Pripadan tebi

nedjelja, 30.12.2007.

CVJETNO

Bliži se pomalo kraj godine. Zbrajaju se punti.
Šta smo ostvarili, šta nismo, šta smo mogli bolje!
Kako se bliži Nova i ja zbrajan pomalo u glavi!
Kakva mi je bila ova godina?
Generalno gledajući bila je dobra. Neću sad puno analizirat, bilo je puno, puno svačega.
Radosti, veselja, povremeno tuge, suza.
A uostalom skoro sve ste i vidili, odnosno pročitali ovde.
Godinicu smo stariji.
Zdravlje ( reka bi naš svit da se kucnen udrvo ) je dobro.Nije baš skroz, povremene tegobe su malo uranile, nisu baš uobičajene za moje godine. Prema tome, kad me sljedeći put uvati depresivni napadaj sa potokom suza znate koja je ura!
Sva srića, mene brzo mola!
Šta se materijalnih stvari tiče ovu godinu ništa se značajno nije dogodilo. Nisan ništa bogatija, niko mi nije ništa ostavija!
Ali ovo nije toliko važno. Puno, puno mi je važnije ovo nematerijalno! Jer ništa ne može platit mir i sriću!
Kad malo privrtin film unazad, moje srce je zadovoljno.
Sve u svemu, godina nije bila loša!
Je li mogla bit bolja?
Jesam li ja mogla bit bolja?
Mogla sam, mogla! Uvik se može bolje!
Neke stvari sam mogla napravit, neke ne napravit!
Ma…. godina mi je bila super!
A jedan od razloga je i to šta sam ovde srela puno, puno dobrih ljudi!


Image and video hosting by TinyPic


Drage moje prijateljice i prijatelji!
Drage moje Trogirke i Trogirani!
Svi vi koji svratite kod mene!


Image and video hosting by TinyPic


Želim Vam puno, puno ljubavi!
Vatrene, strasne!


Image and video hosting by TinyPic


Želim da Vam sunce obasja svaki dan!
Da osmijeh ne silazi s vašeg lica!


Image and video hosting by TinyPic


Da Vas zdravlje dobro služi, da ne bude boc…. boc!!!


Image and video hosting by TinyPic


Puno, puno nježnosti!


Image and video hosting by TinyPic


Želim Vam koju kunicu više u takujinu!


Image and video hosting by TinyPic


Da budete s onima koje volite i koji vas vole!


Image and video hosting by TinyPic


Da vam se ispune sve želje!

Lipi moji!

SRITNO!

Od srca vaša


Image and video hosting by TinyPic


Čiovka


- 07:57 - Ostavi trag (31) - Isprintaj - #

petak, 28.12.2007.

BOŽIĆNI KONCERT

Sinoć je u sportskoj dvorani u Trogiru održan Božićni koncert. Dvorana je bila puna. Za dolazak na koncert san se odlučila u posljednji tren. Blogerska scena je bila zastupljena u, mogu slobodno reč, velikom broju.
Brod u boci okružen damama: gustirna, suncokreta2 i lipota zore.
Drage moje, veliko mi je zadovoljstvo šta smo se upoznale!
A tribalo bi sad napisat i koju rič o koncertu. Šta napisat?
Gibo dobar!
Neposredan!
Komunikativan!
Odličan!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Redao se hit za hitom!
Cesarica
Živote… dobar ti dan
Tempera
Oprosti


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Dvi ure koncerta prošlo je u tren.
I na kraju, mislim da su se skoro svi digli sa stolica, pivali, plesali bar u mistu!
Onda je bilo….
PALI SVITLA!
Želim da vam vidim lica!
Gibo se spustio u publiku!


Image and video hosting by TinyPic

- 09:15 - Ostavi trag (32) - Isprintaj - #

srijeda, 26.12.2007.

