_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

srijeda, 29.08.2007.

Ima jedna svijet….

Svijet interneta danas je preplavljen raznim blogovima.
Svaki je blog, jedna nova priča, jedan novi život, jedan drugi svijet.
Svakodnevno čitam dvadesetak blogova, premda ih samo u Hrvatskoj ima otvorenih preko 300 tisuća.
Sa lijeve strane nalaze se linkovi prema blogovima za koje mislim da bi posjetitelje promina.blog.hr-a mogli zanimati.

Jedan od blogova koji sam svakodnevno čitao, premda nisam toliko često komentirao, blog je «Ima jedan svijet».
Prije nekoliko dana krenuo sam u svakodnevni obilazak bloga «Ima jedan svijet», ali njega više nije bilo.
Mislio sam da je problem u nedavnom redizajnu Blog.hr-a… očekivao ponovno javljanje svoje kolegice.
Nažalost jedan «Svijet» u koji sam volio «zaviriti» zauvijek je nestao.

Teško je ulaziti u razloge što je povrijedilo moju kolegicu blogericu pa se odlučila na tako nagli prekid pisanja…ali razloga može biti bezbroj.

Nadam se da će misli «Jednog svijeta» opet puniti stupce jednog novog bloga, a do tada ću strpljivo čekati i nadati se.

Sad će se netko zapitati kakve veze ima spomenuti blog sa Prominom?

«Ima jedan svijet» u jednom je momentu doveo na promina.blog.hr nekoliko saborskih zastupnika, kad je bilo vrijeme rasprave o otvaranju «Staračkog doma», a svi koji redovito prate moje pisanje, znaju da je ta tema na kraju završila i u Slobodnoj Dalmaciji.
Od tada, novinari raznih novina često navrate na promina.blog, pa se glas Prominaca brzo proširi novinama, ako je vijest zanimljiva.

«Ima jedan svijet» bio je uz mene, kad su mi i najbolji prijatelji u svakodnevnom životu pružali ruku, a onda na Blogu pisali protiv mene i provocirali me.

«Ima jedan svijet»… hvala ti na svim onim lijepim postovima koje bi sigurno negdje spremio, da sam znao da će jednog dana samo tako, iznenada nestati.

Ma što bilo protiv tebe, izdrži… bori se kao što si se i do sada uvijek borila.


- 10:34 - Komentiraj post (5) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić