< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
službeni blog kluba studenta povijesti umjetnosti

kspuff@gmail.com

službeni sajt kspuff-a


PUME PIŠU...
5. Berlinski bijenale
by Jelena Pašić

ljudi & PROJEKTI!!
BLOG
DIZAJN
KULTURNI KRUŽOCI
SLUŽBENI SAJT KSPUFF-a
STAKLENIK
SUBOTNJE KAVE


linkovi...

akademija art
culturenet
e flux
ff
institut za povijest umjetnosti
InZg
kiber đezva
kulturpunkt
mdc
platforma kustos
salon revolucije
SCCA
sc
stipendije
u drugom filmu
udruženje arhitekata
volonterski centar
ZaMirZINE


galerije...
g-mk
galženica
nova
VN
škuc, ljubljana

pume i to.
26.09.2008., petak
izložba- Omer Fast: 'Velika poruka', gmk

U Galeriji Miroslav Kraljević u petak, 26.9. u 20 sati otvara se samostalna izložba izreaelsko- američkog video umjetnika Omera Fasta ‘Velika poruka’. Omer Fast (rođen 1972. u Jeruzalemu s prebivalištem u Berlinu) jedan je od najtraženijih umjetnika svoje generacije na međunarodnoj umjetničkoj sceni. Njegovi se video radovi radovi nalaze u najprestižnijim svjetskim umjetničkim kolekcijama poput Whitney i Guggenheim muzeja u New Yorku, MUMOK-a u Beču i Tate Modern u Londonu, redovito bivaju uvršteni u manifestacije poput posljednjeg Berlinskog i Whitney bijenala te Manifeste, a samostalne izložbe i gostovanja ugovaraju godinama unaprijed te redovito izazivaju veliku pažnju publike i internacionalnih medija.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Galerija Miroslav Kraljević predstavlja novi Fastov 27-minutni video rad 'De Grote Boodschap' (‘Velika poruka’) u kojem naracija prati splet svakodnevnih ali bizarnih situacija stanovnika jedne stambene zgrade u Belgiji: stjuardese koja se vraća kući nakon apsurdnog događaja na zadnjem letu, starice koja se sjeća rata, njene paziteljice u post-koitalnom razgovoru s ljubavnikom te tajnovitog Arapa koji stan želi iznajmiti u gotovini, šest mjeseci unaprijed…

Image Hosted by ImageShack.us


Fastova kamera prati likove kao skriveni promatrac, a začudni fragmenti priče daju naznake mogućih odgovora i čitanja cijelog narativa naznačujući prije svega da u vrijeme paranoje i konstrukcije ‘rata protiv terora’ i medijske manipulacije čini se ne postoji sigurnost niti mir ni u vlastita četiri zida a pogotovo ne u vlastitoj glavi.

Prije svega, u video radu ‘Velika poruka’ kao i u drugim svojim radovima, Omer Fast preispituje načine na koje na našu stvarnost i njenu interpretaciju utječu sjećanje, mediji i pop kultura.

Maestralni video loop ‘Velike poruke’ u ambijentu galerije funkcionira kao nelinearni narativni labirint a za razliku od pasivne pozicije filmskog gledatelja, posjetitelj se ovdje navodi na širu percepciju i refleksiju te čitanje mnoštva mogućih razina zagonetne priče.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Omer Fast će prije samog otvorenja izložbe U Galeriji Miroslav Kraljević, u 17.00 u Klubu HDLU na Trgu žrtava fašizma kao uvod u događanja 29. Salona Mladih koje ove godine kuriraju kustosice Galerije Miroslav Kraljević Ivana Bago i Antonia Majača predstaviti i svoje druge recentne radove koji problematiziraju medijski manipulirano društvo i hiperprodukciju slike,(re)kreiranje povijesti te suvremenih narativa koji iz privatne perspektive upućuju na globalnu društveno-političku konstelaciju.

više info g- mk


- 19:00 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
23.09.2008., utorak
izložba- Izložba nekad zvana: Boys and Their Toys, SC

Izložba nekad zvana: Boys and Their Toys je izložba na kojoj izlažu isključivo muški autori. Zajedničko svim djelima elementi su humora, zabave, reference na muziku, uličnu i pop kulturu, a često i poigravanje s formalnim motivima koji pripadaju „muškoj ikonografiji“ kao npr. igre, auti, sport, oružje... Ovi simptomi izdvojeni su kao vezivni elementi oko kojih je nastala izložba.