POKLONI, KOLAČI

Najprije svim Stipanima želim sretan imendan!
Fešta se nastavlja.
Aj, priznajte, bokunić ste pretjerali!
Sve, kao nećemo pa onda kad se počne sa jićen i pićen nema stajanja, nema kraja!
Pršut, sir, francuska salata, kava, kolači!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Uh, ne da mi se niti nabrajat i pisat!
A sutra?
Sutra će bit….. krešila san 2-3 kila, boli me drob, želudac!
Muka mi je u stumik!


Image and video hosting by TinyPic


A šta ćemo, takva je ljudska priroda, ne znamo fermat na vrime!
Od svega ovoga najlipše mi je vidit kad dica trče pod bor i traže poklon!


Image and video hosting by TinyPic


Moj mali nećak bija je cili iznenađen! Pustili su ga prvog iz postelje, doša je u tinel i sta vikat:
„ Mama…. Tata…. Brzo…. Brzo…. Nešto je ispod bora! „
Joooj… volila bi da san to vidila.
I jedva je dočeka da dođemo nas tri i da otvori sve naše poklone. Samo je bilo važno da se otvara, skida papir, šuška, otvaraju kutije. Osmijeh od uha do uha, veselje!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Moje cure su bile na ponoćku, nakon toga u điradu sa društvom. Došle su kasno, odnosno rano ujutro.
Ja sam bila na misi ujutro. I nestrpljivo su čekale za stolom da skupa otvorimo poklone.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Volin vidit radost u dičjim očima.
Sjaj. Veselje.
Zadovoljstvo bez obzira koliko je to malen poklon!


Image and video hosting by TinyPic


A sad drage moje blogerice i blogeri, prijateljice i prijatelji lipo od sutra malo blitve, kupusa, čičera, ribe, more i angriz na ulje!
Ukratko, čišćenje organizma!
A za Staru i Novu repriza!

- 08:28 - Ostavi trag (22) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.12.2007.

SRITNO!

Image and video hosting by TinyPic


Badnjak je. U tijeku su posljednje pripreme.
Miriše bakalar.
Uskoro će i fritule!
Nas tri smo i ovu godinu spremale bor. Kitile!


Image and video hosting by TinyPic


Najteža mi je priprema bora. Taj dio posla smo odradile ja i Mlaja. Starija je bila zadužena za mahovinu i palmu.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Jaslice – mojih ruku djelo!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Njih dvi kite, stavljaju balune!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Uglavnom, bor nam je lip!
Ima jedna pisma, pivaju je Ribari ! “Božić u Dalmaciji“. ( ili tako nekako )
Meni je najdraža ali me redovito rasplače. Nebi ja to tila, ali na tu pismu se jednostavno ne mogu kontrolirat.
Ma dobro, svi skupa ćemo bit na Novu Godinu!


Image and video hosting by TinyPic


Cili ovi post mi je malo zbrkan, ali zadnje dane jurin 300 na uru. Dan mi je prekratak. Tila bi sve obaveze ispunit.
Kolači, božićni ručak, pa su uletile neke iznenadne posjete, večere, pa priprema jednog CD-a, pokloni i uz sve to uopće niman vrimena nešto suvislo napisat.
Potrudit ću se dogodine!
Obećajen!


Image and video hosting by TinyPic


Dragi moji!
Sritne i blagoslovljene Božićne blagdane, mir i zdravlje, puno, puno ljubavi i sriće želi vam vaša

Čiovka!


- 07:42 - Ostavi trag (40) - Isprintaj - #

subota, 22.12.2007.

BLAGDANSKA VEŠTICA


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Bliži se Božić.
Polako, polako, godina se bliži kraju.
Želimo jedni drugima sve najbolje.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pregršt lipih želja!
Kite se kuće, stanovi.
Okićen je i moj grad.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Nije nešto maštovito.
Čak bi rekla da je lani bilo lipše.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Ali, volin ovu blagdansku veštu moga grada.
Lipo je prošetat noću.
Kad nigdi nikoga nema.
Kad vlada mir i spokoj.


Image and video hosting by TinyPic


Kad je zima.
Zamotaš se u šal, staviš kapu i rukavice i napraviš đir.
Naravno sa digitalcem u džepu!

