Upoznaj svog protivnika/neprijatelja da bi ga mogao pobijediti

11.06.2015.

Još je Sun Tzu ("Umijeće ratovanja") napisao da je protivnika/neprijatelja potrebno dobro upoznati kako bi ga se moglo pobijediti. Ja ću radije koristiti termin "protivnik" s obzirom da se radi o nečemu što je dio mene pa ne mogu sam sebe nazivati neprijateljem sretan

Upoznati protivnika podrazumijeva otkriti njegove snage i slabosti, a to ujedno znači i otkrivati svoje snage i slabosti. Šahovskim riječnikom rečeno, potrebno je utvrditi koje protivnikove slabosti možemo iskoristiti i napasti, a da pri tome maksimalno iskoristimo snage koje posjedujemo.

KAKO NASTAJE RAK?

Znanstvenici još uvijek nisu u potpunosti sigurni na koji način nastaje rak, ali iz brojnih izvora koje sam istražio sasvim je sigurno da na razvoj kanceroznih stanica utječe nekoliko bitnih stvari:
- razina stresa kojoj smo izloženi tijekom nekog duljeg vremena
- stanje našeg imunološkog sustava
- razvoj upalnih procesa u organizmu (ili samo nekom njegovom dijelu)
- pH područje u kojem se nalazi naš organizam (kiselo ili lužnato područje) - kiselo područje odgovara razvoju kanceroznih stanica dok u lužnatom (alkalnom) području to nije tako
- način prehrane i izvori namirnica kojima se hranimo (neravnoteža Omega 3 i Omega 6 masnih kiselina i dr.)

Lako je zaključiti da bi nakon otkrivanja da smo oboljeli od bilo koje vrste raka što prije trebalo:
- smanjiti razinu stresa kojoj smo svakodnevno izloženi
- probuditi i ojačati imunološki sustav kako bi što prije bio sposoban boriti se s bolešću
- pokrenuti sve što je potrebno kako bi se zaustavili upalni procesi u tijelu
- promijeniti prehranu kako bismo organizam doveli u lužnato područje kako bismo usporili ili onemogućili daljnji razvoj bolesti
- pažljivo birati izvore namirnica kojima se hranimo kako bismo izbjegli daljnje "zagađivanje" organizma štetnim tvarima kao što su teški metali i sl.

Iz svega navedenoga nije teško zaključiti da sam ja zadovoljio baš sve preduvjete za brz i uspješan razvoj svog podstanara, a nisam slušao svoj organizam kad mi je slao signale upozorenja da mi prijeti upravo razvoj neke vrste raka (učestalo vraćanje herpesa i afti što je upućivalo na pad imuniteta, barem 10 godina problema s gastritisom što je upućivalo na to da mi se organizam nalazi u kiselom područu, a o razini stresa i načinu prehrane neću niti pisati sretan).

KAKO ISKORISTITI SLABOSTI RAKA?

Kad shvatimo da u današnje vrijeme dijagnoza "IMATE RAK!" ne znači nužno i smrtnu presudu (kako je bilo do unazad 20-ak godina) i kad neutraliziramo strahove do kojih definitivno dolazi spoznajom da imamo opaku bolest (što će biti sa suprugom i djecom ako umrem, da li ću pozavršavati započete poslove, strah od nepoznatog jer ne znamo što nas čeka kad započne liječenje i dr.) bitno je preuzeti kontrolu i stvari postaviti onako kako to nama odgovara što znači PREUZETI KONTROLU!

U ovom slučaju je definitivno jasno da smo u prednosti jer imamo prednost domaćeg terena sretan

Dakle, treba iskoristiti domaći teren i protivnika potući do nogu:
- prekinuti mu opskrbu emocijama koje ga hrane (ljutnja, srdžba i sl. tj. eliminirati sve što nam uzrokuje stres i loše raspoloženje)
- prekinuti mu opskrbu hranom kojom se on hrani (ovdje prvenstveno mislim na rafinirane šećere i to na apsolutni prekid unosa bilo kojeg oblika rafiniranih šećera - to nažalost uključuje i čokoladu cry
- pokrenuti sve što je potrebno kako bismo organizam u što kraćem vremenu prebacili iz kiselog u lužnato područje
- započeti s podizanjem imuniteta kako bi se organizam u što kraćem roku bio spreman boriti s bolešću
- što prije uspostaviti ravnotežu u unosu Omega 3 i Omega 6 masnih kiselina (u početku unositi Omega 3 masne kiseline u što većim količinama kako bi se počela uspostavljati potrebna ravnoteža)

Na sve ovo mi direktno imamo utjecaj i tu definitivno mi imamo prednost domaćeg terena - ništa od ovog nije u "nadležnosti" našeg podstanara koji nas je napao nego direktno u našoj nadležnosti i samo je pitanje koliko ćemo biti spremni unijeti mnoge promjene u naše živote (promjena radnih obveza kako bi se smanjio stres, promjena prehrane i dr.) kako bismo ovu utakmicu riješili u našu korist.

Ja sam u sve ovo krenuo već drugi dan nakon što mi je hematolog rekao da bolujem od raka jer sam imao najveću moguću motivaciju za tako nešto - želim još godinama biti sa svojom djecom, uživati u njihovim životnim uspjesima (i biti uz njih kako bih im pružio podršku u neuspjesima sretan), biti s njima kad se budu vjenčavali, upoznati svoje unuke i iskusiti još mnogo mnogo drugih lijepih trenutaka sa svojom obitelji, prijateljima i svima ostalima thumbup thumbup Vjerojatno nema jače motivacije od toga thumbup

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.