_ _ _ _ _ _ promina.blog.hr

ponedjeljak, 03.07.2006.

Komentar na komentar

Preko 30% postova koje sam napisao, ostali su bez komentara.
Većina ljudi koja čita ovaj blog vjerojatno me zna imenom i prezimenom.
Tako mi se često dogodi da na privatni mail dobijem neka pitanja, premda na blogu nigdje nema mojih osobnih podataka, niti linka za poslati mail.
Komentari nisu potpisani imenom i prezimenom, i jako je teško znati tko je ostavio komentar.
Najviše me čudi zašto čitatelji ipak ne ostavljaju svoj komentar?

Dosta postova sam napisao nadajući se da ću na taj način potaknuti ljude na raspravu i put ka novim informacijama, ali nitko nije ostavio jednog jedinog slova.

Na kraji ispada da sam ja buntovnik bez razloga... da je kod nas sve super samo ja toga nisam svjesan.
Budimo iskreni.
Navest ću dio komentara u kojem je Maykan citirao moju izjavu:"Ja u cijeloj priči ionako nisam bitan... Bitna je samo Promina..."
Ja ovaj blog ne pišem da bi promovirao sebe... da bi sebi osigurao neku neznam kakvu poziciju u životu...domogao se novca... slave...
Iskreno gledajući ja živim jako dobro u Promini. Ako za moju djecu danas sutra u Promini ne bude posla, otići će iz nje kao i mnogi drugi prije njih. Moja želja je da mi svi Prominci zajedno pomognemo našoj djeci da ostanu tu živjeti.
Promina ima mogućnosti za bolju budućnost, a za budućnost se treba boriti.
Treba biti svjestan da nam nitko u životu ništa neće pokloniti.

Nacionalni park Krka je odredio čuvarima podjelu Krke na način da dvojica čuvaju od Knina do Brljana (znači kninska općina-obojica iz Knina), a druga dvojica čuvaju od Brljana do Visovačkog jezera i Čikole (drniška općina-obojica iz Drniša).
A di će naša dvojica iz Promine čuvat NP Krka?
Srića pa je kompleks bivše vojarne Manojlovac počeo polako dolaziti u funkciju pa od nekidan rade konačno i dvojica Prominaca kao čuvari novouređenih zgrada.

Takvih primjera je veliki broj, ali o njima pišem ja i onda sam ja jedini krivac. Komentara na postove o toj temi nema, znači da se nitko o toj temi samnom ne slaže.
Pa zašto onda sebi stvarati neprilike?



- 21:40 - Komentiraj post (5) - Link posta

<< Arhiva >>






Promina blog
  • LL

Opis bloga

  • Promina blog postoji od 19.03.2005. godine, nešto više od deset godina.
    Teme su vezane uz život u Promini.....ali, tu su i druge razne teme koje su mi se u određenim trenutcima učinile zanimljivim...
    S. Sarić

    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Pomoću sljedećih linkova, saznajte nešto više o Promini.

    Gdje je Promina?

    Galerija promina.blog.hr


    Fotografije generacija iz škole:
    Stare slike Promine






    Video snimke:


































    Projekti čiju realizaciju očekujemo:









    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


Općina Promina









  • «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


.....

  • ......
    .......



    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»


    Statistika posjeta promina.blog.hr -u kroz godine








    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»





    «««««««««««»»»»»»»»»»»»»»



    E-mail-Urednik promina.blog.hr-a:
    promina.blog.hr@gmail.com


    Zadnji postovi

...


.........................................................................Promina blog - promina.blog.hr© 2005.-2023. sva prava pridržana Urednik promina.blog.hr-a: Sanimir Sarić