četvrtak, 01.02.2007.

tears to shead

If I touch a burning candle I can feel no pain. In the ice or in the sun it's all the same. Yet I feel my heart is aching. Though it doesnt beat, it's breaking. And the pain here that I feel... try and tell me it's not real. I know that I am dead... yet it seems that I still have some tears to shed.

ima nekih pjesama koje djeluju na mene na čudan način. prirodno je da te neke pjesme razvesele, druge rastuže. i to je ok. ali ima neka pjesma koju samo čujem i osjećam se drukčije nego u trenutku prije i bez obzira da li mi je to bio najsretniji dan u životu ja ću se osjećat....tužno? ne znam da li je to prava riječ. nisam sigurna da baš tugu osjećam, ali neki sličan osjećaj da. nostalgiju? možda. ima vremena za kojima patim. koja bih vratila, ali ne mogu. jedino se mogu nadat da će se ponovit.
te pjesme nisu od omiljenih mi pjevača ili grupa, niti su neke pjesme koje bi mi se inače svidjele, neke od njih jesu, neke od njih nisu. nisu po ničem posebne, ali možda se na neki čudan način nađem u nekoj od situacija koje one opisuju. i nose sjećanja na neka stara vremena. nisu ničim povezane, sve su drukčije, nema niti jednog jedinog razloga zašto baš te pjesme tako djeluju na mene, ali jesu.

subota navečer. idem se naći s prijateljicom jer idemo vani. obična subota, spremim se, obučem kaput, stavim slušalice u uši i na radiju slušam pjesme, nevjerojatno samouvjereno šetam mokrim gradskim ulicama poslije kiše, listovi više ne šušte pod nogama jer su mokri. i listam po stanicama radija i počne pjesma...i tad sve krene nizbrdo...ne znam zašto, ali tako bi htjela zaplakat...više se ne veselim izlasku niti ljudima s kojima bi trebala izaći, ničemu. ne sjećam se loših vremena, niti mislim na nešto loše, jednostavno pjesma tako djeluje na mene...
ali bez obzira što ću se kad je čujem užasno osjećati, opet je volim slušat. pomalo mazohistički zar ne?

| 21:14 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.