KEMOTERAPIJA - 1. CIKLUS - detoksikacija i rad na podizanju krvne slike

29.06.2015.

Svi mi znamo da je kemoterapija dvosjekli mač - djeluje na uklanjanje tumorskih stanica, ali strašno loše utječe i na naše zdrave stanice (najviše pogađa stanice koje se brzo dijele - stanice sluznice probavnog sustava, koštane srži, spolne stanice, stanice korijena kose itd.).

Nakon što primimo kemoterapiju ona se još neko vrijeme zadržava u našem organizmu i djeluje na tumorske stanice (tako se nadamo), ali cijelo to vrijeme djeluje i na naše zdrave stanice - zbog toga moramo što prije izbaciti iz organizma sve kemikalije iz primljene kemoterapije zajedno sa svim produktima koji su posljedica djelovanja kemoterapije. Ono što nije svima poznato je činjenica da su "uginule" tumorske stanice dosta toksične te da dosta opterećuju organizam (posebice jetru i bubrege) neposredno nakon primitka kemoterapije te je zbog toga potrebno maksimalno pomoći organizmu u izbacivanju svih toksina van.

Ovdje ću napisati što sam sve ja koristio odmah po primitku prvog ciklusa kemoterapije kako bih što prije očistio organizam te kako bih što prije započeo "popravak" svoje krvne slike koja je sigurno bila narušena nakon prvog ciklusa kemoterapije. Moram naglasiti da sve što ću ja napisati da sam koristio uzmete s određenom rezervom, a ne kao nešto što će sigurno i vama pomoći - ne postoji jedinstveni lijek koji odgovara svima. Svaki organizam drugačije reagira na određene stvari (ovdje mislim na određene preparate i postupke) i svatko bi trebao imati svoj pristup u jednoj ovakvoj borbi sretan Iako vjerujem da bi većina onoga što ja primjenjujem mogla biti vrlo korisna svima koji imaju bilo koji oblik raka.

PREDUVJETI ZA USPJEŠNU DETOKSIKACIJU

U više izvora (web i knjige), naišao sam na podatak da je vrlo bitno prije primitka kemoterapije osloboditi se u što većoj mjeri viška kilograma jer se u masnim naslagama zadržavaju nusprodukti kemoterapije što definitivno nije ono što želimo. S obzirom da sam ja prije primitka prve kemoterapije imao dosta vremena za pripremu, uspio sam do prve kemoterapije "skinuti" 9 kilograma (a u posljednjih 6 mjeseci čak 14 kilograma) što je u skladu s preporukama za primitak kemoterapije.

Kako bi jetra bila spremna za primitak nusprodukata kemoterapije, mjesec dana prije kemoterapije sam počeo uzimati industrijsko konopljino ulje koje je izvrsno u čišćenju jetre - jednu žlicu ujutro i jednu uvečer.

Najčešće se nusprodukti kemoterapije iz organizma izbaciju putem urina. Međutim, manje je poznata činjenica da se putem znoja izbacuje čak 10 puta više toksina nego putem urina. Kako bih ubrzao detoksikaciju, već drugi dan po primitku kemoterapije otišao sam u finsku saunu na jedan sat (od toga sam pola sata proveo u samoj sauni, a pola sata izvan saune), a već dva dana nakon toga otišao sam još jednom na dva sata (jedan sat u sauni, a jedan sat izvan saune). Bitno je samo unositi dovoljnu količinu vode ili čaja tijekom boravka u sauni kako ne bismo dehidrirali - ja obožavam piti zeleni čaj u koji umiješam svježe iscijeđeni đumbir. S obzirom na količinu iscijeđenog znoja sretan, siguran sam da sam na ovaj način značajno pomogao samom sebi u izbacivanju toksina iz organizma - ako je suditi po osjećaju kad čovjek izađe iz saune, siguran sam da sam si jako pomogao sretan sretan.

Dodatna stvar koju sam počeo primjenjivati za detoksikaciju je MUĆKANJE ULJA U USTIMA. Radi se o drevnoj tehnici čišćenja organizma iz AYURVEDSKE MEDICINE.

