| < | ožujak, 2008 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
opis bloga
službeni blog kluba studenta povijesti umjetnosti
kspuff@gmail.com
službeni sajt kspuff-a
PUME PIŠU...
5. Berlinski bijenale
by Jelena Pašić
ljudi & PROJEKTI!!
BLOG
DIZAJN
KULTURNI KRUŽOCI
SLUŽBENI SAJT KSPUFF-a
STAKLENIK
SUBOTNJE KAVE
linkovi...
akademija art
culturenet
e flux
ff
institut za povijest umjetnosti
InZg
kiber đezva
kulturpunkt
mdc
platforma kustos
salon revolucije
SCCA
sc
stipendije
u drugom filmu
udruženje arhitekata
volonterski centar
ZaMirZINE
galerije...
g-mk
galženica
nova
VN
škuc, ljubljana
pume i to.
ŠKOLSKO KINO - Sanja Iveković
- 00:45 -
reci kaj misliš -
printaj za uspomenu -
#
|
Školsko kino novi je program projekcija u Galeriji SC kojim se publici prezentira video/filmske radove važnijih hrvatskih umjetnika, koji se inače mogu vidjeti samo na rijetkim retrospektivama ili skupnim izložbama. Program će se održati od 19. 03. do 05. 04. 2008. u radno vrijeme galerije - radnim danom od 12 do 20 h te subotom od 10 do 13 h. U prvom izdanju ŠKOLSKO KINO predstavlja video radove Sanje Iveković. Slatko nasilje (Sweet Violence), 1974 Jednostavna plastička intervencija u obliku crnih linija preko TV ekrana tijekom emitiranja ekonmskog promidžbenog programa kritička je interpretacija odnosa između odašiljatelja TV poruka (sile koje vladaju) i primatelja (bespravna publika). Tako “zapakirana” informacija jedini je način redizajniranja TV poruke s gledišta suvremenog TV gledatelja. Video, c/b, zvuk, 12 min. Impact Art-Video Art, Musée des Arts Décoratifs, Lausanne, 1974 Gledanje (Looking At), 1974 Video je snimljen statičnom kamerom koja snima donji desni ugao TV ekrana tijekom glavnih večernjih vijesti na nacionalnoj televiziji. Diskrepancija između važnog tona vijesti i obično neprimjetnog dijela televizijske slike stvara tenziju i konfuziju, dovodeći u pitanje važnosti i relevantnosti vijesti koje čita spiker. Video, c/b, zvuk, 14 min. Impact Art-Video Art, Musče des Arts Décoratifs, Lausanne, 1974. Make Up - Make Down, 1976 (b/w version), 1978 (colour version) Umjetnica izvodi svakodnevne pokrete vrlo polako time dajući običnom činu nanošenja šminke karakteristike rituala. Video, boja, zvuk, 9:36 min. Produkcija Galleria del Cavallino, Venice, 1976, 1978. Video: Iveković, Martinis, Trbuljak, Referalni centar (Referalni Centre), Zagreb, 1976. Rekonstrukcije 1952-76 (Reconstructions 1952-76), 1976 Kako bi rekonstruirala svoje okruženje iz djetinjstva, umjetnica promatra prostor na različitim razinama koje odgovaraju različitim fazama njegnog života. Odredivši četiri perioda 'gldedanja', ona istražuje četiri segmenta iste prostorije (kuhinje). Konstantno kretanje kamere koja snima predmete iz ekstremne blizine, perspektive koja je oku strana, otvara mikrokozmos koji inače ostaje skriven nepažljivom promatraču. Video, c/b, zvuk, 10 min. Produkcija Galleria del Cavallino, Venice, 1976. Video: Iveković, Martinis, Trbuljak, Referalni centar (Referalni Centre), Zagreb, 1976. Instrukcije br. 1 (Instructions No. 1), 1976 Linije crtane tintom duž kojih se masiraju lice i vrat su uništene, svedene na neugledne mrlje istom tom masažom namjenjenom za uljepšavanje izgleda. Video, c/b, zvuk, 20 min. Produkcija Galleria del Cavallino, Venice, 1976. Video: Iveković, Martinis, Trbuljak, Referalni centar (Referalni Centre), Zagreb, 1976. Osobni rezovi (Personal Cuts), 1982 Video čini jedna kontinuirana sekvenca u kojoj žena izrezuje rupe u crnoj čarapi koju nosi na licu. Iza svakog 'reza' slijedi kratka sekvenca dokumentarnog materijala koji predstavlja dvadeset godina u povijesti Jugoslavije. Video završava kad je lice u potpunosti otkriveno. Video, boja, zvuk, 3:40 min. Emitirano na Televiziji Zagreb, 1982. Chanoyu, 1983 Jednostavnost, spokoj, postizanje vrhunske profinjenosti potpuno prirodnim sredstvima - ovo su osnovne vrijednosti chanoyua, tradicionalne japanske ceremonije pijenja čaja. Video se ismijava iz tipičnog zapadnog ekvivalenta: bračne svađe s instant-čajem i upaljenim televizorom. Sanja Iveković i Dalibor Martinis. Video, boja, zvuk, 11 min. Produkcija Video CD’83, Ljubljana, 1983. Video CD’83, Međunarodni Video Festival, Ljubljana, 1983. Glas tišine (Voice of Silence), 1987-89 U videu su Tekstovi za ništa (vidi Nouvelles et textes pour rien) Samuela Becketta predložak za vizualni esej o ženi koja se mora nositi sa smrću majke i gubitkom prostora sigurnosti. Video, boja, zvuk, 19:12 min. Produkcija TV Zagreb i Akademija za dramske umjetnosi, Zagreb, 1989. Festival del Film Locarno, Locarno, 1989. The Bride, The Bachelors. Even, 1992 Je li ovo ljubavna pjesma odaslana u zrak ili samo zujanje uređaja u ušima primatelja? Simetrija muških i ženskih težnji, strahova i ljutnji slaže se u predjele žudnji ogoljene novim tehnologijama. Sanja Iveković i Dalibor Martinis. Video, boja, zvuk, 15 min. Produkcija umjetnika i The Banff Centre, Banff, 1992. Videonale, Bonn, 1992. izvor: SC |