- 07:44 - Ostavi trag (31) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.12.2007.

LASTOVO - CARSKI OTOK

Partenca iz Splita. Odrišije se cima.
Stojin vanka, zima je. Na Mosoru i Biokovu pada snig. Brrrrr…..
A i meni svašta pada napamet, po ovoj ledenici se poć vozat okolo.
Ima bokunić mora, ali gledajuć prognozu sa onim strelicama od bure mislila san da će bit puno, puno gore!
A sad krećen u upoznavanje broda, ustvari moran zapamtit kako izać vanka i nakon toga se vratit u kabinu!
A šta ću… meni se sve to izmiša! Ma dobro, malo se šalin, ali volin upoznat brod.
Noć brzo pada.
Vela Luka, ali ja nastavljan dalje.
Ubli – otok Lastovo!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Da, radi Lastova san se uputila po ovoj hladnoći i škuroj buri na put. To jednostavno nisan smila propustit.
Kako se bližimo Lastovu more je nemirnije. Kroz fileštrin čujen di zavije bura, osjeti se trešnja broda, ustvari valova. Čujen klapanje ceradi na lajbotima. Morska muzika, pisma vitra i mora. Noć je već pala. Izlazimo vanka. Idemo u jedinu otvorenu konobu. Ljudi s broda su već tu, Lastovci. U điru je otočka zafrkancija.I nakon dva puta: skužajte gospođo! i moga: samo se komodajte! lipo smo se nasmijali!
I domaćini su nas pozvali da svakako dođemo na Lastovski poklad!


Image and video hosting by TinyPic


Ujutro se dižen, muž na posal a ja u điradu. Pomalo, u laganini šetnju.
Uz more.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Pasadur


Image and video hosting by TinyPic


Sve moje slike, a ima ih poprilično, ni riči ne mogu van prinit mir. Osjećaj spokoja, tišinu.
Šum borova.


Image and video hosting by TinyPic


Bura puše, nije uopće toplo.
More tuče u kraj.


Image and video hosting by TinyPic


Uz more borovi i česmina a s drugu stranu planika.
Procvitala je. U životu nisan vidila ovoliko planike. Uspila san čak i maginju nać.


Image and video hosting by TinyPic


Miris – kako miris prinit.
Miris mora.
Bora,
Cvića.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Dvi ure šetnje brzo je prošlo. Ugrijala san se i beskrajno, beskrajno uživala. Samo ako ikad ponovo dođen moran do Lastova!


Image and video hosting by TinyPic


Još samo par riči o Lastovu.
Rimljani su ga zvali Carskim otokom zbog brojnih polja, bujnih šuma, prekrasnog vijenca otočića i hridi šta ga okružuju, bezbrojnih skrovitih vala i obilja morske ribe.
Od 2006. godine Lastovo sa pripadajućim otocima je proglašeno Parkom prirode!


Image and video hosting by TinyPic


Vela Luka na povratku


Image and video hosting by TinyPic

- 07:14 - Ostavi trag (35) - Isprintaj - #

srijeda, 19.12.2007.

LEKSIKON

Prije nekoliko dana uručena mi je štafeta. Ne volin ih ali šta je, tu je. Triba ovo odradit!
Baš nešto gledan ova pitanja.
Da mi je samo znat ko je ovo sastavlja???
Sitila san se!!!
Neko je uzeja svoj stari leksikon I prepisa pitanja.
Sićate se leksikoni???
Bože, koliko smo bilježnica potrošili, pa poskrivečki pisali, ispod klupe. I onda priko 5 minuti brzo, brzo pročitat….
Jer upisa se ON.
Šta je upisa pod cura, simpatija…????
Sičate li se još svoje prve ljubavi, simpatije????
Imena....... kako je izgledala?
Sretnete li se.... uopće pripoznate?????
Ja, da….. e, ali ovde stajen!!!!
Ajmo ča ovo odradit!!!!



Savršeni dan?
Uz ljude koje volim!

