MOLITVA III.

04.08.2019.



slika: digital art

Evo, Bože, na koljena ti padam
i pred Tvojom sklanjam se slobodom,
pred Tvojim likom suze svoje ronim
podari mi smiso za kreposnom dobrotom.

Vjeru moju i um osnaži,
učini me jakim,
do bola jakim i smjelim
moje srce krepošću zacijeli.

Nikada čovjek nije bio sužanj
svoj život cijeli,
iz zlobe, zavisti i muke
okovima željeznim vezanim za ruke.

I moja misao umorna od tuge
sav se svijet od toga jada trgo'
i crni val, crnji od noći
kao visoka sjena što pred mene kroči.

Sanjah snove neumorne
o sužanjstvu bez razloga valjana
i suza moja sad iz oka kanu
postiđeni vladari na narodu još jašu.

Evo, ljeta su mnoga iza mene,
sužanjstvo ostavi na licu mome tragove goleme,
mira nemam, dok to uže ne raspletem
još malo života ostade kao gorak melem.

Zato moje srce i um ti osnaži,
učini me jakim,
do bola jakim i smjelim
moje srce krepošću zacijeli

dr. Zlatan Gavrilović Kovač

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.