_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

ponedjeljak, 19.03.2007.

Druga godina Promina.blog.hr-a

Neke godišnjice u životu dočekamo rado, a neke bi možda rado I zaboravili.
U svakom slučaju, dobro nam dođu kao nekakva revizija postignutog u periodu koji je iza nas, na osnovu čega možemo predviđati buduće odluke u životu.

Proteklu godinu, promina.blog.hr bilježio je stalni rast posjeta, komentara, ali proporcionalno s tim I mojih postova sa temama iz Promine.

Pošto brojke u ovom slučaju govore puno više od riječi, evo malo I njih:

Ukupno je promina.blog.hr do sada posjetilo 35210. posjetitelja (prema podacima Webstats4u.com-a).

Broj posjetitelja svakog je dana sve veći (osim zadnjih mjesec dana), i dnevno bilježim prosječno 200. posjeta, dok je maksimalan broj posjeta u jednom danu 319. (23.02.2007.).

Prošlu godinu je maksimalan broj dnevnih posjeta bio tek 50, a meni se I taj broj činio jako velik.

Tijekom prošle godine napisao sam 171. post....predhodnu godinu 61. post.
Vi ste napisali 925. komentara …. predhodnu godinu 151. komentar.

Iz Hrvatske na Promina.blog.hr dolazi 83% posjetitelja (prethodnu godinu 78% posjetitelja),
*Slovenije 3,7% (nekad 14%),
*Njemačke 2,8% (nekad 1%),
*Srbije i Crne gore 2,6% (nekad 3,6%)

I svakako najveće iznenađenje 1,2% posjeta iz Poljeske!

Najveće zanimanje za život u Promini imamo ipak u Hrvatskoj, što ruši predrasude da u Njemačkoj živi jako puno Prominjaca koji se jedva čekaju vratiti u Prominu, te svojim investicijama potaknuti razvoj Promine.

Priznajem da sam mislio (moja možda najveća predrasuda) da su nam svima neki projekti vezani uz razvoj Promine od iste važnosti-Starački dom, Brza cesta, Spalionica otpada….

Kako bi se riješile neke dvojbe oko tema koje jesu, ili nisu važne za budućnost Promine odlučio sam da ću u buduće za rješavanje takvih nedoumica koristiti ankete.

Nadao sam se da će Načelnik Općine prepoznati mogućnosti Bloga, te se koji puta javiti na Blog…. Nažalost nije.

Nadao sam se da će se koji vijećnik iz Općine uključiti u komentiranje I donijeti koju novost… Nažalost nije.
Doduše imao sam nedavno neke razgovore u vezi “Zapisnika” sa njihovih sjednica…. Ja se nadam da će od tog nešto biti, I to bi bio dobar način informiranja iz Općine.

Nadao sam se da će fra Šime rado napisati koji komentar na Blogu….. Nažalost nije….

Nadao sam se da će Željko Džapo napisati još koji komentar…. Nažalost nakon što sam Ga u jednom komentaru zamolio da donira jedan kamion pjeska-šljake za nasipanje rubova nogometnog igrališta kod OŠ Oklaj-više se nikad nije oglasio svojim komentarom (barem pod imenom Željko Džapo).

Zahvaljujem se svima koji su svojim komentarima pomogli rad Bloga, te što su to u 99% slučajeva jako kvalitetni komentari koji nam znaju donijeti dosta informacija koje nije uvjek lako pronaći.

Hvala svima koji su u svojim komentarima pružili potporu nastavku mog rada-pisanja Bloga.

Živili,

Oznake: Godišnjica Promina bloga

- 21:04 - Komentiraj post (10) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić