_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

subota, 01.01.2011.

Revizija 2010 u Promini

Još je jedna godina pisanja promina.blog.hr-a iza mene.
Kad bih na brzinu trebao ocjeniti ovu godinu, ocjenio bih je kao najtežu godinu,
godinu najvećih iskušenja, prjetnji, zastrašivanja, ucjena…. podmetanja.

Ali bolje je da se prisjetimo svih najvažnijih naslova u 2010, pa krenimo redom;




Starački dom Oklaj, smjenjena Jagoda Hrstić
Post je objavljen 01.01.2010.
Link: Klikni

Premda se najavljivalo otvaranje Staračkog doma do kraja 2009-godine, to se opet nije dogodilo, i za koji mjesec, navršit će se 11 godina od postavljanja kamena temeljca, odnosno sedam godina od završetka izgradnje.


Ipak, nije da se oko Doma nije ništa radilo zadnjih dana....



Plaća Načelnika je....
Post je objavljen 05.01.2010.
Link: Klikni


Kad građane zanima koliku plaću ima njihov gradonačelnik, načelnik...donačelnik, vjerojatno se zapitaju gdje bi mogli pronaći odgovorn na to pitanje?

Krenuti u gradsko poglavarstvo ili općinu, vjerojatno je najlogičniji odgovor na to pitanje, samo pitanje je hoće li Vam tamo rado odgovoriti na vaše zahtjeve?



Iz života jednog vijećnika V (6. dio)-prodaja građevinske čestice
Post je objavljen 07.01.2010.
Link: Klikni


Načelnik objašnjava postupak kako je Općina Promina postala vlasnik građevinske čestice 276/72 u k.o. Oklaj, te čita dokumente koji potvrđuju vlasništvo u katastru i zemljišnim knjigama.
Opisuje i sam postupak Natječaja, i greške koje su se dogodile prilikom objave istog.



Natječaj za zapošljavanje u Domu za starije i nemoćne osobe Oklaj
Post je objavljen 09.01.2010.
Link: Klikni


Konačno je stigao dan za raspisivanje natječaja za zapošljavanje u Staračkom domu.

Evo ga u cijelosti:

* * * * *

DOM ZA STARIJE I NEMOĆNE OSOBE-OKLAJ
Put kroz Oklaj bb
Ur. Broj: 01/10
Oklaj, 7. siječnja 2010.


OGLAS ZA POPUNJAVANJE SLJEDEĆIH RADNIH MJESTA:

Dom za starije i nemoćne osobe Oklaj, Put kroz Oklaj bb 22303 Oklaj, raspisuje oglas za popunjavanje sljedećih radnih mjesta:…..



Ja osjećam da ću svijet napustiti uzdignute glave!
Post je objavljen 13.01.2010.
Link: Klikni

I tako sad već dolazi tišina u kojoj svatko svoju priču sluša u sebi.

U čudesnoj tišini toliko se toga čuje…

Evo, jedna priča već leprša zrakom….“



Otišao nam je did Pajiša
Post je objavljen 18.01.2010.
Link: Klikni

Dida Pajiše više nema…a svima nama ostaje jedna lijepa uspomena…jedno lijepo sjećanje na čovjeka koji je svojim primjerom svjedočio da čovjek koji vjeruje, ne gubi nadu u život nikada!



Projekt Solarna elektrana u Promini (ne)ide dalje
Post je objavljen 19.01.2010.
Link: Klikni

Potaknut novim napisima u Slobodnoj Dalmaciji, vezanim uz gradnju „Solarne elektrane“ u Promini, odlučio sam prelistati arhivu promina.blog.hr-a, kako bi Vas podsjetio što sam kao Vijećnik pisao na tu temu, odnosno što smo o toj temi pričali na Sjednicama vijeća Općine Promina;



Raste broj nezaposlenih u Promini
Post je objavljen 21.01.2010.
Link: Klikni

Više nema dvojbi da je recesija stigla i u Prominu.

Domino efekt nedostatka poslova, investicija…odnosno kroničnog nedostatka novca, stigao je i do nas.

Otkazi u firmama «Metalsint» i «Viatoni», više nisu samo pretpostavka o mogućem razvoju događaja zbog globalne krize, nego nešto što je postalo realnost.




Svi su drugi krivi, samo nisam ja!
Post je objavljen 22.01.2010.
Link: Klikni

Sa sedam dana zakašnjenja, saznao sam da je u Šibenskom listu objavljen zanimljiv članak vezan uz probleme koje ima Načelnik općine Promina sa Općinskim vijećem.



Starački dom- starci strpite se još pola godine?
Post je objavljen 23.01.2010.
Link: Klikni

„Ako sve prođe bez poteškoća, prve štićenike, njih tridesetak, prihvatit ćemo do kraja lipnja, kaže Tomislav Ninić, v.d. ravnatelja Doma za starije i nemoćne osobe u Oklaju“



Naknada za korištenje prostora elektrana
Post je objavljen 25.01.2010.
Link: Klikni

Često se na sjednicama Općinskog vijeća Promine, onako usput ili namjerno spomene tema visina naknade koju plaća HE «Miljacka» Općini Promina.

Stekne se i dojam da HE «Miljacka» na neki način zakida Općinu, jer iz godine u godinu uplaćuje na račun Općine sve manje iznose naknade.

Odlučio sam se malo pozabaviti tom temom kako bi nam svima bilo jasno o kakvoj se to zapravo naknadi radi, i zašto ona zadnjih godina konstnstno pada.



Iznajmljuju se poslovni prostori u Oklaju
Post je objavljen 29.01.2010.
Link: Klikni

„Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora na području općine Promina u vlasništvu iste i to:

-poslovni prostor koji se nalazi u zgradi označenoj kao čestica zgr. 289 k.o. Oklaj, površine 26m2- ex trgovina mješovite robe (zadružna trgovina op.a)

-poslovni prostor koji se nalazi u zgradi označenoj kao čestica zgr. 289 k.o. Oklaj, površine 21,5 m2- ex piljara

(Zanimljivo je da se ovi prostori koriste, a da I dalje nisu iznajmljeni)



Gospa Čatrnjska utonula u mrak
Post je objavljen 09.02.2010.
Link: Klikni


Navodno je račun za vanjsku rasvjetu bio prevelik za našu Župu, I rasvjeta je isključena.
Ipak, mislim da je fra Krešo ovim potezom pokušao probuditi sve nas…potaknuti na razmišljanje o trenutku u kojem živimo, o značaju vjere u našem životu.
“Opaliti šamar svima”- da se konačno probudimo.



Brza cesta Šibenik-Drniš-Promina-Knin….strpite se unuci još malo….
Post je objavljen 12.02.2010.
Link: Klikni


“Brza cesta Šibenik-Knin: ‘prvi mašklin’ 2012”.

“Naime, župan Pauk bio je vrlo oprezan u procjenama kada će ta cesta biti konačno i izgrađena. - U ovom trenutku to bi bilo gotovo nemoguće precizirati. Bit ću vrlo zadovoljan budu li u roku od dvije ili dvije i pol godine završeni svi poslovi pripreme projektne dokumentacije - rekao je Pauk. I o izvorima financiranja brze ceste zna se vrlo malo. Tek kako HC namjerava taj projekt kandidirati za europske pretpristupne fondove.”



Vjetroprakovi u (ili na?) Promini
Post je objavljen 16.02.2010.
Link: Klikni


Ipak, uspio sam pronaći podatak da se na području općine Promine I njenih susjednih općina Biskupija I Drniš planiraju graditi vjetroelektrane.

Tako se na granici općina Promina I Biskupija vrše ispitivanja za gradnju vjetroelektrana čija bi ukupna instalirana snaga iznosila 59,80 MW.

Na granici općina Promina I Drniš, planira se izgradnja vjetroelektrana čija bi ukupna instalirana snaga iznosila 42,00 MW.

Koliko bi zapravo vjetrenjača/stupova “krasilo” naš krš, teško je predvidjeti, jer sve zavisi kolike će instalirane snage biti vjetrogeneratori.

Ako uzmemo da vjetrogeneratori na Trtaru imaju instaliranu snagu 0,8MW, onda će u vjetroparku:
-VE Vrbnik biti približno 74 vjetrenjače?
-VE Promina biti približno 52 vjetrenjače?


Vratija se Roko iz....Australije
Post je objavljen 17.02.2010.
Link: Klikni


Nedavno sam na facebook-u pročitao vijest kako se Radmila s obitelji vraća u Prominu...i baš sam se obradovao. Obično se iz našeg kraja odlazi...a malo kad u njega "trajno" dolazi....

Jučer su moja djeca došla oduševljena iz škole «Tata, Roko je krenuo u školu....U školi je danas cijeli dan ludnica...Kao da je došla najpoznatija rock zvjezda...»