Međunarodna grupna izložba predstavit će hrvatske i svjetske umjetnike svih generacija, a posebno nam je drago da smo eminentnim i afirmiranim umjetnicima pridružili mlađe autore.
Izuzetna nam je čast domaćoj publici predstaviti umjetnike koji su zamijećeni na svjetskoj sceni, ali ih hrvatska publika još nije imala prilike vidjeti. Brody Condon najpoznatiji je po radovima u kojima daje svoje verzije svijeta igara. U ovoj izložbi, doduše, imamo priliku vidjeti jedan drugačiji uradak. Without Sun osvrće se na recentni trend na internetu. U jednom trenutku se na You Tube-u pojavio veliki broj kućnih snimaka ljudi kako haluciniraju pod utjecajem opojne droge slavie divinorum. Njegov video je kompilacija tih snimaka i prikazuje kako sam autor kaže: vanjsku manifestaciju projekcije “sebe” u izvantjelesni prostor.

Image Hosted by ImageShack.us


Michael Smith američki je umjetnik koji od 70ih u svojim instalacijama, video radovima i performansima preuzima popularni oblik zabave: stand up comedy. Ovdje će predstaviti niz svojih videa nastalih u protekle 3 dekade u kojima obično glumi svog humorističnog alter-ega Mikea, običnog čovjeka u borbi s konzumerskom svakodnevicom.

Uz najvećeg hrvatskog kipara Ivana Kožarića, na izložbi su i kipari Ivan Fijolić koji će premijerno izložiti svoju novu skulpturu i Denis Krašković sa zanimljivom igrom Spasi ugroženu gljivu u kojoj kroz interaktivnu formu igre on angažira i senzibilizira druge za problem opstanka brojnih oblika života.

Posebno za otvorenje izložbe u susjednom &TD-u slovenski umjetnik Luka Prinčič izvest će performans Osvrtanja: Maya Deren. Riječ je o kino-zvučnom performansu koji istražuje odnos suvremenog stvaraoca prema povijesti umjetničkog medija. kroz tehniku real-time audio-video montaže, manipuliranja i skladanja za bazu svojih istraživanja koristi filmove Maye Deren.


Na izložbi sudjeluju:
Brody Condon, Michael Dans, Ivan Fijolić, Alec Finley, Luka Hrgović, Denis Krašković, Ivan Kožarić, Kristijan Kožul, Ivan Marušić, Mladen Miljanović, Nathan Parker, Luka Prinčič, Dan Shaw-Town, Michael Smith, Marko Tadić

Kustosice: Marta Kiš i Lala Raščić

Izložba ostaje otvorena do 16. listopada 2008.

Galerija SC. Studentski Centar Zagreb.
Savska 25. 10 000 Zagreb, Croatia.
Radno vrijeme: pon-pet 12-20 sati, sub 10-13 sati

- 21:48 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
22.09.2008., ponedjeljak
izložba- db:ae - estetika baza, galerija galženica

Izložba "db:ae - estetika baza" je međunarodna izložba umjetnika čiji se kreativni rad koristi novim mogućnostima sistemskog sagledavanja i prikazivanja digitalnih medija koristeći računalne baze podataka.

Michael Aschauer (Austrija), grupa UMATIC (Nizozemska), te Robert Luxemburg i Jan Gerber (Njemačka) koriste arhive (prvenstveno zvuka i videa) i pripadajuće metapodatke (opise i odrednice) kako bi pomakli granice percepcije lineralnog i kronološkog prema sustavnom i hipermedijalnom.

Image Hosted by ImageShack.us


Rezultati upita primijenjenih na njihove baze podataka nisu uvidi u statistiku financijskih transakcije, u trendove poslovanja ili materijalne resurse, već zvuci imaginarnih putovanja, slike nepostojećih krajobraza ili apstraktni grafizmi nastali presijecanjem filmskih materijala.

Michael Aschauer će prezentirati svoje radove o sustavnom snimanja obala Nila (http://nilestudies.net) i računalno generiranim krajobrazima nastalim praćenjem promjena dnevnih-tijednih promjena (http://m.ash.to/@/@/Projects/24-7)

Jan Gerber i Sebastijan Lutgert će predstaviti svoj rad na http://www.0xdb.org bazi filmova nastaloj za potrebe programa Berlinskog piratskog kina i www. Pad. ma web aplikaciji za manipuliranje arhivom indijskog dokumentarno-aktivičkog videa.

