Wish You Weren´t Here

srijeda, 20.12.2006.

preobrazba kukca

jednom mi je neko reko da nema mržnje ako nije bilo ljubavi
(a mislio je na surovu čvrstu mržnju)
i nema dobra ako nisi vidio svo zlo
(rekao mi je neki njegov prijatelj)
Za obje stvari sam kimnula glavom.
I jesam, uistinu, složila sam se...
i svi znamo: nema nauke bez muke.
Tako ću ja sada, komplicirana preobraziti se u jednostavnu djevojku
Iznenaditi sve oko mene i neću: promatrati sve i možda bolje da ne ludim oko ničeg nego samo da ustanem, da legnem, da plešem u kazalištu, da pjevam u kadi, da učim svaki dan.
mačji kašalj.
Reći ću javno jer i tako nemaš javno bez privatnog...Evo
kažem da moj teško izkomplicirani filozofski život umire bez ikakve svojte, rodbine ni uže obitelji.
- 23:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>