Promina je bogatija za jednu mladu obitelj...škola za jednog učenika....i život za njih i nas piše neke nove stranice....

(Nažalost, ova priča bi mogla imati nastavak pod naslovom “Vratija se Roko u Australiju”. Na tu temi bi se dalo napisati cijeli niz postova, ali nažalost ništa se nebi promjenilo)



Gospa Čatrnjske opet svijetli…
Post je objavljen 20.02.2010.
Link: Klikni


Rasvjeta je prije nekoliko sati uključena.
Zvone Bare se sa fra Krešimirom dogovorio da novac uplaćujemo na račun naše Župe…ali o tom ću detaljnije i više napisati sutra, jer se danas zbog obaveza nisam uspio naći sa Zvonom.

Evo fotografije Gospe Čatrnjske, napravljene doduše po kiši i bez stativa…tako da je možda malo lošija…

Ali ono što je najbitnije: Naša Gospa opet svijetli!



Otvara se ljekarna u Oklaju
Post je objavljen 22.02.2010.
Link: Klikni


Radno vrijeme ljekarne uskladit će se sa radnim vremenom oklajske ambulante, tako da će određene dane raditi ujutro, a određene popodne...a subotom samo «prvu» smjenu.

Kako je u Promini pretežno starije stanovništvo, otvaranje ljekarne u Oklaju, poslovni je potez jednak otvaranju slastičarne odmah pored dječijeg vrtića...



Diplomski rad: Stanje i mogućnosti razvoja Prominskog kraja
Post je objavljen 23.02.2010.
Link: Klikni



Nedavno sam u jednom postu objavio Zahvalu koju sam dobio od čitatelja
promina.blog.hr-a, a odnosila se na pomoć u prikupljanju podataka za
jedan diplomski rad, vezan za budućnost Promine.

Evo uvoda u diplomski rad, koji će vjerojatno zainteresirati sve one
koje zanima budućnost Promine, gledana očima jednog mladog, sada već
diplomiranog ekonimista;



Osnovano komunalno poduzeće „EKO PROMINA“ d.o.o.
Post je objavljen 24.02.2010.
Link: Klikni


Osnivanje novog komunalnog poduzeća u vlasništvu Općine Promina priča je koja se često spominje u zadnje vrijeme, kako na promina blogu, tako i u lokalnim ćakulama.

Premda Općina Promina već ima „Vlastiti komunalni pogon“, na 28. sjednici, održanoj 20.ožujka 2009. godine, Općinsko vijeće Općine Promina donosi:

„Odluku o osnivanju trgovačkog društva s ograničenom odgovornošću za obavljanje komunalne djelatnosti“.

Detalje o ovoj Odluci, možete pronaći u Službenom Vijesniku Šibensko kninske županije broj.3- na stranici 47.


(Uglavnom, ovo trgovačko društvo je osnovano suprotno Odluci koju je donjelo Općinsko vijeće…..i sad spor oko toga traje…traje…I traje……)



Natječaj za izbor direktora komunalnog poduzeća "EKO-PROMINA"
Post je objavljen 28.02.2010.
Link: Klikni


Osnivanje komunalnog poduzeća “EKO PROMINA” d.o.o priča je o kojoj će se sigurno burno raspravljati na sljedećoj sjednici Općinskog vijeća Općine Promina.

Zadnja informacija koju sam saznao je ta, da Načelni Paula Cota tvrdi ( u razgovoru sa K.R) da ima pravo imenovati direktora spomenutog d.o.o., I da će to u svakom slučaju biti Damir Čveljo.

Ova vijest potakla me na razmišljanje koju bi zapravo stručnu spremu trebao imati direktor tog kumunalnog pogona, te kako druge Općine riješavaju izbor direktora svog komunalnog poduzeća?


Zašto me tuži Načelnik Općine Promina?
Post je objavljen 02.03.2010.
Link: Klikni


Nesmijem ulaziti previše u komentiranje sadržaja tužbe koja je protive mene podignuta od strane Načelnika Općine Promina Paula Cote, ali zato evo orginalne Tužbe:….



Zašto me tuži Načelnik Općine Promina? Zapisnik o glavnoj raspravi
Post je objavljen 03.03.2010.
Link: Klikni


Nesmijem ulaziti previše u komentiranje samog suđenja, ali zato evo Zapisnika o glavnoj raspravi održanoj 02.03.2010 u Kninu.


