subota, 20.01.2007.

love is in the air

Love is in the air
Everywhere I look around
Love is in the air
Every sight and every sound

And I don't know if I'm being foolish
Don't know if I'm being wise
But it's something that I must believe in
And it's there when I look in your eyes

ljubav...sutra će se stvari promijeniti, znam, to nije uopće upitno, ali danas, ali sinoć...bila sam zaljubljena. kao da nikad do sad nisam bila zaljubljena, kao da nikad do sad nisam voljela, kao da je ovo bio prvi put, bila sam zaljubljena... i sve je bilo ok. po prvi put sve je bilo ok, zaboravila sam sve do sad i nisam mislila na ono od sad, samo sam bila zaljubljena.
samo mi je žao što će tako kratko trajati, sada samo čekam da prestane. jer znam da hoće. znam da će poslije ovog doći suze ili nešto loše. tako uvijek bude. ali opet s druge strane, ne zamaram se time, samo uživam u ovom nečem čudesnom što mi se događa.

| 14:10 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.