Dvije godine od zadnje kemoterapije

05.11.2017.

Evo, vidim da su se neki počeli pitati jesam li "i dalje" živ i zašto više ništa ne pišem pa je red da ponekad ipak nešto napišem sretan

Danas je točno 2 godine od kako sam primio svoju posljednju kemoterapiju - to bi trebalo značiti da se ovo zlo koje je mene napalo sigurno neće vratiti jer sam svojevremeno pročitao da je ovaj "moj" tip Non-Hodgkina jedan od najagresivnijih tipova i da se zna vratiti u prve dvije godine nakon izlječenja - ako se ne vrati u prve dvije godine onda bi trebalo značiti da smo se zauvijek oprostili jedan od drugoga sretan

Koliko mi je poznato, kontole će biti do istaka 5 godina od remisije, ali ja sam nekako već sada sasvim siguran da je "razvod" bio uspješan sretan

Zanimljivo je spomenuti da su me brojni ljudi pitali što mislim da mi je najviše pomoglo u izlječenju - iako sam koristio brojne pripravke iz alternativne medicine, siguran sam da su mi najviše pomogle upravo kemoterapije - iako sam još mjesecima poslije zadnje kemoterapije osjećao brojne nuspojave sretan Ali bitno je da su one odradile svoju primarnu svrhu i da sam ja danas ovdje sa svojom obitelji i prijateljima - radim punom parom i pravim planove za budućnost dok sam u 2015. godini planirao maksimalno 3 tjedna unaprijed (takvi su mi bili ciklusi između kemoterapija) sretan Vjerujem i da su svi ovi alternativni pripravci pomogli (teško je utvrditi što i koliko je pomoglo), ali isto tako vjerujem da je jako bitno to što sam cijelo vrijeme nešto koristio pa su i svijest (i podsvijest) bili svjesni da radim nešto kako bih si pomogao, a siguran sam da to što "misle" svijest i podsvijest znači oko 99% u ovakvim slučajevima.

Što se tiče nuspojava, prvih nekoliko mjeseci nakon posljednje kemoterapije sam imao malih problema s pamćenjem (nisam se mogao sjetiti nekih jednostavnih stvari kao npr. doći iz točke A u točku B na području Zagreba iako sam znao da sam nebrojeno puta prije toga išao tom rutom), a i dosta mi je smetalo sunce (više za oči nego za samu kožu) - pamćenje je sada odlično, a sunce mi smeta sve manje i manje sretan

I kao što rekoh, živim punim plućima kao prije, kujem planove za budućnost (prodajem stan i kupujem kuću) i trudim se živjeti kao da nikada ničega lošeg nije bilo sretan

Nadam se da će tako moći i mnogi od Vas koji dolazite pročitati ono što sam pisao - želim svima Vama (ili Vašim bližnjima) koji se liječite od neke opake bolesti što brže i potpuno ozdravljenje uz molbu da budete što pozitivniji možete i da vjerujete da Vi možete pobijediti bolest koja Vas je napala.

Puno pozdrava svima i želim Vam svako dobro,
Robert

Oznake: Non-Hodgkin, remisija raka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.