Nakon ovog posta, promina.blog.hr je bio do daljnjeg nedostupan. Cijelo vrijeme sam vjerovao da ako pišem pošteno I istinu da mi nitko ništa ne može. Mislio sam da moje poštenje ovisi samo o meni. Bio sam naivan. Kasno sam shvatio da moje poštenje ipak ima cijenu koja ovisi o drugima (svjedocima). Tu cijenu mi je u oči rekao moj prijatelj koji je kasnije bio svjedok na sudu. “Sanimire ti meni jesi prijatelj, ali ako kažem istinu, zamirit ću se drugoj strani I nikada neću dobiti jaču struju u kafić”. Hoću li biti klevetnik ili lažov, ovisilo je o svjedočenju prijatelja koji je na vagi imao moje prijateljstvo I “jaču struju u kafiću”. Nakon njegove izjave…..sljedile su I izjave drugih prijatelja koji su od svega prali ruke kako se ne bi “zamirili” nikome.



Zašto me tuži Načelnik Općine Promina III dio
Post je objavljen 11.05.2010.
Link: Klikni

Zapisni koji se možete pročitati pod ovim linkom, donosi nam najzanimljivija svjedočenja.
Humanitarni koncert koji je bio maksimalno transparentan, odjednom dobija neku novu dimenziju….a zaborav čini čuda….


Zašto me tuži Načelnik Općine Promina IV dio-OSLOBAĐA SE OPTUŽBE
Post je objavljen 12.05.2010.
Link: Klikni


Svjedoci na ovom ročištu, za razliku od prethodnog, ne da su nešto zaboravili, nego su se sjetili I nečeg što se uopće nije ni dogodilo….


Promina.blog.hr- PRESUDA
Post je objavljen 17.06.2010.
Link: Klikni


U zadnje vrijeme, samo mi stižu plave kuverte....
Današnja "plava kuverta" donosi za mene oslobađajuću presudu, pa mogu reći da nosi lijepe vijesti.
Kad presuda postane pravomoćna, komentirat ću ovu situaciju u kojoj sam se našao...do tada pozdrav svima....


Na svu sreću, ipak je u cijelom ovom procesu bilo više ljudi koji su bili spremni govoriti istinu I nisu se prodali- te je sudac presudio u moju korist I oslobodio me optužbe, te detaljno obrazložio I zašto je tako presudio.



Načelniče Cota, ipak mi nismo u Kini!
Post je objavljen 27.07.2010.
Link: Klikni


Evo pravomoćne presude u kojoj me i Županijski sud oslobađa optužbe za klevetu za koju me tužio Načelnik općine Promina, Paul Cota.

Nakon šest mjeseci konačno mogu otvoreno napisati svoja razmišljanja i prepričati događaje, ucjene, izdaje, prodaje od strane prijatelja....ali i to ostavljam za neki drugi post.

Ovaj post koristim da se zahvalim prijateljima koji su uz mene i moju obitelj bili u ovih zadnjih šest neizvjesnih mjeseci. Nisu kalkulirali da li im je veća korist od mene ili Načelnika, nisu se smijali iza leđa i radovali na spomen da ću izgubiti parnicu i pozamašan novčani iznos.

Ovim se putem zahvaljujem odvjetniku Dinku i ekipi koja je danas feštala u Zagrebu (a uz janje će mo uskoro)...Zahvaljujem se i blogerima koji su me podržavali svojim komentarima kod prijateljice Done (Ima jedan svijet), ali i na raznim forumima.

Ova presuda je dokaz da se za istinu vrijedi boriti, ali da u traženju jedne istine, pronađete još mnogo „istina“ o svijetu u kojem živite...uvjerite se da je istina stvarno voda duboka.



Promina blog hr 2005-2010
Post je objavljen 01.08.2010.
Link: Klikni


Svaka priča ima svoj početak, sredinu i kraj.
Tako je i priča promina.blog.hr –a došla svome kraju.

Imao sam namjeru napisati sve događaje vezane uz suđenje, izdaje prijatelja kojima se nije „isplatilo“ svjedočiti istinu, opisati ucjene Načelnika Općine Promina Paula Cote (Neka Sanimir istupi iz Vijeća Općine Promina, neka garantira da više neće pisati promina.blog.hr, i kad umjesto njega u vijeća uđe moj brat, onda ću povući tužbu i imenovati ga za mog savjetnika!!!!????)............................

