četvrtak, 22.03.2007.

better man

She lies and says shes in love with him, cant find a better man...
She dreams in color, she dreams in red, cant find a better man...
She lies and says she still loves him, cant find a better man...
She dreams in color, she dreams in red, cant find a better man...

-sićaš se da san ti reka da virujen u tebe, da virujen u tvoj izbor
-da
-ipak iako sam vjerovao u tvoj izbor, nisam baš bio siguran da je pravi. Nisi bila sretna, ni u jednoj rečenici gdje si opisivala svoju sreću nije se spominjao on. Ali ja i dalje vjerujem u tebe. Ne vjerujem u njega, nego vjerujem u tebe. I tražim isto od tebe. Da vjeruješ u sebe. U svoje odluke. Ako misliš da si postupila ispravno, drži se toga, ali ako imaš malu mrvu sumnje odustani jer kad te vidim ovakvu svatin da nije vrijedno toga. Ako ti stvarno fali toliko i nakon ovoliko vremena znači da tu ima nešto od čega se ne smije odustajati.
-fali mi. Eto. Izgovorila sam to. Fali mi. Ali nemam sumnje. Jednostavno ja i on nismo jedno za drugo. Imamo vrlo nezdrav odnos. Jedva da se viđamo, kad se vidimo, stalno se svađamo, ne možemo se podnit. Zovemo se samo kad je nešto hitno. Očekivala sam puno više od svega. Ovo nije baš i neka veza. Ne smijemo si bit u blizini. Loši smo jedno za drugo.
-on je loš za tebe, u to se slažem. Ali mogu se kladit i sa sigurnošću ti kažem da si ti vjerojatno najbolja stvar koja se dogodila njemu u onom njegovom bijednom životu.

| 23:02 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.