječim, grčim, gučem,
H - hoću, hoćeš, hrčem,
I - izaći, izliječiti, ističem, izračunati, izbačen, izvlačim, izvrćem, izmičem, izleći se,
L - liječim, leći ću, ličim, izliječiti,
J - jaučem, jačam, ječi,
K - klečim, kličem, kočim, koračam, kričim, kukuriče,
L - ličim na…, liječim,
M - mačujem se, mičem se, mijaučem, močim nešto, moći, mučim,
N - naći, načeti, nadjačavam, naići, naručiti, naučiti, namećem, nalijećem, nasrćem, natočiti, neću, noćiti,
O - oblačiti, obući, očuvati, očerupati, odlučiti, odvraćam, osjećam, otići, označiti,
P - pečem, pijančiti, plaćam, plačem, pljačkam, poći, počastiti, počistiti, počinjem, podvlačim, podbočiti, pomičem, poričem, posvećujem, potječem, potičem, povraćam, povlačim, povući, pozlaćen, pričam, pronaći, proučavam, pročitati, pretječem, predočiti, pričekati, prisjećam se,
R - ručam, računam, reći,
S - sjećam se, šećem, sići, siječem, sikćem, skočiti, smočiti, snaći se, spriječiti,šmrčem, srčem, sročio sam, suočiti, svjedočim,
T - trčim, točim sok, rijeka teče, tući, tumačiti
U - učim, učiniti, ući, uočiti, ukočiti, utječem, uzlijećem, uručiti,
V - vičem, vučem, večeram, vraćam,
Z - začarati, začepiti, začiniti, zakačiti, zakočiti, zakopčati, zaključati, zaključiti, zamračiti, zavlačiti, zavući se, značiti,



PRIDJEVI (Č/Ć):


B - bočno, bučno,
D dično, dječje, dolično,
G – gorući,
I - izričito, izmučen, izručen,
J - jučer, jači,
K - konačno, klikćem, kućni,
L - lično, lovački, lički,
M - moguće, mliječno, mračno,
N - načitan, niječni, ničiji, natečen, natučen, nemoguće, noćno,
O - odlično, osjećajan, očuvan, očerupan,
P - pečeno, poročno, početan, povučen, pomoćno, proračunsko, protočan, pretučen, proračunat, pozlaćen,
R - raščupan, rječit, riječno,
S - sačuvan, skraćeno, sočno, stečajno, sjedeći, stojeći,
T - tečno, točno
U - uopće, utučen, uopćen,
V - vruće, vječno, voćno,
Z - začinjen, zaraćen, zaručen, začaran, začinjen, živčan, žičan, značajno, zvaničano, zvučno,









rečenice sa "č i ć" i "-ije, -je"

17.04.2015.

Rečenice -ije -je za prepisivanje:
Uči se neobavezno prepisivanjem ili -ije/-je naglašenim diktiranjem.
npr. danas je liiiiijep proljetni dan.

Rečenice:

Dijete zalijeva cvijet u pijesku.
U rijeci se mrijeste ribe.
Pijetao sa krijestom donosi vijest da je vrijeme ustajanja.
Na vijencu su 4 svijeće.
Dijete zalijeva cvijet u pijesku.

Na brijegu pored rijeke pjevaju ptice u gnijezdima.
Puše sjeverni vjetar i lijeva kiša.
Na nebu su mjesec i zvijezde.
Dijete leži u sijenu i pije mlijeko.
Drvosječa siječe drva pored rijeke.
Dijete u proljeće plete vijenac od cvijeća.
Liječnik je djedu dao lijek.
Dijete prolijeva mlijeko.
Imam osjećaj da ću pasti u nesvijest.
Dječak je djevojčici poklonio vijenac od svijeća.
Trebaš otkriti mjesto i vrijeme radnje u lektiri.
U trećem mjesecu počinje proljeće.
Ako je lijepo vrijeme odlazim do rijeke.
Mama mijesi tijesto za kruh i dodaje malo mlijeka.

č i ć
Dječak nosi narančate hlače i majicu s kapuljačom.
Mačak neće jesti povrće za doručak.
Za ručak je cvjetača s rižom i lećom.
Za večeru su prženi krumpirići s pečenim bukovačama.
Djevojčica će kupiti spavaćicu sa cvjetićima.
Za večeru su palačinke.
Hoćeš li čaj ili čašu soka od naranče.
Mačka će skočiti na ručnik.
Striček Fićo je u mračnoj pećini.
Dječak povlači mačku za rep.
Djevojčica je odlučila obrisati ploču.
Dječak je smočio spužvu.
Bratić je pročitao priču.
Sestrična čita časopis.
Djevojčica je odlučila pospremiti igračke.
Tonči je doručkovao sendvič s rajčicom.
Podvlačio sam imenice u priči.
Počeo sam čitati časopis.
Hlače je kvačicom pričvrstila na žicu.

Riječi sa "Č/Ć" po kategorijama:

Kategorija (kuhinja):
čačkalica, doručak, kuhača, kapučino, kolač, klinčić, leća, naranča,
čačkalica, pogača, palačinke, peć, pećnica, piće, pečenje,
ručak, sendvič, smeće, šećer, vreća, lončić,

Kategorija (odijevanje i platno):
odjeća, obuća, ogrtač, hlače, gaće, kapuljača, kopča, lančić,
naočale, pregača, spavaćica, pokrivač, jastučnica, ručnik,

Kategorija (predmeti u kući):

kvačica, ključ, ladičar, novčić, novčanica, glačalo, kuća, vjenčić, ručni sat,
ormarić, palača, ručka, smočnica, spavaća soba, svijećnjak, svijeća,
tehnička, utičnica, zvečka, češalj,
na -ač:
pisač, usisavač, zatvarač, otvarač, grijač, otirač, daljinski upravljač, upaljač,

Kategorija (igračke):
Sličica, značka, praćka, mač, obruč, autić, vijača,


kategorija (predmeti izvan kuće):

kotač, tračnice, tačke, Mećava, kočnica, račun, močvara, bačva, pločnik,
voćnjak,

Kategorija (biljke):
Tratinčica, ljubičica, potočnica, maslačak, maćuhica, cvijeće, drač, povrće,
artičoka, buća, cvjetača, rajčica, oraščić, pečurka, bukovača, voće, tučak,


Kategorija (životinje):

mačka, pas ovčar, ćuk, divljač, srndać, čaplja, vrapčić, vučić, ptić, zečić, zečić,

Kategorija (osobe):

(zanimanja):
(-ač) čistač, spremač, krojač, brijač, plesač,
pjevač, svirač, vozač, prodavač, šaptač, veslač, boksač, plivač, izviđač,

(-čar, -ćar)
bolničar, slastičar, političar, knjižničar, dimnjačar, cvjećar, stočar, avijatičar,
električar, mehaničar, kritičar,

učitelj, svećenik, liječnik, promatrač, ribić,

osobe i obitelj:
bratić, braća, sestrična, kćer, maćeha, očuh, sinčić,
striček, dječak, djevojčica, štićenik,

Umenjenice "Č/Ć" i "-ije/-je":

29.03.2015.


UMANJEINICE "-IJE/-JE":

Ključni pojam umanjenice se još ne treba usvojiti ali se bez obaveze može koristiti pri objašnjavanju.







UMANJENICE "Č/Ć":


Dijete samo iz nekoliko primjera izvodi pravilo
te na daljnjim primjerima može to pravilo samostalno primijeniti.

npr. crvić, leptirić, vlakić. Nadopuni: medvjedic, cvjetic, zidic.

Umanjenice na -ić:
psić
mišić
vlakić
stolić
medvjedić
slonić
ormarić
nosić
zidić
cvjetić
leptirić
crvić
vratić
bratić


Umanjenice na -čić:

mačić
račić
vučić
komarčić
obrščić
oraščić
krastavčić
limunčić
ključić

Obavijest:

28.03.2015.

Pisanje obavijesti:

Obavijest se piše u budućem vremenu.
U njima moramo odgovoriti na pitanja:

TKO (će sudjelovati)?
ŠTO (će se održati)?
KADA (će se održati)?
GDJE (će se održati)?
ZAŠTO (će se održati)?

Zašto - (npr. povodom dana obilježavanja toga i toga...., da bi se zabavili!... da bi nešto naučili!.... da bi promicali ekološku svijest (prodaja platnenih vrećica) itd...

