MOKRO NEBO

08.10.2018.



svijetla je zvijezda
nebo osvijetlila
vidim je između oblaka
možda te večeras ja zanimam
da umrem na tvojim rukama
srce hoće davno obećanje
vjernom pokajanje
zrnce tvoje nježnosti
samilost mi daje
tako si nježna
tako si svijetla
tako od mokroga neba
to moja ljubav cvjeta
kao plava ljubica
a dah mi težak
kao vijek povijesnog tijeka
i da ovi teški ljudi
moja prokleta sudba
ogriju se na ognjištu
Božjeg mira
krasna zvijezda
i ponoćni dažd
čudo je!
to sa neba mokroga
suze Titana
nada i plač
kao Božji znakovi
plamena bratstva
da sve bilo je
sa mjerom dugom
da sam rane svome drugu vid'o
i brojao njegove dane
glasom tihim
duše puste umirivo
a sada i ti
od ljubavi te svijetle
iskaš za mene vječno vrijeme
spavati, spavati
kišna je zima
i odleti moja ljubav
k'o golubica plava
ostadoh sam
i osta samo tmina


https://www.magicus.info/ostalo/poezija/mokro-nebo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.