Što vas na ljudima prvo privuče?
Osmijeh, pogled.

Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, ali ne i ljubav pored sebe, ili ulogu čovjeka koji nema u izobilju, ali pored sebe ima ljubav?
Ljubav.

Koje je ime upisano u vašim rodnim listovima?
Koja radoznalost!

Nadimak?
Čiovka.

Koliko će ove godine biti rođend.svjećica na vašoj torti?
Više ne brojin.

Kojeg vam je datuma rođendan?
Ako budete dobri, doznat ćete!

Koja vam je najdraža životinja?
Neman pojma!

Koje su vam boje oči?
Zelene!

Koje vam je boje kosa?
Zavisi.

Imate li negdje na tijelu piercing ili tetovažu?
Ne.

Koje su vam boje čarape?
Svakakve.

Imate li sretan broj?
Ne.

Gdje biste voljeli putovati?
Bilo di, samo da se putuje.

Omiljeni film?
Ko će se sitit.

Omiljeno mjesto za odmor?
Postelja.

Omiljeno jelo?
Nisan izbirljiva.

Da li neki dan u tjednu posebno volite?
Ne.

Što slušate u zadnje vrijeme od pjesama?
“ A meni noćas pašu stvari lagane! “

Koju pastu za zube koristite?
Ne biran.

Omiljeni restoran?
Neman omiljeni.

Omiljeni cvijet?
Volin svo cviće.

Koji fast food najviše volite?
Nijedan.

Omiljeno piće?
Bitter lemon.

Kako ste izgledali s deset godina?
E, sad…. Mala, plava!

Od koga ste dobili zadnji mail?
A da i sadržaj maila napišen???

U kojem bi dućanu voljeli imati karticu od 75% popusta?
Ne znan.

Što radite kad vam je dosadno?
Nikad mi nije dosadno!

Kako reagirate (na ljude, situacije)?
Kako miritaju!

Koji od vaših prijatelja živi najdalje u km?
Koliko je udaljena Korčula?

Što je trenutno najbolje u vašem životu?
Ma da ne bi napisala!

Tko će vam prvi odgovorit na štafetu?
Mislin nitko!

Koliko je sada sati kod vas?
!7h.

Čokolada ili vanilija?
Čikolata.

Ljeto ili zima?
Lito.

Toplo ili hladno?
Hmmm

Crno ili rozo?
Između ovo dvoje rozo.

Narodnjaci ili metal?
Metal!

Motor ili auto?
Auto.

Koja vam je najdraža boja?
Narančasta.

Što mislite o petku 13-om?
Ništa.

Da li ste praznovjerni?
Ne.

To bi bilo sve!
Ništa novo niste doznali!!!
Štafetu nikome neću proslijedit, ako se kome da ovo pisat... samo naprid!!!!

- 07:16 - Ostavi trag (16) - Isprintaj - #

utorak, 18.12.2007.

KRATKO PUTOVANJE

Do – sa- dno mi jeeee!!!!!
Ne u smislu dosadno da neman šta radit. Uvik se nešto nađe.
Meni je dosadno jer odavno nigdi nisan bila!
A baš volin điradu, putovanja!
Ja san uvik za akciju!


Image and video hosting by TinyPic


I to u zadnje vrime više nego prije.
Dok su cure bile male nisan ih volila ostavljat!


Image and video hosting by TinyPic


Znate kako mi je najdraže negdi poć?
Onako na brzinu, bez velikog planiranja i dogovaranja!
Inače, svašta se nama događalo sa tim putovanjima!


Image and video hosting by TinyPic


Nekoliko puti mi se dogodilo da bi sve pripremila, organizirala, izvadila bagaje, počela se pakovat i zbog prirode posla moga muža putovanje propadne.


Image and video hosting by TinyPic


Pa onda idemo na Korčulu, ištekamo sve mobitele, a kadrovici umetu naše doma di smo!
Jednom smo s dicom bili u Dubrovnik. Isto tako nas zovu, nismo se vratili i brod je partija bez njega i čeka ga u Italiji!!! To mi je bilo najluđe!