Prvi primjer:
U subotu, 25. rujna 2015., od 9 do 14 h, će se u dvorani za TZK OŠ A.G. Matoša, održati razmjena udžbenika. Pozivamo učenike i roditelje sudjelovati u prodavanju starih udžbenika. Pozivamo vas zato što će se ovi udžbenici, koristiti i sljedeće godine.

Kada? Dan, datum, sat
Gdje? škola, prostorija
Što? Razmjena udžbenika
Tko? roditelji, učenici
Zašto? zato što će se sadašnji udžbenici koristiti i sljedeće godine

Drugi primjer:
U utorak, srijedu i četvrtak, 23, 25 i 26. ožujka 2015., od 15.30 h do 17.00 h, u predvorju naše škole, održati će se uskršnji sajam. Prodavati će se ručni radovi koje su izradili učenici u sklopu naše zadruge "Gustav".
Pozivamo učenike, mame, tate, djedove, bake i susjede doći i kupiti naše proizvode.

Kada će se održati?
Gdje će se održati?
Što će se održati? Uskršnji sajam
Koga se poziva sudjelovati? mame, tate, djedove, bake, učenike

Treći primjer:
U petak, 27. ožujka 2015. u 17.00 održati će se "večer matematike". "Večer matematike" održati će se u učionicama 2.a i 2.b razreda. Sudjelovati će svi učenici drugih razreda. Zajedno ćemo se zabaviti i nešto novo naučiti. Pozvani su i roditelji.

Kada, gdje će se održati?
Što? Večer matematike
Zašto? da se zabavimo i nešto novo naučimo

Pomoć pri usvajanju pisanja obavijesti može biti:
"postavljanje pitanja na izjavnu rečenicu koja ima mnogo priložnih oznaka"


Marko ujutro u kupaonici pere zube, jer ne voli ići zubaru.
TKO - KADA - GDJE - ŠTO - ZAŠTO

Učenici 2.a u proljeće idu na izlet u Maksimir, da bi se upoznali s proljetnicama.
TKO - KADA - GDJE - ZAŠTO

Mirta svaku večer s mamom u kuhinji vježba tablicu množenja jer je sljedeći tjedan ispit iz matematike.
TKO - KADA - ŠTO - ZAŠTO

Opisivanje:

Plan opisivanja:

Opis biljke (cvijeta):
1. list (sitan, velik, nazubljen, uzak, širok, duguljast, grmolik, raste iz zemlje, raste iz stabljike...)
2. latice (boja, broj latica, duguljaste, okrugle...)
3. stabljika (debela, tanka, tvrda, mekana, ima trnje, ... )
4. korijen
5. Kada cvate?

*U wikipediji su dobri, sveobuhvatni opisi biljaka.

Opis lika:

1. osobine: (hrabar, uredan, pristojan, dobar sportaš, zabavan, marljiv, dobar prijatelj)
2. oči (sitne, krupne, male, velike, boja, trepavice, obrve)
3. nos (mali, veliki, srednje veličine)
4. uši (velike, male, klempave, srednje velike)
5. kosa (gusta, rijetka, boja, kovrčava, ravna, kratka duga, valovita)
6. visina (..)
7. odjeća (...)
....
hobiji... kućni ljubimac


Opis predmeta:

1. oblik
2. veličina
3. dijelovi
4. boja
5. namjena

Niječnice:

Niječnica - riječ napisana u niječnom obliku.
Negacija - ne i ni
Glagoli imaju niječni i jesni oblik.
Jesni oblik glagola: jedem, jesam, znam, hoću (ću)
Niječni oblik glagola: ne jedem, nisam, ne znam, neću (glagolska niječnca)
Glagolska niječnica je "niječni" oblik glagola.



Osim gore navedenih, sve ostale glagolske niječnice pišu se odvojeno.
"SVE" neglagolske niječnice pišemo spojeno: (popis ispod)


Učeniku je dovoljno dati popis niječnica koje se pišu spojeno, te mu objasniti da se sve ostale pišu odvojeno.

