srijeda, 24.01.2007.

just feel better

I'm tired of holding on
to all the things I ought to leave bihind
it's really getting old
and I think I need a little help this time
Image and video hosting by TinyPic

promijenila sam se. to mi je dosta ljudi u zadnje vrijeme reklo. i sama sam svjesna toga. također sam svjesna da sam se promijenila na loš način. ali ne poduzimam ništa u vezi toga. ne pokušavam se poboljšat. i ne zato što sam naučila prihvaćat sebe kakva jesam već zbog toga što mi se to zapravo neda. ne da mi se stalno pokušavat bit neka osoba, ako sam se promijenila, to nije zato što sam to pokušavala, već se to spontano dogodilo. I te moje novostečene mane ili čak nepostojeće vrline su dio mene. dio onog što ja predstavljam kao osoba i na neki način čine mene kao osobu. i zato ih se ne želim odreći, jer ako njih odbacim i prihvatim neke sasvim nove vrline i neke mane, to neću biti ja. izgubit ću se. izgubit ću sebe. a to ne želim. ali ako se ikad i poželim mijenjat, to će bit zbog mene same. zbog nikog drugog. jer osobe ulaze i izlaze iz mog života. primjetno i neprimjetno. i svi odu na kraju, pa čak i oni za koje sam mislila da će ostati, one zbog kojih bi se mijenjala.
vrlo je vjerojatno da sam se promjenila na gore, da sam zeznila neke bitne stvari u životu, da sam pobrkala prioritete, da sam se udaljila od nekih dragih ljudi. i teško da ću uspit vratit stvari na svoje, da ću vratit sebe onakvu kakva sam bila...jer kako kaže stih jedne pjesme... runaway train never goes back...
ali i on mora zaokružit i vratit se nazad...samo ako dovoljno čekaš, ako imaš strpljenja i snage...

| 22:39 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.