Nekidan se spreman na Lošinj a navečer okrenilo nevrime, kiša, jugo i ja odustanem od puta a jutro osvane lipo, sunčano! Bemti!!!


Image and video hosting by TinyPic


Prošli vikend ista stvar, veliko jugo, kiša pada dva dana u komadu!
Petak…. Sve već dogovoreno…. Pogledam kroz ponistru…. Pada snig!!!!


Image and video hosting by TinyPic


A vanka fortuna bure!
Ovo nije normalno!
Vrime se urotilo protiv mene!


Image and video hosting by TinyPic


A, ne, ne!!!
Ovaj put ne odustajem!!!
Pa ja san dite s mora, more mi ne škodi!
Šta mi može tamo neka bura olujne jakosti!
A di san bila???


Image and video hosting by TinyPic


Vidit ćete!
Nastavak slijedi!


Image and video hosting by TinyPic

- 07:17 - Ostavi trag (28) - Isprintaj - #

subota, 15.12.2007.

SRITNA SAN!

Image and video hosting by TinyPic


Kairos predstavlja čuveno starogrčko božanstvo ili tek demona sretnog trenutka, koji je teško zgrabiti. Kairosa, uvijek u letu, treba uhvatiti za kosu¸ odatle mu čuperak nad ćelom, no u zatiljku je ćelav, neuhvatljiv kao sretna prigoda.
Personificirana je u liku snažnog nagog mladića na kugli s krilima na leđima i na nogama te vagom u rukama.
Epigram grčkog pjesnika pojašnjava:
"Zašto ti kosa pada niz čelo?
Da me može uhvatiti tko mi dođe u susret .
Zašto si na zatiljku ćelav?
Kada krilatim nogama jednom poletim,
nitko me ne može uhvatiti straga,
ma koliko želio to."

I da, sritni trenutak triba znat pripoznat i ulovit!
Sritna san!
Kako ono pisma kaže:
„ Malo mi za sriču triba,
Da me zoveš moja lipa.!“
Meni je dovoljno samo ovo moja lipa.


Image and video hosting by TinyPic


Sritna san
Kad su moji na okupu
Kad za Božić upalin sve četiri svičice a mi smo zajedno za stolom.
Sritna san
Kad smo zdravi.


Image and video hosting by TinyPic


Sritna san
Kad svoju sriču mogu podilit
Kad sam sa onima koje volim
Kad mogu prošetat svojin gradom


Image and video hosting by TinyPic


Prošetat noću


Image and video hosting by TinyPic


Punim ulicama
Praznim ulicama
Praznom rivom


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Blagdanski okićenim gradom
Kad moj grad sjaji.
Kad san sritna vidi se!
Vidi se po mome osmijehu.
Vidi se po mome sjaju.


Image and video hosting by TinyPic


I ništa posebno se nije dogodilo.
Samo san sritna!

I naravno, tila san pisat o nečemu sasvim drugom.
I sitila san se da san sritna!


Image and video hosting by TinyPic


- 08:00 - Ostavi trag (33) - Isprintaj - #

srijeda, 12.12.2007.

BAŠ SAN VRIDNA!

Image and video hosting by TinyPic


U ove prosinačke dane stalno i svugdi se nešto slavi.
!00 000 posjeta blogu, 100 – ti post, rođendani, imendani…..
Bili smo vridni ovu godinicu!
Svode se računi.


Image and video hosting by TinyPic


Pa kad smo već kod slavljenja nisan ni ja baš za bacit!
Nije ništa extra!
Ali evo….


Image and video hosting by TinyPic


9 miseci postojanja bloga Pripadantebi
140-i post
Almost cool lista


Image and video hosting by TinyPic


Ništa posebno!
Ali meni veliko zadovoljstvo!


Image and video hosting by TinyPic


Nakupilo se u ovih 9 miseci popriličan broj postova. Moglo je i više da nije bilo žutih minuta, juga i svačega još!
Nakupilo se dosta i komentara.
Dosta posjeta!
Hvala svima!


