_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

utorak, 03.02.2009.

Svega pomalo…

Postoje priče koje su „male“ za cijeli post, ali šteta ih je ne spomenuti…
Te priče, događaji u stvari i čine život…zanimaju ljude…ali se obično izgube u „velikim pričama, velikim događajima“…

Prvo što mi pada na pamet, a što nisam spominjao, iznenadna je smrt Drage Dunjaka…
Drago se držao kao mladić, a informacija da je preminuo u 68.godini života, mnoge je ostavila bez daha… Uvijek je bio u pokretu..Baš kao i pčele s kojima se godinama „družio“… Nekidan sam prolazio pored njegove kuće, i sve očekujem da ću Ga vidjeti kako popravlja auto… prepravlja košnice…riže lozu u svom malom vinogradu…priprema autobus za vožnju učenika…pila drva…
Ali Drage nema…
Nemam više pred tom kućom koga pozdraviti…
Nema mi tko pozdrav uzvratiti….
Još je jedna kuća u Promini ostala bez svojih stalnih stanara….
Neka mu je laka prominska zemlja koju je siguran sam, svim srcem volio….

Maloprije sam prošao kroz Oklaj, i za oko mi je zapela nova obavijest iz Općine.
Načelnik Paul Cota poziva sve zainteresirane za rad u Staračkom domu, da se jave u Općinu zbog evidencije….



Jučer sam posjetio Općinu s namjerom da vidim što ima novog u Prostornom planu naše Općine…
Mislio sam da će u Općini biti gužva…
Došao sam oko 12 sati, i kako stvari stoje, bio sam prvi i jedini zainteresirani za isti….
Na brzinu sam pregledao registrator sa tekstualnim dijelom Prijedloga PP…i kartama… pogledao ono što mene zanima… i uočio sam sljedeće:

-Pretovarna stanica-Transfer stanica za komunalni otpad smještena je na samoj granici sa Biskupijom, odnosno na mjestu gdje je dosadašnje odlagalište komunalnog otpada „Mala Promina“.
To sam zaključio iz karata, dok se u tekstualnom dijelu PP-a, to nigdje ne spominje…

-Trasa brze ceste Šibenik-granica BiH, za sada i dalje prolazi preko Promine..imam i studiju koja se bavi tom temom…ali o tom …po tom…

-Trasa plinovoda više ne prolazi kroz Prominu, jer je na inicijativu gradonačelnika Drniša, i gradonačelnice Knina, a na nezainteresiranost našeg bivšeg Načelnika, trasa „prebačena“ na „drugu“ stranu Promine….navodno zbog ekološkog očuvanja kanjona rijeke Čikole…(o tome sam već pisao). Kad sam čuo kako je plan relizacije ovog plinovoda tek za 30 godina…onda mi nije ni žao što ne prolazi kroz Prominu…A za 30 godina može biti svašta….

-Kad smo kod kamenoloma…
Izgleda da su uslišene molitve Biskupa Ivasa, i bar za sada u Promini ima mjesta za samo jedan kamenolom, postojeći „Bila strana“…
Priča tu ipak nije završena, i ako dođe do promjene vlasti, brzo će se i Prostorni plan prilagoditi…i povećanje broja kamenoloma nam ne gine…

-Poduzetničke zone „Promona“, kako sada stvari stoje u Promini neće biti.
Prostor iza Sintala, prenamijenjen je za građevinsku zonu…a što se tiče poduzetničke…od nje ionako ne bi bilo ništa s obzirom da smo tu „trku“ odavno izgubili sa Drnišom, Kninom, Miljevcima…a spor sa Hrvatskim šumama oko vlasništva, ionako nije riješen…
Na kraju, možda Promina konačno dobije nove građevinske čestice?

To je za sada sve u vezi Prostornog…više iza Javne rasprave u petak…

Kad smo kod politike….
Čini mi se da „bivša vlast“ priprema novog kandidata za Načelnika… koji kako se meni čini neće biti ni dosadašnji bivši Načelnik, niti bivši Donačelnik…ali to su za sada samo naklapanja…a odgovor ćemo ionako dobiti uskoro… izbori nisu daleko…

Kad smo kod opasnog otpada u Čveljićima…
Već sam negdje spomenuo kako su se smreke oko jame počele sušiti…Kiše su rastopile dio otpada, i on je izgleda započeo svoje djelovanje na sve što ga okružuje…
Sad kad je malo vremena prošlo, možda nije ni čudno što se odustalo od ispitivanja mogućnosti crpljenja podzemnih voda u Vedrovu polju-Gluvačama, za natapanje poljoprivrednih kultura?
Ova jama i nije tako daleko od tih voda…Tko zna što bi analiza tih podzemnih voda pokazala…
Možda bi sve bilo OK, a možda i ne?

Zadnjih mjeseci, primjetio sam kako se često na Blogu čitaju postovi „Arheološki lokaliteti“…
Prije nekoliko dana uhvaćene su „Arheološke hijene“, ljudi kojima su možda i moji postovi pomogli da pronađu „zakopano blago“…
Ta tema ipak zaslužuje cijeli post… koji stiže uskoro…

Uskoro kreće i realizacija PSGO projekata u Promini… o tom sam već pisao…
Novost je da su se navodno pojavili problemi oko korištenja prostorije u kojoj je KUU „Promina“ pripremala nastupe…
Kad saznam nešto više o ovom, rado ću objaviti…

Dugo nisam pisao o klimi u Promini…
Do nekidan je bura prilično živo fijukala, a sada je okrenulo na jako jugo sa povremenim kapima kiše….
Slapovi Krke, a posebno Manojlovac, prilično su oživili, i preko njih je zadnjih skoro mjesec dana znalo proteći preko 70 metara kubičnih vode u sekundi…

Selom se šire zvukovi motornih pila susjeda koji pripremaju „drugu turu“ drva za ogrjev…
Kako od plina u Promini nema ništa, Prominci su se okrenuli grijanju na drva…
Zadnjih mjeseci, u Promini je tako ugrađeno skoro desetak centralnih grijanja na drva…


Eto, ne pada mi više ništa od „ćakula“ na pamet…..nadam se da nešto nisam propustio…





- 19:37 - Komentiraj post (7) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić