LOGOpitomača

Općina Pitomača -Festival Podravine i Podravlja-Etno zbirka-FVK Mirko Lauš-UdrugaPING-Pitomi radio-112-Youtube Pitomača 2

Fotogalerija 1.-NOVO Fotogalerija 2.-Vrijeme 7 dana-Vrijeme 3 dana-Vodostaj Drava -radar Bilogora -Komunalno Pitomača -Pošalji mail!

Progovorile žrtve Đakićeve bande - Pitomača - Blog.hr
najava zlatni klas -VIRTUALNE ŠETNJE- rijeka Drava


ZelenoSrceLogo

najava
prirodaPitomačeUSKORO

povratakPitomače






povratakPitomače
najava

NE mrzim


Pitomača

03.01.2007., srijeda

Progovorile žrtve Đakićeve bande

Roditelji četvero pretučene djece traže od ministra unutarnjih poslova Ivice Kirina da stane na kraj razbijačima sina zastupnika HDZ-a, šefa Hvidre i lokalnog gazde
na fotografiji:Drago Janči
Mario Tkalčec mjesecima se mučio s ozljedom vrata i kralježnice. Slaven Tišljar onesviješten je udarcem palicom po glavi i tjednima su ga proganjale teške glavobolje. Damir Janči zbog batina i nesvjestice nekoliko je dana odležao u virovitičkoj bolnici. Danijela Barišić pak još vida rane na kirurgiji i prima infuziju.

Svima je zajedničko da su se u pogrešno vrijeme zatekli na pogrešnu mjestu: u ugostiteljskim objektima u Pitomači, oči u oči s ekipom Hrvoja Đakića, sina saborskog zastupnika HDZ-a, šefa Hvidre i pitomačkoga gazde. O teroru i strahu kojim je Pitomača okovana godinama prvi su odlučili progovoriti roditelji pretučene djece jer u sustav odavno ne vjeruju.

- Slao sam prije nekoliko tjedana pismo ministru Ivici Kirinu, ne znam je li uopće došlo do njega - žalio se jučer Drago Janči iz Kozarevca, čijeg je sina Damira 10. prosinca u diskoklubu Galaxy u Pitomači premlatio Hrvoje Đakić.
Damir je završio u bolnici, a najstrašnije od svega, upozoravaju jučer očevici incidenta, brat Alen i prijatelj Marijan Pandur, bilo je postupanje pitomačke policije. Dvojica policajaca izvan službe, tvrdi Pandur, čak su gledala u disku kako Đakić i ekipa tuku nemoćnog Damira.

pitomača


- Damira, koji je bio u nesvijesti, iz Hitne u Pitomači morali smo sami voziti u virovitičku bolnicu. No na izlazu iz Pitomače zaustavila nas je prometna policija s kontrolom i alkotestom. Nije se obazirala na molbe da nas pusti jer vozimo Damira hitno u bolnicu. Poslije sam čuo da su ih navodno nazvali policajci koji su s nama bili u Hitnoj u Pitomači i rekli da nas zaustave - napominje Pandur.

Slaven Tišljar iz Otrovanca prije dva je mjeseca u središtu Pitomače iz čista mira dobio palicom po glavi od braće Đakić i još dvije osobe.

- Napali su nas bez razloga. Pukla mi je glava, pao sam u nesvijest, a na Hitnu su me vodili upravo Đakići, vjerojatno strahujući za moj život. Nitko iz policije sa mnom nikad o tome nije razgovarao - ističe Tišljar i dodaje kako poznaje još nekoliko osoba koje su stradale od Đakićevih razbijača. Potkraj 2005. mladi je Đakić premlatio i Marija Tkalčeca iz Otrovanca, usput mu razbivši mobitel.

- Prošlo je više od godinu, a ništa se ne događa. Niti me tko zove iz policije, niti iz Prekršajnog suda - sliježe ramenima Tkalčec. Oni su, tvrde, tek kap u moru pitomačke strave. No dosad su šutjeli, ali više ne žele.
Piše: Robert Mihaljević
-----------------------------------------------------------------------------------------
Policija: Prijava i protiv Đakića
Virovitička policija opovrgnula je tekst Jutarnjeg lista "Đakićev sin se tukao, a jedini nije dobio prijavu" tvrdeći kako je policija i u slučaju premlaćivanja Danijele Barišić iz Pitomače "postupila pravilno, zakonito i jednakopravno prema svima".
- Protiv svih sudionika narušavanja javnog reda i mira 1. siječnja u ugostiteljskim objektima u Pitomači podnesene su prekršajne prijave, pa tako i protiv Hrvoja Đakića - priopćio je glasnogovornik policije Slavko Kopjar. (R. M.)

------------------------------------------------------------------------------------------
Hrvoje Đakić: Meta optužbi je moj otac

Sin saborskog zastupnika negira umiješanost u sve sukobe u Pitomači
Hrvoje Đakić odlučno je iz Zagreba, gdje je bio u posjetu bolesnom tromjesečnom sinu, negirao umiješanost u sukob s pretučenom Danijelom Barišić.
- Danijelu znam iz viđenja, a u Big Benu je u društvu svog dečka provocirala goste, nakon čega je izbila opća tučnjava. Ja sam se sa ženom i njenom prijateljicom odmah maknuo iz kluba i uopće nisam komunicirao s njom.
Otišao sam u diskoklub Galaxy, gdje se nakon nekog vremena pojavila. Prišla mi je i šakom me udarila u lice, a ja sam se iznenađen srušio na pod, nakon čega sam je u samoobrani odgurnuo.
Bio sam u šoku i nisam se odmah snašao jer nisam očekivao da će me djevojka tako udariti - objašnjava Đakić
Kaže da je u obje tučnjave bio promatrač, a da je njegovo ime u prvi plan izbilo samo zato što je sin saborskog zastupnika. Đakić je također negirao umiješanost u sukobe za koje ga optužuju roditelji Marija Tkalčeca, Slavena Tišljara i Damira Jančija.
- Ne poznajem te ljude i sigurno nikoga nisam udario palicom po glavi. Znao sam upasti u nevolje ili sukobe, ali nikad takve da bi netko završio u bolnici. Također nije istina da me policija nikad ne evidentira. Dapače, često sam kažnjavan za prometne prekršaje u situacijama kada se obični ljudi izvuku bez problema.
Da sam stvarno takav moćnik, sigurno me ne bi kaznili zbog, primjerice, prebrze vožnje - tvrdi Hrvoje Đakić koji smatra da je meta tih optužaba zapravo njegov otac Josip Đakić, kojeg se pokušava diskreditirati preko sina i njegovih navodnih obračuna.
Tomislav Novak/Jutarnji.hr
Jutarnji.hr

- 20:43 - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

7 riječnih čuda Upoznajte 7 riječnih čuda Hrvatske!
jubitoIZBOR Podravske šoderice - trailer Režiju i scenarij potpisuje Goran Šafarek, kameru Goran Šafarek te koprivnički foto/video dvojac Andrej Bunić i Hrvoje Petrić Film će biti premijerno emitiran u srijedu, 29. svibnja, 18.30. HTV 2
jubitoIZBOR "Srednje Podunavlje - srce europske divljine". Režija, scenarij, tekst i najveći dio snimaka: Goran Šafarek
jubitoIZBOR Ne živi čovjek samo od kruha U spomen Kino klub Slavica i Mirku Laušu (1926.-2005.) Film snimljen 2004.godine. Ideja i realizacija Zdravko Jakupec.
Izmjena UPU Pitomača




Counter2:18.12.2008.