ŽIVOT JE SATKAN OD SLUČAJNOSTI, ZAR NE?

23.08.2015.

Uh, ovo je bilo blizu! Leukociti su mi pali skoro na NULU (0,35) tako da sam mogao nastradati da je netko slučajno kihnuo u mene. A kao i puno toga do sada, i ovo sam otkrio SLUČAJNO.

Tjedan dana nakon primitka četvrte kemoterapije, osjetio sam određene poremećaje u radu srca (nepravilno i brzo lupanje) zbog čega mi je moj hematolog rekao da se javim na hitnu. I kao što to u životu biva, ispostavilo se da je sa srcem sve u redu (nepravilno lupanje srca je vjerojatno posljedica oscilacija krvnog tlaka koje imam u posljednje vrijeme), a ispostavilo se da su leukociti na "povijesno" niskoj razini. I sad već 4 dana ležim u bolnici i borimo se s tim da podignemo razinu leukocita na neku pristojnu razinu.

I to me ponukalo da malo razmislim o slučajnim stvarima u životu - koliko su česte, koliko znaju biti ugodne i/ili neugodne, koliko mislimo da možemo nešto u svojim životima planirati i upravljati, a zapravo se vrlo često nešto SLUČAJNO umiješa i odvede nam živote u sasvim drugom pravcu.

Kad malo razmislim, meni su se definitivno najljepše stvari u životu dogodile slučajno (jedna od njih je i ova s početka - da nisam to tada slučajno otkrio, pitanje je kako bi sve završilo). Isto tako, slučajno sam (i zbog toga na vrijeme) otkrio da imam rak, a i milijun drugih prekrasnih stvari (da ih ne nabrajam) mi se u životu dogodilo sasvim slučajno.

Za razliku od toga, puno stvari u životu na koje sam potrošio određeno vrijeme za planiranje (kao npr. dizanje kredita prilikom kupnje stana) su ispale kao najgore odluke u životu.

I zbog toga ću, kad jednom sve ovo prođe, slaviti život kao zbroj milijun slučajnosti, a moj dan u tjednu za slavljenje slučajnosti će biti onaj u narodu poznat kao UTORAK jer sam već odlučio da moj kalendar više neće imati utorak (utorkom sam saznao da mi je nešto naraslo na slezeni, utorkom su mi rekli da imam rak, utorkom primam kemoterapije ...).

Život je lijep, sa svim svojim ugodnim i neugodnim slučajnostima koje nam život zaslađuju ili zagorčavaju, ali ga čine zanimljivijim i vrijednim uživanja jer nikada ne znamo što nam donosi sutra

Oznake: niski leukociti, neutropenija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.