Umoran sam od svih tih prilča, „baterije“ za pisanje promina.blog.hr-a su prazne, i nemam se namjeru više boriti sa vjetrenjačama, što ne znači da se nekim ljudima neću „zahvaliti“ za ovih šest nezaboravnih mjeseci.
Kako svaka knjiga na kraju ima svoj POGOVOR, tako sam i ja za kraj izabrao post moje prijateljice Done koji je napisan kad sam uklonio promina.blog u trećem mjesecu ove godine.



Total number of page views up till now 300,006
Post je objavljen 13.10.2010.
Link: Klikni


Današnja statistika promina.blog.hr (13.10.2010) svjedoči kako posjetitelji nisu izgubili naviku, nisu zaboravili navratiti do „Virtualne Promine“ i vidjeti što ima novog kod nas....i tako od kad blog postoji (2005) do danas....punih 300006 puta (posjeta)!
Velika je to brojka s obzirom da Promina ima samo nešto više od 1000 stanovnika.
Nažalost, već dugo nisam pisao postove, iz razloga koji su već svima poznatii.
Zanimljivo je da je prestankom mog pisanja, utihnula cijela blogosfera (kad je Promina u pitanju).
Tišina je jednaka onoj od prije desetak godina, kada je internet u Promini tek bio u „povojima“.
Možda je netko sretan, jer tako izgleda da je sve kod nas super, ali guranjem pod tepih, problemi se sigurno neće riješiti.
Odmor od pisanja koji je iza mene, dobro mi je poslužio da napravim odmak, da ohladim glavu...te da mogu „smirenije“ nastaviti priče iz Promine.
Znam da će neki odmah provokativno upitati koliko ću sada izdržati, kada će opet usljediti prekid pisanja?

Nema sikirancije... dok ide ide....kad stane...opet će mo prekinuti dok se baterije ne napune.

Uostalom....“neka igre otpočmu“, pa će mo vidjeti!



Brza cesta Šibenik-Drniš-Knin-granica BiH, ide dalje
Post je objavljen 15.10.2010.
Link: Klikni


Brza cesta iz naslova, bila je česta tema mojih postova, a vaših komentara.

Kuda konačno cesta prolazi-s „ove“ ili „one“ strane Promine?
Gdje prelazi postojeću cestu u Razvođu?
Gdje će se moći priljučiti na tu brzu cestu?
Kroz koji dio Vedrova polja prolazi?
Gdje prolazi ispod Gospe Čatrnjske?
Hoće li se „tri Rasta“ morati pilati?

....i još more pitanja možete postavljeti....a odgovore na njih sada možete i dobiti.



Razminiranje u Promini se nastavlja
Post je objavljen 23.10.2010.
Link: Klikni


Nakon 2007. i 2008. u kojima se prilično toga razminiralo u Promini, sljedi „zatišje“ od pune dvije godine, jer u 2009. u 2010. godini ( do sada) nije ništa razminirano.

Ipak, ovih dana sam pročitao jedan javni Natječaj u kojem se planira razminiranje minski sumnjivih površina uz prometnicu Oklaj-Širitovci, ili točnij kako je navedeno u prijedlogu:
„PLANA HUMANITARNOG RAZMINIRAVANJA ZA 2010. GODINU“-

„Ukloniti će se minska opasnost uz postojeću cestu Oklaj-Širitovci i cestu koja se planira rekonstruktuirati (područje između zaselaka Klicići i Marići) u naselju Mratovo, u Općini Promina“.



Zbog filmića Pere Djetlića-Kaznena prijava
Post je objavljen 25.10.2010.
Link: Klikni


Da se i zbog filmića o Peri Djetliću može završiti na sudu... malo tko može povjerovati.
Ali, vjerovali ili ne...i to se događa....

Očito je da se Načelniku nije svidjelo što sam ipak odlučio nastaviti pisatati na promina.blog.hr-u.



Pero Djetlić-Presuda Općinskog suda
Post je objavljen 27.10.2010.
Link: Klikni

Na ovom suđenju na svu sreću nije bilo svjedoka, pa je isti brzo okončan.



PRIOPĆENJE ZA JAVNOST VIJEĆNIKA OV Promina
Post je objavljen 28.10.2010.
Link: Klikni


PRIOPĆENJE ZA JAVNOST VIJEĆNIKA

OPĆINSKOG VIJEĆA

OPĆINE PROMINA

30.kolovoza 2010.godine

MEDIJIMA – SVIMA

PRIOPĆENJE



Svjesni činjenice da je u Općini Promina evidentan problem u nesuradnji Općinskog vijeća i načelnika, te da je to naš unutarnji problem, nismo bili skloni isticati to u medijima kao što je to bio načelnik. U nelagodi prema biračkom tijelu, svjesni odgovornosti i višeg interesa, vjerovali smo u mogućnost osvješćenja.
Međutim, taj put strpljivosti je iscrpljen.