Osim svega ovoga, značajno sam povećao unos voća i povrća, a osim voća i povrća koristim i:
- veće količine zelenog čaja (kojeg uzimam i u obliku kapsula s ekstraktom zelenog čaja) - ako ne uzimate ekstrakt zelenog čaja onda je potrebno popiti barem 6 šalica originalnog zelenog čaja dnevno
- vitamina A, B, C, D i E (svaki dan popijem sok od 2,5 kg svježe iscijeđene mrkve i raznih dodataka s navedenim vitaminima)
- fulvičnu kiselinu kao vrlo jak antioksidans (uzimam ju u obliku tableta MUMYO)
- alge (spirulina, kelp i chlorella)
- u međuvremenu sam saznao i za mnoge prednosti korištenja ZEOLIT-a tako da ću i njega početi koristiti u iduća 2-3 dana


PODIZANJE IMUNITETA

Kemoterapija nam jako "sruši" imunitet. Zbog toga je do idućeg ciklusa potrebno podići imunitet na što višu razinu kako bi se izbjeglo odgađanje bilo kojeg idućeg ciklusa kemoterapije. Od prvog dana primitka kemoterapije sam zdušno prionuo podizanju imuniteta, ali mi se dogodilo nešto što je utjecalo na to da mi dodatno sruši imunitet - 10 dana nakon primitka prve kemoterapije sin mi je dobio vodene kozice, a o ovome ću više napisati u zasebnom članku jer je to jedna posebna epizoda u ovoj cijeloj priči puknucu

U nastavku je popis svega što koristim za podizanje imuniteta:
- ulje crnog kima (jednu jušnu žlicu ujuto i jednu uvečer)
- mješavinu 7 gljiva (Ganoderma lucidum, Ganoderma applanatum, Fomitopsis pinicola, Phellinus igniarius, Piptoporus betulinus i Trometes versicolor)
- beta glukan 1,3/1,6 500 mg - 3 kapsule dnevno
- što veće količine bobičastog voća (maline, kupine, aronija, crveni i crni ribizli, borovnice, jagode) - ovo sigurno diže i imunitet, ali i jača krvnu sliku - u nedostatku svježeg voća koristio sam i zamrznuto voće (npr. LEDO smrzuto voće ili neko drugo)
- laneno ulje i lanene sjemenke - vrlo vjerojatno mi je i lan pomogao da se oduprem herpes zosteru
- dopune prehrani u vidu tableta cinka, magnezija i kalcija


JAČANJE KRVNE SLIKE - PRVENSTVENO HEMOGLOBINA I ERITROCITA

Jedan kolega koji se već 3 godine bori s jednim oblikom ove opake bolesti me prije prve kemoterapije upozorio da mu je nakon kemoterapija najteže bilo ponovno uspostaviti dobru krvnu sliku, a ovdje ponajviše mislim na eritrocite i hemoglobin. Također mi je rekao da je uočio da mu najbolje u tome pomaže korištenje nar-a (ili šipka).

Zbog toga sam i ja odmah po primitku prve kemoterapije krenuo sa svakodnevnim korištenjem nara. Uz to sam koristio i brojne druge namirnice koje dokazano poboljšavaju krvnu sliku. Evo i kratkog popisa najbitnijih namirnica koje sam svakodnevno koristio:
- nar
- bobičasto voće (ribizli, borovnice, aronija, kupine, maline, jagode ...)
- piskavicu plus
- zeleni med
- svježe cijeđeni sok od mrkve, cikle i đumbira
- svježe (i kuhano) voće i povrće

Uz sve ovo, koristio sam i dodatne pripravke koji dokazano imaju antikancerogena svojstva (visoke doze kurkume, natrij askorbata, B17, vitamina D3, avokado i dr.).

Rezultat svega navedenoga je da su mi krvni nalazi dan prije primitka druge kemoterapije bolji nego na dan primitka prve kemoterapije. Eritrociti i hemoglobin su dosta viši nego što su bili prije prve kemoterapije što je odličan pokazatelj. Jedino su leukociti nešto niži nego prilikom primanja prve kemoterapije, ali to je vrlo vjerojatno posljedica kontakta s virusom herpes varicella/zoster koji je dodatno srušio imunitet koji je već bio pogođen prvom kemoterapijom.

Nadam se da će i nakon druge kemoterapije oporavak biti ovako uspješan - sve ću vrlo brzo znati jer je drugi ciklus na rasporedu sutra (utorak, 30.06.2015.).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.