Wish You Weren´t Here

subota, 30.12.2006.

malo je kasno za popiti kavu.ma blago je to sve.sama sam.uz staru babu.baš i ne čuje.
ne trza ona na to što mene kroz staklena vrata neko gleda i što tražim čokoladu iza odškrinutih jedanaestih vrata moje kuće.zapravo je svega u zraku oko nas samo mi to ne vidimo osim ako se ne zavrtimo svom silinom oko svoje osi. ne prikazuju se svima prikaze!(ne pokušavajte kod kuće(ako ste sami sa sličnom babom i s 11 vrata))
Bombica se ponudila s kreveta da bi one došle danas tu.da neće van u grad nego samo kod mene.bilo nas je pet.bilo joj je bed uopće reć kako bi se rado uštekala.
ali dugo nisu bile kod mene.ja bi umrla za njih.ali želim živjeti još zajedno s njima.
Ona uopće nije bombastična(nije joj golemo dupe kako je rekla Teta s brkovima).
Nije sitnasta niti je malašna.
želim joj osvarenje najveće želje u zadnjih dosta mjeseci...
pa Bombo, nek dođe, nek te vidi i nek bude baš onakav kakvog si ga zamišljala dok si bila mlada...baš ono što tražimo, što smo našli, ali ti nisi pa nek te neko nađe više jebemu...
preko interneta, masno američki...napravit ću ti nešto bolje,uskoro.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
ja te volim.danas.jučer.danas sam sigurna da ću i sutra.zato se osjećam življe.zato se veslelim.nama baš ništa nije jasno.mi smo drugačije.nas baš niko ne razumije.da.mi smo samo budale.
joooj...uspjet ćemo.
budite frajeri, nazovite ovu curu jer je dobra lijepa najbolja najljepša.
ja je volim.Image Hosted by ImageShack.us
- 02:22 - Komentari (8) - Isprintaj - #

srijeda, 27.12.2006.

okupila sam crnce(mrave, lastavice(mulate) i cigana)

lastavice su mulati zbog onog bijelog krzna odispod.
inače, bili su civilizirani kao nikada do sada.
pogledam ja nakon deset duuugih mjeseci i kažem da sam se zaljubih, popnem se na net i odljubim se.
jebeš i osjećaje.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja sam krpena marioneta i gmižem po krevetu i masovno ljepim pauke širokim selotejpom na zid i ritam se i plivam trzajući po krevetu.
Dosta mi je svega.
(Mali obojeni spontano aplauziraju.)
Osjećam se kao bambi bez oca, kao štrumfeta koja mjauče. Zapravo je to znak da sam sretna.
Svaki bi dan bio subota,
Jebem vam mater.
(jasno i čitko)
vi koji to onemogućavate nama maloljetnima.nek vas nešto ugrize samo od sebe.
Image Hosted by ImageShack.us
praznovjerje je loša religija.
vjerovati da nešto postižeš ako tjeraš djete na totalnu apstinenciju izlaženja?
Vi.
vi ste bi.
- 22:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 23.12.2006.

NOT GUILTY

s time je pravda naspram mene zadovoljena.
uvjek, hvala ti za ama baš uvjek.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


s malo nostalgije je suza bačena na pod za uspomenu čak i na jedini put kad smo se mi posvađali a i to s puno ljubavi, draga moja ljubavi.

postoji razlog zašto sam sretna.
ja napokon sam izniknula, rodila se, postala...
ubila sam zavaravanja u njima.
on je umro.
rastali su se, napokon.(ja sam ih)
mi imamo etiketu na čelu za koju ne marimo tek radi principa.
etiketa voli prostitutke i narkomane, ali ne voli da si prema njoj flegma.
kako radiš nešto tek iz principa?
A ma.zapravo ne bi znala.ali.to radim.
Prestala sam gledati objekte uz cestu, sad je lakše.
iz stvari je bilo nemoguće, ma,
jako je bilo teško stvoriti dubinu i osjećaje, ali sad gledam na
prave pravcate osjećaje.

