nedjelja, 15.04.2007.

nije htjela

svaka njena riječ još uvijek boli
iako već dugo nije tu
srce još ne prestaje da voli
da voli nju
nije lako naći prave riječi
ove noć kad se dijeli sve
ostao sam sam
ostao sam sam
jer ona nikad vratiti se neće
nikad više

sidila san s pakyslavon večeras na prokurative. u hotelu preko puta je bila muzika uživo. svirala je ova pjesma na početku mog posta. nije stvar u pjesmi koja je predivna. stvar je u atmosferi. pjesmu sam od onda čula dosta puta. pustila bi je na compu ili na liniji ili je čula na tv-u, na radiju...nije stvar u tome.
kad sjediš onako na skalama kad je noć okolo tebe, zvijezde, topao zrak, veseli ljudi oko tebe pjevaju i plešu, zgodni riječanin ti ponudi piće...drukčije je nego kad sjediš u sobi slušajući iste zvukove, gledajući iste stvari... ovo večeras je bilo dukčije... nisam toliko vješta s riječima da bi mogla sročit kako sam se osjećala u tom trenutku kad sam čula tu pjesmu... ali sve što sam osjetila je bilo pozitivno. ostavila sam iza sebe sav bijes, ljutnju, tugu i razočaranost koju sam osjećala do tada i sjetila se kako je nekad bilo dobro. obuzeo me neki osjećaj nostalgije, vratila mi se neka stara sreća i kroz glavu su mi prošle neke vesele romantične misli. to je pravo iznenađenje i promjena ako uzmemo u obzir moje raspoloženje zadnjih par dana. vrtile su mi se neke misli po glavi, neka sjećanja, neki zaključci. mislim da većinu vremena provodim ljuteći se, da postajem frustrirana i ogorčena, da nisam usredotočena na one stvari u životu koje me vesele, premda takvih stvari nema puno, ali ono malo šta ih ima, vješto ih skrivam i ne dam im da dođu do izražaja. mislim da bi ih trebala oslobodit ono malo veselih i pozitivnih misli koje su tu negdje, ali prelijena sam da ih potražim. nešto nekad sakriješ iz nekog neobičnog razloga i poslije zaboraviš gdje si ih sakrio. zatim zaboraviš i da postoje, sve dok jednog dana slučajno ne naletiš na to nešto. ali prije nego se usredotočim na pozitivne stvari trebam se riješit negativnih, da ne bi ubile one pozitivne. morala bi stvarno riješit neke stvari s nekim ljudima, i riješit se nekih ljudi općenito. jer iz nezdravih odnosa se stvara samo previše loše energije koja loše utječe na tebe. nije to dobro. čemu se pretvarat kad to ne vodi ničem. neke osobe ne poznaješ dovoljno, ali nemaš ih želju upoznat. neke osobe poznaješ i predobro, a želiš da ih ne poznaš toliko. i usredotočiš se na njih dok ima osoba koje ne poznaješ dovoljno, a htjela bi ih upoznat. ja bi osobno htjela bolje upoznat par osoba. i htjela bi bolje upoznat sebe i svijet oko sebe. proširit svoje horizonte...

| 23:34 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.