Image and video hosting by TinyPic


Povremeno čak i dosta riječi!
Jedna pisma!
Ali iznad svega puno, puno slika!
Fotografija je ono u čemu uživam!
Nalazi se kod mene dobra blog-ekipa!
Svima hvala na svakom posjetu, na tome šta pratite moje misli!


Image and video hosting by TinyPic


SKUPLJA SE

Skupljaju se riječi
Malo, pomalo
Skupljaju se
Radosti
Kupe se suze
Jugo
I tuga
Skupi se u životu.....
Svašta!

čiovka


Image and video hosting by TinyPic

- 07:20 - Ostavi trag (31) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.12.2007.

OVO NISAM SANJALA

Došlo je vrime za obnovit malo garderobu. Ne volin kupovinu!
Znan, sad ćete reč koja to žena ne voli trošit? Volin ja i trošit i peglat karticu i sebi kupit lipi komad robe. Ali ne volin to šta teško sebi mogu nać normalan komad robe. A šta je najgore nisan uopće komplicirana, samo oću da mi lipo stoji!
Mislite da ne bi tribala imat problema zato šta san mršava?
Iman, iman!
Triban kupit jaketu. Iman super jaketu ali malo mi je dosadila. I sad lipo ja i moja Starija obilazimo sve buže i ganbuže po Trogiru. Ovo stvarno nije normalno!!!!
Crno – neću crno!!!
Smeđe – ne volin je!
Ne stoji mi lipo! Neman niti jedan komad robe smeđe boje! Ništa!
Modro – moglo bi proć ali ovu godinu očito nije IN!
Maslinasto- zeleno- aj može, slaže mi se s bojon očiju!
Aha! Kako da ne! Starija je bila brža i peškala jaketu!
Rezervna opcija – uzela Starijoj jaketu, neću niti reč koje boje ali jako, jako uočljiva, ka i prošla!
A kad malo bolje promislin, nije to dobro! Nikako! Bolje imat crnu jaketu!
Ovako, di god se maknen odma me sinjaju!
Ne može mi niti past napamet da iden di netriba! Mislin, u ovakvoj jaketi!
Ha ha… ali zato Mlaja ima crnu!!!
Na redu su rebatinke. Šta se toga tiče, ne žalin platit jer ih stvarno iznosin!
Znan već koja je ura, niti ne obilazin sve takozvane butike, odma iden di triba.
Je li možete zanislit da postoje rebe koje ja na sebe ne mogu navuč? Broj veće naravno velike, klapaju u struku!
I onda mi cura lipo donese rebe spuštenog struka. Pari da su ih po meni šili! Ali nekako se čudno osjećan u tisnim rebama. Malo san razmišljala i kupila.
Ccccc…. Uvik san govorila kako nikad više neću obuć uske rebe, a pogotovo spuštenog struka! lud
Mužu, ako ovo pročitaš:
Ne pitaj za cijenu! nono
Ne traži račun! zujo
Ne pitaj za stanje na računu! puknucu
Ne traži bankovni izvod! cry
Računaj da si kupija poklon za Božić! thumbup
Ali ne i za rođendan! kiss

- 07:20 - Ostavi trag (28) - Isprintaj - #

petak, 07.12.2007.

SANJALA SAM

Izlazim.


Image and video hosting by TinyPic


Na rivi me prate slike od kojih zastaje dah!


Image and video hosting by TinyPic


Slike za koje često mislimo da se mogu vidit samo na prospektima za Havaje, Karibe, Tenerife.
Crveno nebo, palme.


Image and video hosting by TinyPic


Zalazak sunca.


Image and video hosting by TinyPic


Smiraj.


Image and video hosting by TinyPic


Utiha.
U mojim očima čežnja!
Nešto oko srca.
Titranje.


Image and video hosting by TinyPic


Toplina.
Strepnja.
Šetnja uz plažu.