i sad mi ništa nije teško, a čak me nije ni sram.
ma je je, to sam ipak ja.
ne, ipak nije.
stvar je spašena ovaj put.
boli me kurac za sve.smijeh

možda sam malo premlada za biti onako mrtva.
smijeh
mislio je da izbacujem krv, a bilo je vino.
vino plus duša.
sve van.
van iz mene.kiss
svi umiru...ja nisam umrla, ipak.
ako se ko pribojao.
u jednu ruku mi je drago.
sad kad su se rastali sretna sam.
To su ti veliki osjećaji koje sam spomenula.
jebeš predmete i sad ić tražit u njima neki smisao.
da to kao prvo, ali poslije samo šibat osjećaje.
iznova, dragi svijete, svemire, ja idem za time.
winkekipo, sretan vam božić i vidimo se svi na misi
mali
sretni
odrasli veliki
nasmješeni
boli nas kurac za sve
lud si ako truneš samo zbog onih koji su smeće.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ča s time, van s tim zauvjek.

inače,bangubijate
a to nije lijepo od vas.
samo zato što je mjesto na koje smo dovedeni
apstraaktna ludara nije to isprika za nešto tako ružno kao klanje i mučenje(od sado do verbalnog).
ubojite misli van iz sistema.
sistem će propasti, a to ful ne bi bilo lijepo od nas.




- 20:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 20.12.2006.

ja sam jubilarni post

(to samo zato jer je četrdeseti)
- 23:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

preobrazba kukca

jednom mi je neko reko da nema mržnje ako nije bilo ljubavi
(a mislio je na surovu čvrstu mržnju)
i nema dobra ako nisi vidio svo zlo
(rekao mi je neki njegov prijatelj)
Za obje stvari sam kimnula glavom.
I jesam, uistinu, složila sam se...
i svi znamo: nema nauke bez muke.
Tako ću ja sada, komplicirana preobraziti se u jednostavnu djevojku
Iznenaditi sve oko mene i neću: promatrati sve i možda bolje da ne ludim oko ničeg nego samo da ustanem, da legnem, da plešem u kazalištu, da pjevam u kadi, da učim svaki dan.
mačji kašalj.
Reći ću javno jer i tako nemaš javno bez privatnog...Evo
kažem da moj teško izkomplicirani filozofski život umire bez ikakve svojte, rodbine ni uže obitelji.
- 23:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Smjeh

ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha


mouthwashZašto ovaj ovdje smajl pere zube?
Što je prije bilo:jaje ili kokoš?rofl
Onaj Koji Vozi više se nikad neće pitati takva(plitka)pitanja.
Danas idem na prectavu,
danas ću mu se odužit i zeznut ću mu volan
(to je barem dio auta za koji znam di je i kako se zove.)
Bar to...
za danas...
Onaj pod kojim drugi jamu kopa najslađe se smije!

Koja fešta u meni
ja ne padaaaaaaam
(S time su završili jedini kontakti spram šk. i ove str.)
mad---ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
(ne možeš izmislit ovaj smajl)

Nasmijmo se za podršku svima koji moraju štrajkat.
Buahahahaha, rađe ići u školu nego u štrajk, buahahaha!!!yes
- 13:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 19.12.2006.

**Mal*o*prije**

Up,
up and away
in my beautiful, my beautiful balloon...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ako želiš da te neko voli ne voli ti njega...
With all my love(ako...nono)
- 12:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.12.2006.

Tamen non interficis

prijevod:ipak ne ubijaš.
ja sam sretna. blablaGle ti malu hepi hipi djevojčicu, opet!
Čitam tuđe rečenice ispadajući sasvim nešto treće dalje od njih.
Totalno u krivu, ako su oni u pravu, ali očito nisam.
Ja funkcjoniram djelomično kao oni, a možda jednom postanem zauvijek drukčija od biti drukčiji.
Razmišljam da počnem ljepit velike papire s revolucjonarnim porukama mira i slobode po stupovima.
jer volim raditi što bi htjela da drugi naprave.
Radi drugima što bi htio da drugi tebi čine, a ja bi zasjala na takvo što.
Ja ću odsad da putujeeem.
Sponzoruša mala.Nikad! (znam da bi i ja njega vozila da sam ja položila.)
Vjerujem u to.
Počinjem s vjerom.
Vjerujem u danas i tebe koji čitaš i sebe i njega i nju i nas i vas i njih.
(jedan od dana kada moj imaginarni Purple Pet ostaje odiza u mozgu)
Onaj Koji sad Vozi zajebava me(a to postiže imitacijom, uvjek)

ne čitaj između redova: Imitirat ću i ja tebe, samo da znaš!