Grupa UMATIC tj. Derek Holzer će predstaviti web projekt DIY virtualnog soundscape putovanja kroz web metaforu avionskog putovanja (http://www.soundtransit.nl), ali i kao galerijsku instalaciju dijafilmova, odnosno slika i zvučnih zapisa.

Dodatna prezentacija umjetnika kao i koncepta izložbe, te otvoreni razgovor održat će se u utorak 23.09.2008. u 19h u klubu net.kulture Mama u Preradovićevoj 17 u Zagrebu. U srijedu 24.09.2008., u istom prostoru, bit će organizirane projekcije kina www.Pirate Cinema.org.

Kustos izložbe: Željko Blaće

više info galerija galženica
- 21:57 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
18.09.2008., četvrtak
izložba- "Slučaj SKCa 1970-ih", galerija nova

U obliku "bilježaka u prostoru" izložba "Slučaj SKC-a 1970-ih godina"
sastoji se od istraživačkih materijala: dokumenata, fotografija, tekstova,
filmova, svjedočanstava... "Slučaj" beogradskog Studentskog kulturnog centra
(SKC) razotkriva neke od najvažnijih karakteristika odnosa umjetnosti i
politike u SFRJ. Kao i mnogi drugi studentski centri u SFRJ, i SKC je bio
službena institucija kulture koju je osnovala država nudeći tako mladim
umjetnicima i kulturnim radnicima "krov nad glavom". Beogradski SKC slikovit
je primjer strategija koje su poslije događaja 1968. godine bile usmjerene
na izolaciju, pacifikaciju i institucionalizaciju studentske ili omladinske
kulture u obliku "organizirane alternative". Istovremeno, Centar je
predstavljao i mjesto avangardnog eksperimenta - uvođenja novih medijskih
tehnologija, inovativnih strategija samoorganiziranja i oblika političkog
angažmana.
Prelom kolektiv

kustosi: Prelom kolektiv, Beograd
suradnici: Vladimir Jerić & Una Popović


Izložba je dio istraživačkog projekta "Političke prakse (post)jugoslavenske
umjetnosti" u kojem sudjeluju: Centar za nove medije kuda.org (Novi Sad),
Centar za savremenu umjetnost pro.ba/ SCCA (Sarajevo), Prelom kolektiv
(Beograd) i WHW (Zagreb)

podrška: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Gradski ured za kulturu,
obrazovanje i sport Grada Zagreba, European Cultural Foundation [Balkan
Incentive Fund], Ministarstvo kulture Republike Srbije , Sekretarijat za
kulturu Grada Beograda

Izložba je dio projekta "Umjetnost uvijek ima posljedice", organiziranog uz
podršku programa Kultura 2007-2013 Evropske unije
- 19:00 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
17.09.2008., srijeda
izložba- Spa Port, Banja Luka

BANJALUKA - Prva međunarodna godišnja izložba savremene umjetnosti "Spa port", u organizaciji banjalučkog Centra za vizuelne komunikacije "Protok", biće svečano otvorena 20. septembra u Domu omladine u Banjaluci.

Svečanosti otvaranja prethodiće prezentacija banjalučke verzije projekta "Free FotoLab" umjetnika Fila Kolinsa ispred "Foto Riste", a izložba će biti postavljena i održavana na više lokacija u gradu na Vrbasu.

Ana Vidović, član "Protoka", smatra da je "bilo vrijeme da se u Banjaluci poduzme jedan ozbiljan umjetnički poduhvat, koji bi skrenuo pažnju s filmskih i muzičkih festivala na pomalo zapostavljenu likovnu scenu".

Izložba "Spa port" okupila je oko 40 umjetnika iz zemlje i svijeta, koji su na temu "Kiša napolju pada, a ja u to ne vjerujem" prijavljivali djela iz područja crteža, slikarstva, grafike, vajarstva, fotografije, videa, instalacije, performansa i novih medija.

Svečanom dodjelom nagrada 1. međunarodne izložbe savremene umjetnosti otvoriće se postavka "Spa port", koja će trajati do 20. oktobra.

