Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/razredni

Marketing

Tablica množenja:

VIŠEKRATNICI:
Napišite sve višekratnike brojeva koje su učenici učili.
Učenik mora napisati koja dva broja moramo pomnožiti da dobije dati broj.
Ponekad su dvije mogućnosti.
To je najbrža i najsigurnija provjera trenutnog znanja tablice množenja.
Posebno je važna prije kontrolnog. Ciljano možete utvrditi što je usvojeno, a što ne.

12 = 3 x 4 ----------- 12 = 6 x 2
14 = 2 x 7
15 = 3 x 5
16 = 4 x 4 ------------ 16 = 2 x 8
18 = 9 x 2 ------------ 19 = 6 x 3
20....
21...
24....
25 ....
27 .....
28 ....
30 ....
32 ....
35.....
36....
40 ....
42 ...
48...
45 ...
50 ....
54 ....

Kako se obrađuje moženje s drugima brojevima nadopunjava se popis.

LOGIČKI ZADACI RIJEČIMA:

Npr. Umnožak brojeva x i y uvećaj za količnik brojeva x i y.
Broje 5 puta veći od 5 umanji za broj 3 puta veći od 4.
Broj 2 puta manji od 18 uvećaj za broj 4 puta manji od 32.

Prvi pribrojnik je 3 puta veći od 9.
Drugi pribrojnik je 4 puta manji od 32.
Izračunaj zbroj.

Umanjenik je 4 puta manji od 24.
Umanjenik je 4 puta veći od 9.
Izračunaj razliku.

Prvi pri pribrojnik je umnožak brojeva 6 i 6.
Drugi pribrojnik je količnik brojeva 48 i 6.
Izračunaj zbroj.



VJEŽBA:

Prvo treba provjeriti inincijalno stanje (što je učenik u tablici množenja usvojio, a što ne).

U ovoj vježbi se naizmjenično postavljaju zadaci tablice množenja, pri čemu se postupno dodaju novi.
Počinjemo sa 3 zadatka koje je učenik usvojio, te ih nekoliko puta prođemo.
npr. (2 x 3) (3 x 3) (4 x 2)
Zatim se postupno (jedan po jedan) dodaju novi zadaci koje učenik još nije usvojio.
Pri tome se vodimo načelom postupnosti (od lakšeg prema težem).

Dodajemo novi zadatak (npr. 2 x 6)
Naizmjenično postavljamo zadatke.
Kada učenik automatizira (6 x 2), dodajemo još jedan zadatak (7 x 2).
Nazmjenično postavljamo zadatke.
Kada učenik automatizira (7 x 2), dodajemo još (8 x 2).
itd.

Po mojoj procjeni dovoljno je u jednoj vježbi dodati najviše 3-5 nova zadatka.
Sutradan počinjemo sa ta 3-5 zadatka koje je učenik automatizirao.
Nekoliko puta ih prođemo, te postupno dodajemo nova 3-5 zadatka.

Dobro je imati roditeljsku tablicu množenja gdje vodite evidenciju koje zadatke je učenik usvojio.

To se može kombinirati i zadacima dijeljenja. Umjesto (6 x 2) postavimo zadatak (12 : 6).













Post je objavljen 23.04.2015. u 17:25 sati.