i penje se (kao fol) na višu razinu što ostali ne mogu.
Imitira:Prenisko je voljeti kao ljudi, mah suviše plitko!
ko ostali, ma kakvi!
pokušat ću ga sabotirat u vožnji zbog toga.(cc, neće ostati ne podravnano)
Znam da se tako ne kaže, znam da se tako ne piše, ali što mi mogu ako pišem ono što oni ne pišu
Ono isto isto se piše.Izkomešaju su simo tamo rečenice, upitne po mogućnosti i par pr. iz života i zaključak od negdje tri rečenice...(šta kad pišu sve sami pesimisti)

Oodlazim u moj mali hortus(vrt) iza vrata sobe gdje je đungla, ali meni ne smeta kao takva.
u vrtu nalazi se bezbroj vrana koje cvrkuću meni kako bi se hranile mojim srcem.(A ja jedem jetrenu paštetu)
Dragi moji prijatelji, ja sam vam odveć fixirana da bi pojeli mi sve što imam.
vrane hranim srcem koje je šupljikavo(nešto poput spužve), a vi hranite mene zrnjem sa zemlje.
ružno.ružno.niknuli su plodovi na praznoj zemlji.
na praznoj osobi niče bezbroj stihova.
Činite drugima što bi htjeli da oni vama učine.Učinite im upravo to i urodit će vam plodom kao ja.
Bit će kao ja sretni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ako otvorite jako oči
od slona stvorit ćete buhu
i što je puno postaje malo pa težiš drugome, trećemu, višemu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i neki od nas jedu zeca, ali nisu u njega pucali.
(npr. Zmija D. i neki dr. su dovoljno revolucionarni jer ne jedu zeca)
Bolje biti siguran u vrane nego u bolje sutra.
Leptir nikad ne dolazi do čovjeka, koja korist od njega?
za vranu bar znaš da će doći čim napusti te nešto tvoje i tvoju kožu kao kad stara koža leptira napušta novu...

glavno da neki znaju za vrane i nižu ih u svoj sitničavi svijet.
nižu ih bezveze bez nekog redoslijeda.
zapravo, kad bi sve bilo drugačije bilo bi ispravno.
kad Zmija D. bi jela meso sa drugima, a mi ostali bi bili vegetarijanci.
kad bi ćelavi dobili kosu a dugokosi je izgubili, kad bi plač bio smijeh i mozak životinjski, šta bi onda bilo na Svijetu.
svaki pokus je dobro došao ako je neko za.
opet znam da će me podržati samo neki pod krevetom i pod parketom,
hoće li ikad istina izaći na vidjelo?
abnormalno je normalno, a svijest je u nesvjesti





- 23:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 13.12.2006.

malo morgen

Ja kad zadrhtim on dolazi.
Cviljenjem noćas htjela sam pozvati
čupavu mekanu ljubičastu nakazu koje se bojim.
Čim svijetli lampa a ja tražim ga pod krevetom njega nema ali eh kad je sve u mraku siđem
i isklizne mi suzica od ruba do ruba oka nad osjetljivim područjem gdje se stavlja crna olovka.
Prikazi dlakavoj čisto je svejedno liježem li u robi ili samo pod plahtu.
U crnilu sanjam o šarenilu njegovih ljubičastih dlanova
i krznenih usana kojima sili sunce da mi ne naudi danju ni mjesec noću.
Na tepih je škakljiv zato odlazi.
Ustaje i kreće
negdje drugdje gdje
će neko ludo dijete zarezom odvojiti: mekan je ali ga se jako bojim!!
Sav miris svježine i ugode odlazi za njim
jer se naučio pomalo ribati se onim odiza na četkici za zube
ali na njemu nema ničeg ljudskog...znam da
On nikada ne bi kupio televiziju!!

Malo morgen...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je prije nego je posjedio u ljubičasto!
- 14:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 12.12.2006.

mrkli Mrak

(post čitaj kao slavonac)
Zamislite hodanje u mraku.
usuđujem se hodati mrakom.
zamislite oštar srebrn nož zaboden
vam u leđa.I to ne preneseno.
osjetite to...Ne naravno nikad!
I kako naginjete glavu,
a na glavi sklopljene oči.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U mraku,
Vi vjerujete da ste mrtvi
- 21:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 06.12.2006.

