četvrtak, 01.02.2007.

I love you

A toast to Emily always the bridesmaid but never the bride.

istina je. ja sam uvijek the bridesmaid, a nikad the bride...počeo je drugi mjesec. za dva tjedna je valentinovo. ponovo. tako je brzo je došlo i ovo, a čini mi se da smo još jučer ja i ziky sjedile u mcdonalda i jedući cool pitu cvilile uz pjesmu you're beautiful. a sada je tu ponovo. do sada mi niti jedno valentinovo nije bilo dobro. baš taj dan bude najdosadniji i najmonotoniji od svih...istina, ne sjećam ih se, ali to samo još potvrđuje moju tvrdnju da su bila monotona jer da mi se dogodilo nešto zaista zanimljivo i lijepo, sigurno bih zapamtila. jer iako to poričem, imam jako dobro pamćenje, pamtim sitnice za koje netko ni ne zna da su se dogodile.
kad me ljudi upitaju za valentinovo odgovorim onu već poznatu tvrdnju da je to samo komercijalistički blagdan koji je glup i nema smisla. to samo ženska populacija iskorištava da bi dobila poklone od onih niškoristi od muškaraca. djelom se slažem s tim.
ali ovo da nema smisla kažem samo u nedostatku argumenata.
naravno da ima smisla. razmotrimo malo situaciju...ljubav... ljubav je nešto fenomenalno. ljubav je smisao života. gdje bi mi sad svi bili bez ljubavi? gdje bi ja sad bila bez ljubavi? ljubav je ono što nas čini živima, ono što nas čini bićima. ljubav izvlači ono najbolje iz nas. ljubav nam otvara vrata svijeta kojeg nikad do sada nismo upoznali. ljubav nas ispunjava, prosvjetljava, inspirira. zbog ljubavi činimo stvari za koje nikad nismo mislili da možemo napraviti. naravno da ima i loših strana, ali to je prirodno. ništa nije savršeno iako se svaka suza zbog ljubavi na kraju isplati. isplati se kad nađemo onog nekog koga ćemo voljeti. ljubav je sveta stvar. to je čudo. i zašto ne bi postojao bar jedan dan posvećen ljubavi. iako bi svi dani trebali biti posvećeni ljubavi, na sve dane bi se trebali voljeti i cjeniti kao na valentinovo. ali mi smo previše okupiranim materijalnim i nevažnim stvarima da na ljubav zaboravimo, zato je dobro da postoji dan koji nas podsjeća da svi mi volimo. da nismo u potpunosti zaboravili na ljubav, zaboravili na naše bolje polovice, da nismo zaboravili voljeti.
jer istinski voljeti nekog čovjeka, znači voljeti sve ljude, voljeti svijet i voljeti život. Reći nekom "volim te" znači biti sposoban reći "volim u tebi svakog, volim pomoću tebe svijet, volim u tebi i sebe"
to je ljubav za mene...to je ono za što se isplati živjeti...

With this hand I will lift your sorrows. Your cup will never be empty, for I will be your wine. With this candle, I will light your way into darkness. With this post, I ask you to be mine. will you?

Image and video hosting by TinyPic

| 21:46 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.