Mi, vijećnici Općine Promina smo se osvjedočili da je načelnik naše općine konfliktna, narcisoidna i nevjerodostojna osoba s kompleksom superiornosti, sklonošću manipulacijama i velikom, ali negativnom energijom kojom se napaja u neprestanim sukobima.

Na primjeru te osobe se tako slikovito potvrđuje istina o prikazu stvarnog karaktera osobe nakon što joj se dade vlast.



Radno mjesto u Općini Promina
Post je objavljen 29.10.2010.
Link: Klikni


Oglas je (ako se ne varam) objavio HZZ Drniš, pa više informacija možete potražiti kod njih, ili direktno u Općini Promina na brojeve telefona koji se nalaze sa lijeve strane promina.blog.hr-a.
Plaća bi trebala biti prema neslužbenim informacijama negdje oko 1.600.00 kuna mjesečno.


(Na kraju…od osam kandidata koji su se javili, nitko nije primljen!? Nitko nije zadovoljio?!)



Priča o spomeniku „Prominskoj obitelji“
Post je objavljen 04.11.2010.
Link: Klikni


Na spomenik Prominskoj obitelji, koji se nalazi kod kapele sv Roka u Čitluku, odavno smo se navikli,
a vjerojatno se malo kad zapitamo kako je on uopće tamo dospio?

Nedavno sam pronašao jednu knjigu u kojoj naš prominjac povjesničar dr Zdravo Dizdar priča sa svojim ujakom fra Mirkom Validžićem Ćelkanovićem između ostalog i o ovom spomeniku.



Uređuje se Dom kulture u Oklaju
Post je objavljen 05.11.2010.
Link: Klikni


Dom kulture u Oklaju, objekt je čije se uređenje interijera već desetak godina nalaze u Općinskom proračunu u planu za realizaciju.
Godine prolaze, ali Dom nikako da se završi, nikako da se u njemu urede sanitarni čvorovi, postave podne pločice u velikoj sali....da se Dom konačno privede svrsi... da u njemu opet zapjevaju kao nekad: Mišo Kovač, Oliver Dragojević, Josipa Lisac, Magazin....(dobro, ovo zadnje će ići ipak malo teže), da u Dom konačno može ući kultura!

Prije mijesec dana, pročitao sam natječaj za „Sanaciju Doma kulture u Oklaju“.
Ovih dana, očekivao sam pročitati i objavu o izboru najpovoljnijeg ponuđača za navedene radove, ali te objave za sada još nema.

Ipak, jučer su radovi na uređenju Doma, nakon dugih godina čekanja započeli.
Radove izvodi vinkovačka firma „Kulić-invest d.o.o“ , a iste nadzire Kamel Shihabi dipl.ing arhitekture iz Drniša.
Vrijednost radova je 395.269,33kn, a rok završetka radova je 25 radnih dana (od jučer 04.11.2010).

(Radovi na Domu su završeni 30.12.2010, I tada je navodno bila primopredaja objekta)



Knjigovodstveni servis ne može voditi općinske financije
Post je objavljen 09.11.2010.
Link: Klikni


Jedan od osnovnih uvjeta budućeg opstanka lokalnih jedinica je sigurno i stanje financija u istima.
Kakvo je stanje financija u općini Promina, to samo zna naš Načelnik.
Informacija o stanju financija nije dostupna ni Vijećnicima, a kamoli građanima.

Da budem ipak malo konkretmniji, navešću jedan primjer:

Prema „Zakonu o proračunu“, najkasnije do 01. lipnja, Načelnik je dužan dostaviti Općinskom Vijeću Izvješće o izvršenju proračuna za prethodnu godinu- odnosno sada 2009 godinu.
Skoro je kraj 2010. godine, a mi Vijećnici općine Promina još to izvješće nismo dobili!?