Image and video hosting by TinyPic

Podsjeća na:
Šum borova.
Šaputanje na uho.
Zagrljaj.
Poljubac


Image and video hosting by TinyPic



SANJALA SAM

Prošlu noć sam sanjala
Njega
Prošlu noć sam sanjala
Samo dodir ruke
Moja ruka u njegovoj
Prošlu noć sam sanjala
Njegovu ruku u mojoj kosi
Samo to
Prošlu noć sam sanjala
Samo malo, malo
Prošlu noć sam sanjala
Njega.

čiovka


Image and video hosting by TinyPic

- 07:10 - Ostavi trag (54) - Isprintaj - #

srijeda, 05.12.2007.

SPREMITE ČIZMICE

Image and video hosting by TinyPic


Počeja je dvanaesti misec. Blagdani. Volin ovi blagdanski šušur.
Svitla!
Okičeni grad!
Izloge!
Svjetlucanje i bljeskanje na sve strane!


Image and video hosting by TinyPic


Sutra je Sv. Nikola, zaštitnik dice, pomoraca i putnika!
Kod mene su se spremile čizmice.


Image and video hosting by TinyPic


Ne očekuje se u njima ništa posebno ni veliko. Čokoladice, bonboni.


Image and video hosting by TinyPic


Ove čizmice čuvaju se već dosta dugo.
Njih dvi su ih dobile na poklon od dida.
Evo pari mi se da ih sad vidin, išla san s njima kroz grad, obe male, ka dva cvrčka. Posebno Mlaja. Zagrlile čizmice, prolazimo isprid crkve Sv. Nikole, a na skale….. Sv. Nikola daje dici bonbone. A njih dvi raširile oči, gledaju.
Pa polako s njima kroz grad i svak ih pita za čizmice. Jer onda ovakve stvari nisu bile baš uobičajene ni dostupne.
Sad je toga malo i previše. Jednostavno kad dođe vrime blagdana, oči su ti pune, uši su mi već pune zvončića i više nema ni šušta ni gušta!!!
Ali meni je Sv. Nikola poseban blagdan!
Očistite i spremite čizmice!!
Stavite ih na ponistru!
Možda štogod i bude u njima!
Barem šiba!!!!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


A ja svima šaljen kiss !!!!


- 07:12 - Ostavi trag (39) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.12.2007.

DAŠAK PROŠLOSTI

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Obično svoje slike popratim nekakvim prigodnim tekstom.
Gledam slike i ne znam šta napisat.
U ovim i ovakvin kućicama, pod ploću, živili su naši stari. Moj did, baba, mater, tete, barbe. Dok se nisu napravile kuće uz more.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Danas u Drveniku ima struje, ali sve je to nekako labavo. Ja to rečen – stala tica na žicu – nestane struje. Malo zalanpa, zagrmi, nestane struje.
Vode još uvik nema! Možete li zamislit život bez vode?
Možete li zamislit da vodu grabite sićon iz gustirne!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Znate da to baš i nije lako. Triba savladat tehniku. Puno pokušaja dok ne skontate kako to ide i dok ne uspijete!
Pa zamislite grabit vodu za jiće, piće, pranje, zalivanje! Dobro, sad se to malo moderniziralo ali s vodom se postupa jako, jako pažljivo, štedljivo.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Svaka kuća ima malu gustirnu ali kapaciteti nisu veliki pa se voda donosila sa velike gustirne, Lokve. A to nije bilo nimalo lako. Svaki od nas malih triba je donit bar sić, a mater i tete, sparu na glavu i maštil vode. Maštil se pridržava rukon, ali prava umjetnost je bila nosit maštil bez držanja. Ja san probala i nisan uspila!


Image and video hosting by TinyPic


Kompjuter… znan da u školi ima, jer škola održava virtualnu nastavu sa Trogirom. Ali, baš me zanima ima li još koji kompjuter na otoku!
Do prije nekog vrimena nije bilo signala za jednu mobilnu mrežu!
Nema doktora, i za običnu grlobolju morate u trajekt i u Trogir!
A da ne kažen da za nešto ozbiljnije ovisite o vremenskim prilikama, jer ako je loše vrime ne može doć ni brod lučke kapetanije ni spustit se helikopter!