3 IZNIMKE:
*Ima niječnica glagola, koji pišu zajedno zato jer predstavljaju semantičku cjelinu (cjelinu koja ima samostalno značenje). Ovih riječi ima jako malo. Učenici će se susretati samo s riječju "nedostajati".

npr. nestajati, nestati, nedostajati, unesrećiti, onemogućiti, iznevjeriti, negodovati....




DŽ ILI Đ?

27.03.2015.

Svrha popisa:
Kada učenik piše sastavak može samostalno pogledati kako se što piše.



džip, džep, džem, džudo, džemper, džungla, džoker
kandža
pandže, patlidžan, pidžama
svjedodžba
udžbenik

Đ

buđenje
đurđica, đon, đuveč, đak
između, izađi,
leđa, lađa
Mađarska, mađioničar
ozlijeđen,
rođak, rođendan, rođenje,
smeđi, svađa
tvrđava
vrijeđati, vođa
uvrijeđen, uzbuđen
žeđ, zaleđen,


ABC "-ije, -je"

26.03.2015.

Svrha popisa:
Kada učenik piše sastavak može samostalno pogledati kako se što piše.

-ije:

B - brijeg, bijelo
C - cijev, cvijet
D - dijete, dijeljenje
G - gnijezdo
K - kliješta, krijesta
L - lijek, lijekovi, liječnik, lijevak, lijepo,
M - mlijeko
N - niječnica, nesvijest
O - obavijest
P - pijetao, pripovijetka, pripovijest, pijesak, prolijevati,
R - rijeka, riječ
S - sijeno, slijed, smijeh, siječanj, svijeća, svijet, snijeg,
T - tijesto, tijelo, tijek,
V - vrijeme, vijest, vijenac
Z - zvijezda


-je:

C - cjedilo
D - djed, djece, dječak, djevojčica, djelitelj, djeljenik, drvosječa,
I - izvještaj
L - ljepota, ljekarna, ljeto,
M - mjesto, mjesec
N - naljepnica, namještaj,
O - osjećaj, odjeća
P - posjeta, proljeće, podjela, promjena, proljetnice
R - rješenje, redoslijed,
S - sjever, sjećanje, sjena, smjer, sječa, snjegović, snježeno, smijeh,
T - tjelesni, tjedan, tjelovježba
V - vjetar, vjeronauk
Z - zavjese

"Školski" ključni pojmovi:

Školski ključni pojmovi na -ije / -je:
(S ovim riječima se učenici pojačano susreću u nastavi.)

matematika:
dijeljenje, djeljenik, djelitelj, rješenje, uvećaj, podijeli,

hrvatski:
riječ, rečenica, uskličnik, vrijeme radnje, mjesto radnje, redoslijed događaja, pjesma, izvještaj, tijek događanja,
vijest, obavijest, pripovijest, pripovijetka, niječnica, niječna rečenica, dječji roman,

priroda:
tjedan, mjesec, proljeće, siječanj, ljeto, odjeća, lijek, lijekovi, ljekarnik, ljekarna, liječnik, proljetnice, rijeka, mlijeko, mliječni proizvodi, proljetnice, vjesnici proljeća, tijelo, prijevozno sredstvo, lijevo,

ostali predmeti: povijest, tjelesni, vjeronauk,





Veliko slovo:

25.03.2015.


Gradovi

- sve veliko osim (i, u, na, pod)
npr. Vela Luka, Sveti Martin pod Okićem

Ulice i trgovi
- veliko pišemo prvu riječ u nazivu i vlastita imena.
npr. Trg Marka Mažuranića
Ulica baruna Trenka

rastavljanje na slo-go-ve:
Jedan otvornik = jedan slog
gra-fo-skop, po - ne -dje - ljak, ka - me - nac

Slovo (R) može zamijeniti otvornik
kr - let - ka, dr -vo, prst, pr - lja - vo, mr - kva, u - tr - ka, os - tr - vo

Računske tablice:

Logički zadaci riječima:

24.03.2015.

Prvi primjer:


Zanimljivo je da učenik može i matematički prikaz pretvoriti u zadatak riječima.
To je odlična vježba za logičko razmišljanje.

Učenik iz gore navedenog matematičkog primjera iščitava:
"Količnik brojeva 10 i 5 uvećaj za razliku brojeva 8 i 4."

Drugi primjer:

Treći primjer:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.