Došao i Ljubotić konačno na red za obnovu NN mreže
Post je objavljen 11.11.2010.
Link: Klikni


Čitajući Vjesnik HEP-a, u jednom od članaka pročitao sam sljedeće:

„U šetnji šibenskim područjem u aranžmanu Službe razvoja i investicija, zabilježit ćemo o drugim malim ali ne i manje vrijednim poslovima. Spomenimo da se, uz desetak novoizgrađenih TS 10/0,4 kv, posljednjih mjeseci obavilo blizu 30 velikih rekonstrukcija niskonaponskih mreža, kako u priobalju, tako i u njihovom zaleđu.
U ovom trenutku radi se istodobno šest mreža i to potpunih rekonstrukcija na području drniškog Pogona; u naseljima Pokrovnik, Ljubotić, Razvođe - Sumani, Umljanovići, Brištane Donje i Vinovo Gornje.
- Svi izvedeni radovi predviđeni su Programom sanacije naponskih okolnosti i to na područjima gdje smo našim mjerenjima utvrdili da su te okolnosti loše. U pravilu, riječ je o ratom devastiranim dijelovima ili mreži čija je starost tražila određene zahvate.



Akcija «Hoću brži Internet!» III dio maxADSL stigao u Prominu!
Post je objavljen 12.11.2010.
Link: Klikni


Već duže vremena u Promini se pokušava skupiti dovoljan broj ljudi, kako bi konačno T-com i kod nas uveo brzi Internet.
Prema nekim informacijama, akcija bi mogla uspjeti ako bi zahtjev za brzi Internet podnijelo najmanje 15. Prominjaca.

Maloprije je do mene navratio moj susjed Joža sa anketnom listom i pitanjem: jesam li ja za?

Naravno da jesam…

Koji sam po redu?

«Evo susjed… ja sam prvi, a ti drugi.
Do tebe sam došao prvog, a sad idem kod ostalih.
Za sada bi nas moglo biti šest, sedam, vidjet ćemo na kraju».



Arheološki park i Muzejska zbirka Burnum (Promina-Puljane)
Post je objavljen 18.11.2010.
Link: Klikni


Za sve one koji se pitaju kada je Muzej uopće otvoren, evo jednog navoda iz Slobodne Dalmacije (od 28.05.2010. | 13:11), koji možete pročitati pod linkom:




Sukob Načelnika i Vijeća zbog materijala na CD-u? I dio
Post je objavljen 21.11.2010.
Link: Klikni


„Sukob na relaciji načelnik –Općinsko vijeće Promine, kako stvari stoje, nastavlja se neovisno o tomu što je načelnik Paul Cota promijenio političku stranku prešavši iz HSP-a u HSS“



Sukob Načelnika i Vijeća zbog materijala na CD-u? II dio
Post je objavljen 22.11.2010.
Link: Klikni


Što na to kaže Predsjednik općinskog Vijeća općine Promina-Rajko Žulj:

„...Žulj kaže kako da materijale na CD-u vijećnici ne mogu iščitati kao kad ih imaju u ruci, optužujući Cotu za samovolju, kršenje Statuta i Poslovnika; te drugih zakonskih akata, neodgovaranja na vijećnička pitanja i ignoriranje Vijeća“

Za danas dosta navoda, a sada malo razrade priče na ovu temu:

-Što bi mogli biti recimo kršenje Statuta?



Sukob Načelnika i Vijeća zbog materijala na CD-u? III dio
Post je objavljen 24.11.2010.
Link: Klikni


Na 12. Sjednici OV održanoj 15.09.2010 postavio sam Pročelniku Žari Sumanu sljedeće pitanje:

„Da li Vam je, i ako je kada Načelnik općine Promina dostavio Godišnji obračun proračuna Općine Promina za 2009 godinu?“

Odgovor sam čekao do sljedeće 13. Sjednice OV koja je održana 19.11.2010 (prije nekoliko dana), znači skoro dva mjeseca.
Sad, da se ne bi mislili što je laž, a što istina, evo skenirani dokument-odgovor Pročelnika na moje pitanje:



Sukob Načelnika i Vijeća zbog materijala na CD-u? IV dio
Post je objavljen 25.11.2010.
Link: Klikni


Evo što nam još kaže naš Načelnik u članku objavljenom u ŠL:

„S druge strane tu su i točke, odnosno donošenje odluka bez kojih općina ne može funkcionirati. Navest ću
donošenje odluke o upravljnju grobljima, odluke o sakupljanju i postupanju s komunalnim otpadom, odluka o
uvjetima obračuna odvoza komunalnog otpada prikupljenog od pravnih i fizičkih osoba. Te su odluke bitne
ako bi se omogućilo registrirano KP „EKO Promina“ d.o.o. da stekne uvjete za rad i zapošljavanje pet djelatnika
za stalno, navodi Cota.