Pokrovitelji izložbe su Švajcarski kulturni program SCP, Ministarstvo prosvjete i kulture RS, grad Banjaluka i MSU RS, a medijski pokrovitelj su "Nezavisne novine".
Predmanifestacije

Kao predmanifestacija izložbe, 18. septembra u parku "Petar Kočić" održaće se panel diskusija o temi "Okrutna istina: savremena umjetnička produkcija u Banjaluci". Dan kasnije će se performansom "Mala lekcija citata" kod hotela "Bosna" predstaviti Igor Grubić, slijedi performans ovogodišnjeg dobitnika "Zvona" Ervina Babića u parku kod SDK, a ispred MSU RS biće održana prezentacija "Intervju" umjetnika Stefanosa Tsivopoulosa.

http://www.nezavisne.com/
- 00:02 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
16.09.2008., utorak
izložba- WHAT ABOUT POWER RELATIONS?, Ljubljana

The question of the art system, and the individual's positioning within, is a broad-based issue, addressed in various ways by these exhibited works. As such, the art system is an abstract structure organising the production, context, reception and distribution of artworks, as well as at the same time retroactively defining meaning – even when the artist's work singularly lacks any such intention. This process generates a variety of disciplines, such as the construction of meaning, symbolic relations and the distribution of power (visibility), which provides internal regulation, not only of knowledge, but also of value, both with regard to an individual artwork as well as entire regions that may (however unwillingly) be represented by a single piece. Within the geopolitical topography of art, the uncompromising abyss of distinction between Western and Eastern contemporary art is becoming ever-more exposed.
Such distinction reflects the geopolitical reality of contemporary political systems common to the first (“developed”) world – which are not indigenous to art – whilst at the same time it is this very reality which gives birth to the internal, symbolic topography of art, defining all Eastern art on the basis of some new specific identity, painfully constructed through the creation of art and culture.

The question of the art system, as an instance in the construction of knowledge as to art and appraisal of its value, not only pertains to broader realities of individual cultural identities not indigenous to art, but also notions which are completely art indigenous, such as questions as to the author (and the related market value); questions pertaining to the search for one's prehistory (the ambivalent (in)ability to refer to similar artistic practices in the past, as well as the construction of one’s own history); the question of (in)ability to choose one's own position or identity within an organised network of art and social habitat within a local or international milieu; together with the question of contextualisation of art within the ‘museumalisation’ of the artwork and within the construction of national icons and related value symbols, which may extend the circumstances of its meaning/value/market value within limits that are unpredictable.

These are the questions addressed by the exhibited works, as individual points of reference in a symbolic intertwining of the art system within a systematic network structure – in the broadest sense of the word. Rather than focussing on the search for answers to a single range of questions, the exhibition simultaneously poses allegedly various and unrelated questions (such as the issues of Western and Eastern art, and the question of originality) in order to point to their intrinsic and complex intertwining, which determines the very nature of the art system, and simultaneously assumes brutally real as well as extremely speculative characteristics as regards structure.


In his work entitled Death Anniversary, Vladimir Nikolić stands against predominant western ideology, which doesn't allow artists from the Balkans any existence other than those which are peculiar or, ethnologically, geographically and politically marked by their region. Thus Nikolić ultimately paraphrases this western orientalistic view of a Balkan individual, and finally becomes this homo balcanicus who in his own exotic, picturesque, ethically-anti-modern and prehistoric way pays tribute to the memory of Marcel Duchamp. The Anniversary therefore becomes an earmark of forced »balkanisation« and voluntary orientalisation of contemporary eastern art, for an imposed identity which beforehand defines its character and position, whilst at the same time efficiently silencing its voice under the forced mask of an ethnologically-tribal curio. Alban Muja’s Free Your Mind, deals with the pantheon of international contemporary art. He frames the selection of resounding names in the tense countdown of role models, which – because of Muja’s desire for his own sovereign artistic identity, free of any such role models – becomes some sort of exorcism of the artistic spirits. In the perspective of a young artist from a country deemed to be at the margins and periphery, the list of names oscillates between wish and frustration; namely, Muja’s legitimate wish to create his own artistic identity within the densely populated past and present of contemporary art, is drastically conditioned by the geopolitical realities of the environment he was born into. One’s own historical and political identity is simultaneously a blessing and a curse on the road to dominion and autonomy in artistic creation. Such is also the topic of The Art of Bosnia and Herzegovina Is Within the Borders of Bosnia and Herzegovina by Veso Sovilj. His work reflects the current question of »pro-Bosnian politics« in post-modern Bosnia, where the territory is the ultimate notion and where the very preservation of Bosnia-and-Herzegovina as a state is based on ensuring the continuity of its domain. In such a way, Sovilj paraphrases the situation of contemporary art in Bosnia- Herzegovina, which is – due to the geopolitical determination of the environment and the systematic closing-up of borders within the state – pushed to the margin, and consequently erased from the international map of contemporary art.

