teorija paralelnih pravaca

30.01.2019.

ARAPSKE PLANETARNE TEORIJE

28.01.2019.

srce od papira - nastavak

24.01.2019.

srce od papira 2. dio

22.01.2019.

srce od papira

20.01.2019.

arapske geografske mape

19.01.2019.

500 POSTOVA!

18.01.2019.

audio zapis "Kur'an"

audio zapisi

17.01.2019.

kur'an2 by zlatan gavrilovic kovac

16.01.2019.

ovo su moji audio zapisi, dok sam radio na radiju u Adelaideu

optika II

15.01.2019.

ovo su moji audio zapisi, dok sam radio na radiju u Adelaideu

optika

13.01.2019.

ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

utjecaji na Zapad




ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

.... završna predavanja....

12.01.2019.

ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

KAKO SAM U ADELAIDEU POSTAO VELIKI KRIMINALAC?


Pa to je jedna duga priča koja se vuče već 25 godina, jer treba računati da je u kapitalizmu privatno vlasništvo nedodirljivo i ono na čemu počivaju svi socijalni odnosi ljudi, njihovi motivi, njihova nadanja, njihova strahovanja, njihova nastojanja, njihove boli, ja baš nisam bio a niti sada jesam baš na čistu sa privatnim vlasništvom, jer mi se ono kao i Proudonu čini naprosto krađom. To je bila jedna velika moja manjkavost u Australiji, da nisam bio sasvim svjestan opasnosti povrede institucije privatnog vlasništva pa bih to pokušao ilustrirati sa nekoliko primjera.

Bila je na putu do Mitchama jedna velika neograđena palma na kojoj su rezali suhe grane i bila je jako puno tih grana svukuda okolo pa kaže meni Alica:
‘’Evo, dolazi židovski praznik pa bih ja napravila suku, ali mi treba suhih palminih grana. Baš sam prošla pored jedne palme oko koje ima jako puno suhih grana’’ i ja odem donijeti nekoliko grana.

Stanem ja vući cestom te grane, kad nakon nekoliko vremena dojuri do mene sav zadihan i uzbuđen jedan sredovječni muškarac koji stane brzo pričati:
‘’Zašto ste uzeli te grane?’’

"Treba mi za suku.’’ - odgovorim,

‘’A znate li da je to moja palma, nego sada vratite te grane tamo odakle ste ih i uzeli?

... a ja ga blijedo pogledam pa mu velim: ‘’Fuck off!’’

...bacim grane na pod i odem neobavljena posla.

Drugi primjer je bilo jedno stablo breskve čije su dvije grane rasle izvan ograde prema ulici i na njima bih naišao na mnogo sočnim i lijepih plodova pa moglo bi se reći, da je to bila jedna od najslađih bresaka koje sam ja ikada jeo.

Ja sam redovito dolazio brati te breskve, dok jedne zgode ne otkrijem kako su obje te grane otpiljene, jer je vlasnicima bilo draže otpiliti te grane, nego omogućiti jednom bijedniku da se sladi sočnim breskvama.

Sljedeći primjer je bilo stablo marelice u dvorištu našeg Housing Trusta koje sam redovito brao za vrijeme pokojnog Rogera koji izdahne neobično hrabro tako, da bi mu u Adelaideu mogli pozavidjeti i najveći australski generali, ali sa novim stanarom koji je došao u njegov mali stan to već nije bilo moguće pa ona, jer to bijaše jedna nasilna postarija žena, uzme pilu i posiječe čitavo stablo!
Da čovjek pukne od smijeha, jer nije mogla podnijeti da ja berem te marelice za koje je ona bila uvjerena, da su njene.

Slično se dogodilo sa mojom najnovijom susjedom koja je u svom vrtu do našeg imala jedan mali grm ružmarina pa bih ja od vremena na vriojeme nekada ubrao koju grančicu za moje potrebe i ona nakon nekog vremena posiječe taj grm, jer joj je bilo draže da ga posiječe, nego da susjedu omogući koji listić rušmarina.

Moglo bi se još tih primjera pronaći, ali ja mislim kako je i ovo dovoljno u ocrtavanju duhovnog profila i karaktera tako cool ljudi kao što su to Australci.

Bosna Sarajevo

11.01.2019.

ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

KONGRES




ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

ISTRA I HERMAN DALMATA

10.01.2019.

arapska astronomija

09.01.2019.



ovo su moji audio zapisi dok sam radio na radiju u Adelaideu

O HIPNOZI

08.01.2019.


slika: internet

Ja sam prilično skeptičan u pogledu korištenja hipnoze u terapeutskoj praksi, a mislim da je i velika većina liječnika psihijatrijske bolnice Vrapče također bila protiv korištenja ove metode, jer terapeut dolazi do istine u pogledu potisnutog sadržaja, međutim, pacijent time nije ništa zdraviji i ovdje nije moguće govoriti o oslobađanju blokova, jer je jedna od velikih funkcija mozga obnavljanje i repetitiranje istog sadržaja.

Pacijent se ne sjeća onog svog hipnotiziranog stanja niti potisnutoga sadržaja i on za njega nema važnost. On samo posredno ima važnost, ali kako je riječ o terapeutu koji se nalazi sa druge strane, to pacijent smatra kako je slika postisnutog sadržaja već prošla kroz filtere terapeuta pa da je utoliko lažna i da ne predstavlja pravu istinu i ovdje možemo govoriti o manipulativnoj psihijatriji.

Nota bene! Potisnuti sadržaj preko oslobođenih blokova mora biti doveden do kore velikog mozga i svjesno procesuiran od strane pacijenta, inače ništa nije napravljeno.


tekst iz moje 39. knjige "Dnevnici - 3. dio"

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic39.php

POJAM JEDNAKOSTI LJUDI

06.01.2019.

U filozofiji ovaj pojam jednakosti je prilično jasan i on je prilično jasno ekspliciran. Kod Platona prema njegovoj Državi žene su jednake sa muškarcima i svakako je ovdje jedan veliki korak naprijed u odnosu na zatečeno stanje robovlasničke države.

Kod socijal utopista od Moora preko Campanele, Erazma, Petrića i ostalih manje više se ponavlja ova ideja mada ne posve jasno izražena. Međutim kod oca moderne filozofije Rene Descartesa ova ideja jednakosti ljudi je shvaćena otprilike tako, da su svi ljudi jednaki samo se razlikuju po tome kako upotrebljavaju svoj razum i um. Ova fundamentalna ideja mišlju je vodiljom cjelokupne europske filozofije do dana današnjeg. Descartes je onda samo napisao svoju Raspravu u metodi odnosno knjigu o tome kako dakle da ljudi upotrebljavaju svoj razum i um na pravilan način.


tekst iz moje 39. knjige "Dnevnici - 3. dio"

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic39.php

SLUČAJ SEUSOVOG BLAGA

05.01.2019.






Htio bih reći par riječi oko slučaja Seusovoga blaga, jer smo mi u Hrvatskoj bili utpleteni u jednu veliku aferu povodom toga, tamo negdje početkom '80.tih godina prošlog stoljeća, a cijela ta afera vjerno svjedoči o tome kako su Hrvati decenijama bili pljačkani od jugoslavenske armije i to u pogledu njenih najvećih kulturnih vrijednosti.
Seusovo blago je poznata zbirka najljepšeg srebrnog posuđa koja se sastoji od 14 komada i jednog brončanoga kotla iz Rimskoga carstva iz razdoblja kasne antike.

Ovo je blago iskopano u okolici Barbarige na poluotoku Istri, a zaplijenjeno je u Švicarskoj 1981. godine. Tako je blago, zahvaljujući jugoslavenskoj armiji, ilegalno izneseno iz Hrvatske. Počinitelj nikada nije otkriven, a upućeni su otkrili, da su u te ilegalne poslove upleteni najviši dužnosnici jugoslavenske države, vojne i diplomatske osobe i njihova djeca koja su sudjelovala u iznošenju Seusovoga blaga iz Hrvatske koje je kasnije prodano engleskom lordu za 11 milijuna dolara.

Afera je dosegla svjetske razmjere, a o njoj se govorilo i u britanskom parlamentu kada je engleski lord na aukciji u New Yorku prodao zbirku za 90 milijuna dolara. Njujorški sud je u studenom 1993. godine odbio potraživanja Hrvatske te nije našao razlog, da se blago makne iz trusta markiza Northamptona i tako smo mi ponovno ostali budale koje su uskraćene za jednu veliku kulturnu vrijednost.

Zašto spominjem ovaj slučaj?

Pa spominjem ovaj slučaj zato, da bih uputio čitateljstvo na uobičajenu praksu naših britanskih „prijatelja“ koji nam čine dobro za male pare samo ukoliko od nas mogu izvući veće. Tako je i slučaj mog svjedočenja pred britanskom obavještajnom službom, a koje je objavljeno na portalu

http://www.magicus.info/hr/magicus/index.php

i na portalu

http://www.digitalne-knjige.com/naslovna.php

iz Zagreba trebalo biti dobrodošlo jedino, ako se iz toga mogu izvući neke koristi i ukoliko Britanija može zaraditi na mome slučaju.

I u jednom i u drugom slučaju mi smo trebali biti budale koje je moguće veslati, jer i nismo za ništa bolje.
Da čovjek pukne od smijeha!

Dr. Zlatan Gavrilović Kovač





„Seusovo blagoje poznata zbirka najljepšeg srebrnog posuđa (14 komada i jedan brončani kotao) Rimskog Carstva iz razdoblja kasne antike. Ovo je blago iskopano je u okolici Barbarige na poluotoku Istri. Zaplijenjeno je u Švicarskoj 1981. godine.

To je blago ilegalno izneseno iz Hrvatske. Počinitelj nikad nije otkriven, a upućeni su potiho nagađali da su u to upletene osobe koje su obnašale visoke jugoslavenske državne, vojne i diplomatske dužnosti te djecu tih dužnosnika, koja su sudjelovala u iznošenju Seusova blaga iz Hrvatske.

Afera je dosegla svjetske razmjere, a o njoj se govorilo i u Britanskom parlamentu. Pravo na nj polagale su Hrvatska, Libanon (tvrdili su da je iz Tira i Sidona) i Mađarska. Njujorški je prizivni sud studenoga 1993. odbio njihova potraživanja te "nije našao razlog" da se blago makne iz trusta markiza Northamptona.
Pitanje mjesta, arheološkog surječja i provenijencije nalaza tako nisu ostala riješena. Na postojanje ovog blaga pozornost je skrenula prodaja jednog komada iz ove zbirke 1980. kad su dvojica preprodavatelja iz Beča ponudili na prodaju u London. Ostali su komadi došli do tržišta, a vjeruje se da je cijelu zbirku otkupio Spencer Compton, 7. markiz od Northamptona.“

izvor: Internet


o tome i na:

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=127037

SLAVA BOGU

03.01.2019.



ova je poezija nastala u ratu, iz svake situacije u kojoj sam se bio zatekao, manje ili više opasne, ja sam slavio Boga što sam preživio i ne samo ja, nego i cijela moja obitelj


Hvaljen ti, Bože, što si spasio mene
moje dijete, ženu, moju sestru i moga brata
hvaljen bio ti na visini
i tvoja djela u nizini
slavu tvoju vidi svatko
veliko i malo
da mir tvoj
prožme sve u ovoj dolini
i na vjeke bude spomen
tvojoj veličanstvenoj milini.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=64553

ODSJAJ

01.01.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Sunce lagano zapada za oblacima
crveno je Sunce kao mirisna naranča
kroz zemaljsku prizmu svjetlost se lomi
nebom vlada neobični spektar boja,
a onda prve se nebeske luči pale
umire bezimeno popodne
Mjesec će sada čitavim nebom da zavlada.

Sada nebo grli more duboko
tamo je sad ljubav između njih
i kada Sunce padne na pučinu široko
tada nema distance između njih,
na moru odsjaj je puna Mjeseca
to je ljubav između njih,
noćni vladar Sunce počinje da mijenja.

Dugo nas putovanje očekuje
velike udaljenost treba prevaliti,
pokušajte pronaći mir i harmonije
ljepotu smirenosti duše odvažne,
istraživanje u meni i istraživanje u vama
bilo je uvijek duboko kao nebeska tama,
kaplja znoja što sa čela po palubi pada.

Putujemo prema sljedećoj najsigurnijoj luci
potreba za križem i Bogom u olujnoj noći,
zarad puta je duga i neizvjesna
put je težak i duša teško će da smiraj kuša,
pogledaj Sunce i pogledaj Mjesec,
na jednom nebu različite luči šeću,
to je refleksija tebe i tvoje ljubavi snene.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=123461

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.