Such a dead animal

Pitam neko grožđe,
crno propalo
tko sad zoba tvojih boba, raščupana lozo?
došo je led
mala boba je sad propala
svjesna da visi s ostalim mršava, bezmesnata
Samo ja kao mrtva mala životinja
poput malog krakatog kukca ili bilja koje se od inja trese
savijam se danju, noću, pogotovo u zoru,
umirem od tjeskobe
uzrokovane
samim saznanjem da sam umrla
kao niko i ništa
I više me nema ni na ovom
ni onom svijetu
...više me nema
To me tako rastužuje
A tako sam jadna i glupa
jer znam da umirem zbog svojih malih
smrznutih ocjena
Zašto sam onaj što se zamara školom?
zašto škola uopće piše tu na mojoj maloj str.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Refren:Pomozite mi, pomozite mi
napišite kontrolnu za mene

Jednom, smijat ću se ovom postu,
ali ovog trena ovo je moja jedina stvarnost
Nacijo, mene nešto jako glupo trenutno zabrinjava.


- 23:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 05.12.2006.

Likovi

Nalazimo se pod suncem, u tišini tuđih monologa,
Nevezani uz tuđe živote, neuračunati u tuđe vrijeme...
Sami.Samcati.Sretno usamljeni.
I tada...netko dođe kraj nas i pogleda u nas.
Gleda na nas. Kao, mi bismo pali, ako se ne osvrće neprestance.
Ružno i tužno je to...kad kasnije to vrtim u glavi.
I pitaju: Da pogodim?(a kako neće, kako ne bi)
Čudno bi bilo, kad već, gledaju na tebe i ti ih stalno pratiš, automacki,
bez obzira na okoliš i okolnu publiku...
Od vukova samotnjaka postajemo li mi to
Zaigrani mali psi koji vrte tuđi rep i love ga?
Da, ma ne pod suncem.
Beskrajno sjajno sjaji u nas svih.
Zavinuti crni krug oko sunca jedino je što vidim u suncu, zapravo.
Doživljavam ga kao ono što se procjedi oko čaše kad ju odvojiš od stola, osobno.
Post nema veze s naslovom, ali likovi imaju veze s temom.
Likovi ne prestaju navirati. O, zašto, o zašto sam čovjek od krvi i mesa?

- 23:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 02.12.2006.

neuništeni san

Danas sam bila u planini, iza svega je što je moguće, kako sam ja mislila.
I sad se pitam, ima li nade stvoriti u sebi prirodu i uzgajati je. (Možda urodi plodom.)
Tamo je cijeli dan vladala čaralija.a...romantika.a...mir.a...ljubav...
Jeli smo divljač, jeli smo tartufe, pili smo terana.
cijeli grad bio je dnevni boravak. Hodala sam na prstima bosa, bez srama.
Nije nikoga bilo da se dere, samo katkad naš smijeh.a...I to je to.
Neki stari je čitao, i pušio je.Bilo je deset klupa, najmanje, u krugu od deset metara, ali on se maknuo.
A nije nam ni smetao. Bilo je na desetak debelih umiljatih mačaka, jedna, crna, je bila ranjena.
Jadna. Nadam se da nije zato što je obojeni.
Uskočila je neka recimo,žena koja je usput meni majka, ali sama je platila litru vina i našu gozbu.
Mi smo danas bili elita, kasnije smo pjevali.Ja sam pjevala po prvi put.Prvi put sam vidjela da neko pleše tako.Gledala sam cijeli show, gledala sam kako je uživljen u glazbu.
A kasnije nas je bolio trbuh i neki slični organi.
Zapamtit ću sve te natpise Vino i pogled, magličast, mekan kojem smo se divili.
Kad smo jeli opro nas je trip od te hrane. Žena koja je platila našu hranu bez beda je platila onu litru.
U par navrata morali smo se olakšati. Dok smo bili u wc-u sam izgubila naušnicu, ali neka, bila je ionako medicinka.
Mislim da je istina da su to bili naši najljepši trenuci u životu.Ko bi reko?
Kao jedna Mihaela, haha hahaha, boji se onog za djecu na čemu se vrtiš. (Nešto kao vrtuljak.)
Kao, od toga mu se zavrti u glavi, aha.
I sad kad buči ovaj svijet do mene ja osjećam onu tišinu koju ništa nije iskvarilo.Ono sve što je bilo nemoguće dok se nisam uvjerila da je laž to reći.
Onaj prozor napola van kuće kojeg ne diraju. Sve su ostavili kako je bilo, nemogu vjerovat.
Mi, prostaci, živjeli smo kao ...
kraljevi danas.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nema više ovakvih ljudi, baš šteta.
Postoji samo veleprodaja i rasprodaja organa kao pravi ljudski mozak, bez propagande.
Čime se mi razbacujemo...
- 23:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>