Authors from a country which is not integrated in the »proper« historical order, and are, accordingly, incompatible with the development of modern and contemporary western art, share a similar predicament. The Meeting or Bonjour Monsieur Courbet by Şener Özmen and Cengiz Tekin paraphrases any engagement, even the most earnest – such as, for example, Courbet's – as an act of tragicomedy and farce doomed to mockery. Artists from a country which lacks an authorised history of modern art can face the situation of engaged artistic practise merely through trivialisation and banalisation of hallowed history. Which raises the question: can engaged practise within the endless thicket of benign contemporary art today only present itself as an absurd travesty? The attributes of modern and contemporary art are dealt with in a similar way by Igor Eškinja. In his work Untitled (Realism), he creates on a gallery wall a Babylonia of markers which seem to lose their proper reference because of their crossing and intertwining, thus becoming real, the actual realism of the system of art history. In this light, the categorisation, classification, systematisation and distribution of knowledge of contemporary art become a game with empty markers, an absurd complicated mesh of adjectives that can no longer grasp the essence of artistic work or harness it into the dominant narrations of modern and contemporary art. In his work Chronos Devouring His Own Children, Nemanja Cvijanović reduces the statement of an artwork to bare materialism. He ironically praises possession as the ultimate threshold of the piece, and something which is only realised upon closing the deal; only when the customer gains title, is the artwork made possible/realised. The issue of authorship is thus driven to the utmost cynical point, the very one which ultimately – in the name of capital – also labels the territory of a gallery as private property, and by way of that addresses the issues of vanishing public space.

The subject of authorship is also tackled in Namepickers, a work by the Irwin group. In a straightforward and simple way – and with an elegant allusion to prostitution – Namepickers points out that the essence of the artwork is determined by the author's name. Namely, rating of the artist’s name affects the market value of the work, and, retroactively, also his identity, which is perceptively – ironically – completely identical in any case. Thus we are facing the perfidious logic of a market also capable of capitalising the speculative values of the author, even when these prove to be practically indefinable. A different ranking system of artistic identities is addressed by Zlatko Kopljar in his works K11 Gotovac and K11 Demur (from the K11 series of portraits) in which he portrays his colleagues, outsiders in the recent history of art, whilst simultaneously recognizing his own position. These portrayed artists – at this exhibition the portraits of Tomislav Gotovac and Boris Demur – have been excluded from the official mainstream of contemporary art as »non-aligned«, non-adapted identities which by way of their marginal position and own freewill, form a somewhat parallel reality to the recent art history and the present.

The fact that the value of authorship may ultimately be instrumental within the establishment of national icons and a national mythology is revealed by Uwe Laysiepen – Ulay’s work There is a Criminal Touch to Art. In this artistic action, documented on film, Ulay reveals the mechanism which contextualises artwork as a national icon, a mechanism that includes suppressed exclusion, nationalism and xenophobia, and which – at a critical moment – bursts to the surface as the very essence of an instrumentalised artwork - the Poor Poet by German romanticist painter Carl Spitzweg. The issue of the art system working in mysterious – if not inconceivable – ways is addressed by Franc Purg and his public installation entitled Art-System. This intervention, with its annoying direction of the visitor towards the gallery entrance, imitates at a metaphorical level the absurdity and imperative dominance of any system and its rigid forms, as well as tests the individual's obedience, which is also submitted to systematic rules of power positioning and distribution within the art system. In their work Waiting for a Curator, Jakup Ferri, Driton Hajredini and Lulzim Zeqiri stage this power game between two significant protagonists – the artist and the curator – in the contemporary art world in an ironic way. In the context of the power relationship, social recognition and the artists' international success are played through the mechanisms of social capital accumulation, which pushes the artwork into complete irrelevancy and anonymity. In their work Ordungen der Liebe - What Went Wrong with Manifesta 6? (in which they engage a therapy group to play the key figures in the production of Manifesta 6), Inga Zimpich and Ingela Johansson show that the art world too has its victims of weak and self-interested human passions. Over the process, their work becomes perceptively deceptive analyses of cultural and economic organisation, political naivety and notoriety, thus revealing the view of the very viscera of the art system in which concealed power relations within the field of contemporary art determine a lot more than may be perceived at first sight.