Sukob Načelnika i Vijeća zbog materijala na CD-u? V dio
Post je objavljen 28.11.2010.
Link: Klikni


„Općinsko vijeće zbog tog nedonošenja odluka radi izravno na korist vlastite štete, odnosno na štetu općine.
Tu je i odluka o proširenju rada dječjeg vrtića sa 5,5 sati, na 9 sati, jer za to postoji potreba od kad je 30 osoba
zaposleno u Domu za starije i nemoćne u Oklaju, a u vrtiću ima 21 djete među kojima je većina čiji roditelji rade
i potreban je duži boravak, veli Cota.“


(Ova Odluka je na Vijeću donešena u sklopu Proračuna za 2011 godinu, ali o tom više u nekom od sljedećih postova)


Ojkalice pismo moja...pismo mojih pradidova
Post je objavljen 30.11.2010.
Link: Klikni


Slušam ovih dana kako je UNESCO u popis ugrožene svjetske nematrijalne baštine uvrstio i ojkalicu.
Naravno, svatko sad ima svoje mišljenje o toj vijesti. Dok se jedni raduju što je netko primjetio dio naše
kulturne baštine, drugi su u tome pronašli odličnu temu za izrugivanje načinu života naših djedova i pradjedova.

Javni natječaj- viši referent za
financije i računovodstvo (vježbenik)

Post je objavljen 06.12.2010.
Link: Klikni


Danas sam bio u Općini i dobio informaciju od Pročelnika da je u NN
objavljen sljedeći natječaj......



Od Promine do Amerike- Anthony Tony Dizdar
Post je objavljen 07.12.2010.
Link: Klikni


Priču o Anthonyu Tonyu Dizdaru, mogao bi započeti na mnogo načina.
Pošto sam već jednom pisao o našem Promincu Anthonyu u postu:
„Prominci u Americi stali uz Obamu“, šteta se ne prisjetiti tog posta.



SPREMAČICA U JEDINSTVENOM UPRAVNOM ODJELU OPĆINE PROMINA
Post je objavljen 08.12.2010.
Link: Klikni


Mjesto rada: OKLAJ
Traženo radnika: 1
Poslodavac: OPĆINA PROMINA OPĆINSKO VIJEĆE
Rok za prijavu: 14.12.2010 Ispis
SPREMAČICA U JEDINSTVENOM UPRAVNOM ODJELU OPĆINE PROMINA



U 81 godini prvi put se grije uz štednjak
Post je objavljen 16.12.2010.
Link: Klikni


Građanska inicijativa 'Pomoć u kući' baki Danici olakšat će ovu zimu
novim štednjakom i drvima. Baka Danica u 81. je godini života. Sama na
1000 metara nadmorske visine ispod samih vrhova planine. Jednom,
najviše dvaput mjesečno spusti se do civilizacije.



Domu za starije i nemoćne osobe Oklaj- u pohode
Post je objavljen 19.12.2010.
Link: Klikni


Starački dom bio je česta tema mojih postova. Stariji posjetitelji promina.blog.hr-a vjerojatno se sjećaju rasprava koje smo vodili na temu iščekivanja dana kada će se Dom sagrađen još 2002. godine (ako se ne varam) konačno otvoriti. Čak je jednom i Slobodna dalmacija objavila veliki članak o prominskim blogerima, kad smo molili tadašnjeg predsjednika RH Stipu Mesića da nam u tome pomogne .

Na kraju, Dom se otvorio, a ja o tome nisam napisao ni riječi- promina.blog.hr je tada bio u „fazi mirovanja“.



Sanacija makadamske ceste Marasovine do kanjona rijeke Krke
Post je objavljen 30.12.2010.
Link: Klikni


Već duže vremena planiram objaviti post na temu uređenja makadamske ceste od Marasovina do marasovske brine, do „dna“ nekadašnjeg bobodolskog jezera.

Dan pod dan i skoro sam zaboravio na tu temu. Nekidan, na sv. Ivana, pohodio sam Matase, i vidim da je put od Marasovina prema brini razrovan, da se uređuje.



I to bi bilo to za 2010 godinu. Sad kad malo bolje pogledam, ipak je dosta toga ostalo zabilježeno na promina.blog.hr-u, a kako ću proći dogodine, što ćemo u 2011 čitati na promina.blog.hr-u….sam Bog zna.


- 21:28 - Komentiraj post (0) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić