četvrtak, 15.02.2007.

pijan

svi me vole
svima sam duhovit
čekaju na red da me upoznaju
samo ti nikako
da shvatiš konačno
koliko me voliš suludo

daj svati više...hehehehehe

gledala sam sinoć fenomenalan film. pravila privlačnosti. znam koja je prva misao. opet neki jadni niskobuđetni kvazi romantični film. da možda. zapravo sigurno. ali meni se svidio. jer od malih nogu sam sanjala o mojoj karijeri uspješne odvjetnice. i isto toliko koliko sam sanjala da budem uspješna, toliko sam sanjala da ću jednog dana sresti isto toliko uspješnog odvjetnika s kojim ću vodit buran poslovni život. borit ćemo se u sudnici. sukobljavat i natjecat. a zapravo ćemo bit besmisleno zaljubljeni jedno u drugo. glupost, znam. ali to mi je bio san. i jučer kad sam pogledala taj film, kao da sam gledala svoj vlastiti san. ona, uspješna odvjetnica, najbolja u struci nađe sebi ravnog i u početku ga mrzi, ali ono što ne shvaća je da zapravo to nikad nije ni bila mržnja već ljubav. shvati da zapravo voli tog odvratnog arogantnog bahatog, ali također i duhovitog i šarmantnog gada. on ne skriva svoje osjećaja prema njoj i to je još više zbunjuje, a njemu daje prednost.
moj idealan muškarac bi bio takav. samouvjeren do bola. arogantan, bahat. duhovit. šarmantan. ali zapravo ispod svega toga osjećajan. ne mora bit neki romantičar i emocionalac. ne volim takve. možda zato što sam ja takva. možda si samo tražim suprotnost. ali volim tipove koji znaju što žele i ne boje se to uzet. i važno je da je duhovit. da se zna šalit, koliko na tuđi toliko i na svoj račun. da zna izvuć ono dobro iz neke situacije i pretvorit to u šalu. to ne znači da ne treba bit ozbiljan. treba znat situacije u kojima je ozbiljnost potrebna, a treba prepoznat situaciju kad ozbiljnost treba narušiti dobrom šalom. mora imat dozu romantičnosti. ne znači to da mi pospe put ružinim laticama i recitira nekog romantičnog pjesnika. ali da zna reć pravu riječ u pravo vrijeme na pravom mjestu. romantičan može bit pogled, dodir ruke, zagrljaj. romantična može biti neka lijepa gesta ili primjerena rečenica.
možda zvuči glupo, ali meni je otpjevana pjesma ili napisan stih neke pjesme vrhunac romantike.
moj idealan muškarac treba znat bit romantičan, ali romantika nije nužna jer većina muškaraca danas nisu romantični. ili bar ne pokušavaju biti. mora bit komunikativan. jer ne volim kad vlada ona napeta tišina. nitko ne zna što bi rekao i onda oboje zujimo okolo prelistavajući u glavi što bi mogli reći. iako postoji onaj trenutak tišine, ali ne zbog nedostatka riječi već zbog toga što su riječi u nekim trenutcima nepotrebne. sa svojim idealnim muškarcem želim takav trenutak. bez da kažemo išta da se svejedno sporazumjevamo. volim kad tip ima svoja mišljena ili stavove, ne moraju se podudarati s mojima, ali da zna što misli.
fiziči izgled nije mi bitan. nemam određni stereotip muškarca kakvog volim. nema veze ima li on crnu ili plavu kosu. smeđe ili zelene oči. visok ili nizak. ali mora imat nešto... ne "ono nešto" (to nema veze s fizičkim izgledom), ali mora imat nešto što će me primorat da se okrenem za njim.
kad bi baš morala konkretno opisat kakvi bi me tip privukao, to bi izgledalo otprilike ovako...
visok (ne previše, ali da je visok), jaka vilica (ne znam zašto, ali volim jake vilice, četvrtaste, ne previše četvrtaste, ali da su naglašene), duža kosa (ne skroz duga, malo duža, možda malo više duža), boja kose mi nije bitna, oči plave po mogućnosti, zelene eventualno iako više volim mješavinu plave i zelene kad se radi o zelenim očima, jer samo zelene mi i nisu nešto, ma plave oči, usta nikad ne gledam i nije mi bitno kakva su, ali ne volim tanke usne i još jedna skroz bolesna stvar koju volim kod muških su ruke, ne znam zašto, ali volim kad muški imaju lipe ruke i još kad im vene iskoče...uuuu. luda sam, znam, ali volim ruke muške. one i oči su mi najbolje stvari na muškom.
eto to bi bio moj idealan muškarac. ali ako izuzmemo sve ovo, apsolutno moj najidealniji muškarac koji postoji osim bobe je johnny depp. njega niko ne može nadmašit. on je savršenstvo. johnny depp, ne bobo (hehehehehehehe). johnny depp je sve ono što ja hoću na muškarcu. ali dobro, johnny depp je samo sanjarija mlade sedamnaestogodišnjakinje. moram se držat onih muških koji su na istom kontinentu (iako johnny depp živi u francuskoj, a francuska je u europi) i koji nije superslavan i koji nije glumia jacka sparrowa i koji je u istoj državi i koji ima bar približno godina ko ja i nije oženjen i nedostižan. teško da će iko njega zaminit, ali ako ko ima dovoljno hrabrosti i želi pokušat, slobodno. bit će teško to jamčim, ali ne i nemoguće.

| 00:21 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.