KEMOTERAPIJA - 2. CIKLUS - (bal "vražjeg Medrola")

14.07.2015.

Pod balom vražjeg Medrola podrazumijevam sve ono što on napravi kao popratnu štetu prilikom uzimanja - sve je vidljivo iz najdužeg uputstva o lijeku koji sam do sada vidio (MEDROL - UPUTSTVO) - popis nuspojava i učinci na pojedine sustave u ljudskom tijelu kreću od kraja 7. stranice i ide sve do kraja 9. stranice.

Nakon druge kemoterapije mislim da sam osjetio barem pola onoga što je navedeno pod "učinak na probavni sustav" i još hrpu onoga što je navedeno pod učinak na neke od drugih sustava tuzan

Kao što to volim reći od kad sam krenuo s kemoterapijama - k vragu i bolest kod koje ne osjetim ni "B" od bolesti, ali se zato danima liječim od liječenja tuzan tuzan tuzan

U svakom slučaju, nakon što mi je bioenergetičar (g. Slavko Matanović) otklonio bolove u slezeni, prva tri dana nakon primljene kemoterapije sam se osjećao ODLIČNO - bez ikakvih bolova, bez ikakve mučnine - baš ODLIČNO sretan

A onda je krenuo vražji Medrolov bal - vrlo vjerojatno posljedica uzimanja vrlo visoke doze Medrola kakvu mi je prepisao liječnik (4 dana po 3x32 mg). Tri dana me je tako bolio želudac (grčevi kod koje se zgrči cijela utroba i samo sam čekao da krene nešto gore poput krvarenja želuca) da nisam mogao niti pomisliti nešto normalno jesti i piti - sve sam nekako uzimao "na silu" kako ne bih dodatno utjecao na slabljenje krvne slike i kako ne bih dehidrirao.

Takvi nesnosni bolovi u želucu su bez prestanka trajali od petka do ponedjeljka. A onda u ponedjeljak poslije podne - bolovi su nestali kao rukom odnešeni, a vratio se iznimno dobar apetit (opet jedna od posljedica uzimanja steroida) njami njami njami Sve ono za što nisam htio niti čuti u prethodna 3-4 dana sad je dolazilo u obzir i nisam mogao sam sebi vjerovati kako jedna takva promjena može nastupiti u samo jednom jedinom danu njami njami njami

Odmah sam u kuhinji kod svoje drage punice naručio menu za cijeli predstojeći tjedan - variva od mahuna, kelja, paprikaš, flekice s kupusom njami njami njami

Sve je to dio "vražjeg bala Medrola" i zapravo sada već znam da me idući tjedan nakon treće kemoterapije možda čeka repriza ovog gore navedenog (ili možda još nešto gore) - teško mi se nadati da bi ovaj puta moglo biti bolje osim ako mi hematolog ovaj puta kaže da mogu uzimati nešto manju dozu Medrola (to se nadam, a u nadi je spas sretan) ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.