Martina Vovk


Participating artists:
Nemanja Cvijanović (Croatia), Jakup Ferri & Driton Hajredini & Lulzim Zeqiri (Kosovo), Igor Eškinja (Croatia), Irwin (Slovenia), Zlatko Kopljar, (Croatia), Uwe Laysiepen – Ulay (Holland), Alban Muja (Kosovo), Vladimir Nikolić (Serbia), Franc Purg (Slovenia), Şener Özmen & Cengiz Tekin (Turkey), Veso Sovilj (Bosnia & Herzegovina), Inga Zimprich & Ingela Johansson (Germany & Sweden).

Concept and coordination:
Yane Calovski (Macedonia), Alenka Gregorič (Slovenia), Tevž Logar (Slovenia), Mihaela Richter (Croatia), Martina Vovk (Slovenia), Mara Vujić (Slovenia), Vanja Žanko (Croatia).
- 23:59 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
15.09.2008., ponedjeljak
izložba- Izložba žena i muškaraca, nova

NEVIDLJIVA POVIJEST IZLOZBI
1. turnus

Ne propustite!
Izlozba za intimnu njegu duse!

IZLOŽBA ŽENA I MUŠKARACA

Budite, zaboga, izlozba.
Zivite, ovdje intimno sa svojim idejama, pa makar ih i nemali.

Sigurni smo da ce vam ova izlozba vratiti povjerenje u umjetnost.
Hegelijanska skepsa i rijec o kraju umjetnosti dozivjet ce na ovom mjestu,
hic et nunc, svoj poraz.
- 23:56 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
12.09.2008., petak
platforma: kustos

Kustoska platforma je pilot program čiji je cilj omogućiti dodatnu teorijsku i praktičnu edukaciju iz područja suvremene nacionalne i međunarodne umjetnosti studentima/cama završnih godina umjetničkih i humanističkih usmjerenja.

Uloga kustosa suvremene umjetnosti u posljednjoj se dekadi radikalno izmijenila, a artikulacija kustoskog djelovanja razvija se danas na sjecištu različitih kreativnih, administrativnih i teoretskih praksi – koncipiranja izložbi, rada na individualnim umjetničkim produkcijama, predavanjima itd. Time se pozicija kustosa u različitim kontekstima mijenja postajući sve hibridnija, a kustosi/ice preuzimaju ulogu suvremenih samplera akumulacijom hibridnog znanja iz raznih društveno - humanističkih disciplina. Točka povezivanja i umrežavanja tih znanja za sada je nedostatno pokrivena oficijalnim visokoškolskim sistemom u Hrvatskoj.


za sve one koje zanima sto citamo, kamo idemo i gdje se druzimo, pratite blog

platforma kustos


- 19:00 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #
10.09.2008., srijeda
izložba- Slučaj: Akademija, gmk

Helena Janečić, Gordan Karabogdan, Ines Matijević, Magdalena Pederin, Danijel Srdarev

Polazište projekta Slučaj: Akademija izabrani su diplomski radovi bivših studenata Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu koji su, tijekom procesa diplomiranja na ovaj ili onaj način bili obiježeni kao „problematični“ ili ih je moguće smatrati presedanima koji funkcioniraju kao sitni pomaci ili poremećaji očekivanih i ustaljenih modela podučavanja na Akademiji kao i vanjskoj percepciji ALU-a kao obrazovne institucije.

Image Hosted by ImageShack.us

ines matijević

Drugi dio projekta, koji započinje nakon zatvaranja izložbe, odvija se u suradnji sa sadašnjim studentima ALU. Kroz formu radionica, odnosno niza zajedničkih susreta i diskusija o gore navedenim pitanjima, iz perspektive sadašnjih studenata Akademije formulirat će se, tijekom naredna tri mjeseca, ideje za nastavak projekta i načine na koje će se ova pitanja nastaviti aktualizirati, a jedan od završnih rezultata projekta bit će “Vodič za brucoše (i profesore) ALU", koji će, aproprijacijom forme vodiča za studiranje, predstaviti ključne teme i propozicije, pozitivne i negativne aspekte studiranja na ALU, kao i sam tijek projekta.

Image Hosted by ImageShack.us

magdalena pederin

Kustosice projekta: Ivana Bago i Jasna Jakšić

photo: Marko F. Ercegović


više info g-mk


- 20:00 - reci kaj misliš - printaj za uspomenu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>