Image and video hosting by TinyPic


Možete li zamislit život bez svega ovoga?
Možete li zamislit da vodu grabite iz gustirne?
Možete li zamislit da se grijete na drva?
Da ne pišete postove?
Da ne možete odgovorit na komentare?
Kako biste izdržali bez tehnike?
Bi li van bilo teško odreč se komoda?
Iskreno, meni bi!
Sve je OK liti kad je otok pun, kad svi dođu na kupanje. Kad ima svita, dice, radosti , veselja, cike, vriske.


Image and video hosting by TinyPic


Ali sad, zimi?
Bi li iko od vas bija spreman živit na ovakvom otoku?
S dicon?
Ja ne bi!
Liti mogu, zimi ne!
Mogla bi 5-6 dana, 10, možda bi mogla i misec ali cilu zimu?
Ko zna možda bi se navikla!
Ali težak je to život, težak! I nije uopće čudno da se otok prazni. Svak ide za boljin životom, svak dici želi pružit nešto više. Svak ima posal na kraju, na otok svrati vikendom, na otok se vrati kad ide u penziju.
Otok ništa ne nudi. A ako počne nešto nudit tipa turizma ili bilo šta drugo, od mira, tišine i užitka više ništa.


Image and video hosting by TinyPic

- 07:14 - Ostavi trag (42) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (3)
Siječanj 2019 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (3)
Travanj 2018 (1)
Siječanj 2018 (1)
Prosinac 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Svibanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (1)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (3)
Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (2)
Prosinac 2013 (7)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (6)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (8)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (11)
Veljača 2013 (8)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (9)
Listopad 2012 (9)
Rujan 2012 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo priče o meni, malo o Gradu, moru, povremeno grintanje, radost i smijanje i sve uglavnom popračeno fotografijom.

    mojeciovo@net.hr

Moja lista

Sličice

  • "Fotografija je jedini medij koji svojim samim nastajanjem ima status autorskog djela.
    U momentu pritiska na okidač osoba koja je pritisnula okidač postaje autor fotografije i njegovo je djelo pod zaštitom Zakona o autorskom pravu.
    Osoba koja javno koristi autorsko djelo dužna je pri svakom korištenju naznačiti autora.
    Fotografija je uvijek autorsko djelo pa prema tome ne mora biti posebno označena da bi bila zaštićena, ona je uvijek zaštićena."







  • ŽELJA

    Želio sam te danima, želio godinama
    i želja je bivala sve veća, a nada sve manja
    i umirao sam pomalo od želje i beznađa
    i umro sam sasvim i više me nema,
    a želja je moja uvijek živa ostala
    i bez mene živi, u zraku izgubljena.

    Nikola Milićević



    LJUBAV

    Zgasnuli smo žutu lampu,

    Plavi plašt je pao oko tvoga tijela.
    Vani šume oblaci i stabla,
    vani lete teska bijela krila.

    Moje tijelo ispruženo podno tvojih nogu.

    Moje ruke svijaju se, žude, mole.

    Draga, neka tvoje teške kose
    Kroz noć zavijore, zavijore

    kroz noć
    Kose moje drage duboko šumore
    kao more.

    A. B. Šimić



    ZVIJEZDE U VISINI

    Ne ljubi manje koji mnogo ćuti
    on mnogo traži, i on mnogo sluti,
    i svoju ljubav (kao parče kruva
    za gladne zube) on brižljivo čuva
    za zvijezde u visini
    za srca u daljini.

    Ćutanje kaže: u tuđem svijetu
    ja sanjam još o cvijetu i sonetu,
    i o pitaru povrh trošne grede,
    i o ljepoti naše svijetle bijede,
    i u zar dana i u plavet noći
    snim: ja ću doći, ja ću doći.

    Tin Ujević