Priroda Djeca Mi

ponedjeljak, 10.10.2011.

Posjeta ergeli Višnjevac

Eh, da...
Dakle, konačno je završilo i moje školovanje pod pokroviteljstvom EU. Uskoro dobivam i certifikat (aha-ha) i po novom sam Voditelj turističkih imanja, vau.
Pomalo sam ponosna na sebe, ali i na sve kolege jer smo mjesecima, 5 dana tjedno, imali razne module koji su nas učili svemu nečem što sigurno nismo znali, i gotovo nevjerovatno, ali završili smo.
Stvarno nije bilo jednostavno, čak, bilo je vrlo zahtjevno, mislila sam si preko nekoliko puta da neću uspjeti izorganizirati život, ali, eto, ipak sam uspjela (hvala mojoj ekipi doma, i opet hvala).
Na kraju smo imali i "maturalac", tako smo ga bar mi nazvali, u stvarnosti bilo je to studijsko putovanje, no nama je ovak bilo zanimljivije.

Photobucket

Ergela "Višnjica", meni je tamo uvijek početak i kraj ta divna slama, oblikovana, u konja, naravno...

Photobucket


...no, divne su i ove hrpe koje jednostavno zovu da se na njima opustimo.

Photobucket

Suvlasnica Višnjice ispričala nam je, naravno, trnovit put kojim su pokrenuli projekt, uložili jako puno novca, imali puno problema, ali definitivno imaju hrpu odličnih ideja, imanje je ogromno, lijepo, jako puno sadržaja, zanimljivo. Ove godine imaju i finu hrpicu batata koji koriste u svojoj kuhinji, ali i prodaju.

Photobucket

Detalji s novih štala u kojima će biti boxevi????!!!!

Photobucket


Photobucket

Prolaz između dviju štala s boxevima.

Photobucket

Zgodan detalj.

Photobucket

Dakle, imaju 80-ak konja, quartera i painta uvezenih direktno iz Texasa. Tijekom ljeta konji su pušteni, a ovako izgledaju njihove štale...

Photobucket

...i, boxevi. Svaki box imaju drugačiju umjetničku postavu i tijekom mjeseca se mijenjaju, ponekad i par puta. Odlično!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Vanjski manjež, jako zatvoren tako da konj koji unutra radi nije uznemiren pogledom na slobodnu braći i sestre. Kužim ideju, no...

Photobucket

Konjići, naravno.

Photobucket

Skloništa u ispustu.

Photobucket

Još divnih konjića.

Photobucket

Ovo je sva ekipa zajedno - Petrinja, Karlovac i Samobor.

Photobucket

I oproštajna slika svih zajedno, odlična ekipa, nadam se da ostajemo zajedno i poslije škole::

- 18:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #