LOGOpitomača

Općina Pitomača -Festival Podravine i Podravlja-Etno zbirka-FVK Mirko Lauš-UdrugaPING-Pitomi radio-112-Youtube Pitomača 2

Fotogalerija 1.-NOVO Fotogalerija 2.-Vrijeme 7 dana-Vrijeme 3 dana-Vodostaj Drava -radar Bilogora -Komunalno Pitomača -Pošalji mail!

Novi spot virovitičke rock grupe Vatra: Miss - Pitomača - Blog.hr
najava zlatni klas -VIRTUALNE ŠETNJE- rijeka Drava


ZelenoSrceLogo

najava
prirodaPitomačeUSKORO

povratakPitomače






povratakPitomače
najava

NE mrzim


Pitomača

20.06.2007., srijeda

Novi spot virovitičke rock grupe Vatra: Miss

vatra vatra
„Miss“ je peti single skinut s „Aritmije“ i ukupno četvrti spot s albuma.
Režija:Filip Filković

vatra vatra

MISS

TI SI MISS SVIJETA
JA SAM SJAJAN NOGOMETAŠ
ZNAM DA TE ZANIMA ŠTO ZNAM S LOPTAMA
IMAM SAVRŠEN PLAN
MOJ BMW JE VANI
TVOJA LENTA BI DISALA
BAŠ JA NAVIJAM ZA TEBE
BAŠ JA ZABIJAM ZA TEBE
TI SI MISS SVIJETA
JA SAM TVOJ PRAXITEN
JA TE SPUŠTAM I SMIRUJEM
ZA TEBE NAJBOLJI TRETMAN
U HOTELSKOJ SOBI
DRES CODE JE SKIDANJE
SVE ZA KARIJERU, NE RAZMIŠLJAJ, SKIDAJ SE
KAMERA NA PHONE-u, RECORDING, SNIMA SE
NAVIJAM ZA TEBE.....
BAŠ JA NAVIJAM ZA TEBE
BAŠ JA ZABIJAM ZA TEBE

- 17:24 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

7 riječnih čuda Upoznajte 7 riječnih čuda Hrvatske!
jubitoIZBOR Podravske šoderice - trailer Režiju i scenarij potpisuje Goran Šafarek, kameru Goran Šafarek te koprivnički foto/video dvojac Andrej Bunić i Hrvoje Petrić Film će biti premijerno emitiran u srijedu, 29. svibnja, 18.30. HTV 2
jubitoIZBOR "Srednje Podunavlje - srce europske divljine". Režija, scenarij, tekst i najveći dio snimaka: Goran Šafarek
jubitoIZBOR Ne živi čovjek samo od kruha U spomen Kino klub Slavica i Mirku Laušu (1926.-2005.) Film snimljen 2004.godine. Ideja i realizacija Zdravko Jakupec.
Izmjena UPU Pitomača




Counter2:18.12.2008.