ponedjeljak, 02.04.2007.

tajna vještina

Jos ti se radujem
a nemam zasto biti ponosan na nas
jos ti se radujem
i svoje tajne tebi govorim na glas
k'o da sve je s nama isto kao prije
a nije

imam te neke flashbackove. sjetim se stvari. odjednom. ništa me ne podsjeti na to, samo se jednostavno iz čista mira sjetim. sjetim se urbana. amara. kamena. klupe. onog balkona. zagrljaja. ključa. vrta. peristila. klavira. poruke. starca. gitare i prolivene boce vina. gledanja na kalendar. st rive. tropica. bačvica. pjesme. par ljudi. nekoliko razgovora. majce. fotoaparata. sangrie. kafića. gledanja u more. ledenog čaja. fibre. stiha od bon jovia. grižnje savjesti. smijeha. onog pogleda. najglupljeg filma kojeg sam ikad pogledala. lošeg vina.
ponekad se razne stvari vrte u mojoj glavi bez ikakvog razloga. i znam stalno slušat jednu jednu pjesmu bez da je zapravo slušam. ona se samo vrti, dok se sjećanja vrte u mojoj glavi prateći ritam pjesme.
neke pjesme ne mogu upalit. neke slike ne mogu pogledat.
prijateljica me je zamolila da izbrišem par slika. ono što sam joj ja odgovorila je da je lako izbrisat slike...ali uspomene nije... i to je istina... uspomene ti ostanu zauvijek urezane u neki djelić tebe. i možda ti se čini da si ih zaboravio... ali jednog dana... od nikud se pojave ponovo i sve se vrati na isto...
i sav onaj trud je uzalud...

Ja plovim miran
bas kao da jos te imam
i lazem da sve je dobro
i da bolje ne moze, a moze

Ja znam da moze
i znas da moze
i lazem da sam za te
ipak drukciji od svih bivsih

| 22:06 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.