_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

četvrtak, 12.10.2006.

Školovanje na selu-nedostatak nastavnika

Profesori i nastavnici često upozoravaju da se danas omalovažava njihov rad i utjecaj koji imaju na razvoj društva općeniti.
Ali nekada i oni sami doprinose omalovažavanju svojih zanimanja.

Kako?

Sjećam se kad sam ja išao u školu u Oklaj da jedno vrijeme, bolje rečeno pola školske godine, nismo imali prifesora iz biologije i kemije. Škola je problem rješila na način da je nastavnik tjelesnog odgoja predavao tu školsku godinu ta dva predmeta.
Sad tko je uočio srodnost tjelesnog i ta dva predmeta nije mi poznato.

Netko će reći to je bilo prije, a sada više nije...
Ma da.

Sinoć me pitao sin:
S:Tata jel' mogu ja ponit šah u školu?
Ja:Pa šta će ti?
S:Nemam prva dva sata?
Ja:Pa kako nemaš?
S:Otišao Šime na bolovanje i nema ga tko mjenjat, pa prva dva sata nemamo šta radit.
Ja: A šta ste trebali imat?
S: Informatiku.
Ja:Pa otkad nemate informatiku?
S:Skoro od početka škole?

Nastavnika nema, a zamjna još nije na vidiku.
Škola je s početkom kasnila tri tjedna, a sad nastavnika nema dva tjedna.
Izgleda da informatika nije bitna u Promini.
A bili to tako bilo u nekoj većoj školi?
Čisto sumnjam.

Kad smo već kod informatike, evo još koja riječ na tu temu.
Računala na kojima djeca rade nabavljena su 1998 godine.
Možemo samo predpostaviti koja je brzina na kojoj rade i dali je uopće izražena u GHz?
Printere koje su imali, još odavno je posjetio grom osobno-tako da nisu više za upotrebu.
Ali dobro, bar djeca znaju kako bi trebao izgledati printer.

A internet?
Ma šta našoj djeci treba internet?

I kako će naša djeca onda ići naprijed?

Baš me zanima koliko među tom našom djecom ima talenata koje nema tko otkriti?



Oznake: Školstvo u Promini

- 21:53 - Komentiraj post (12) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić