nedjelja, 07.01.2007.

hurt

I'm sorry for blaming you
for everything I just couldn't do
and I've hurt myself by hurting you

(i really am sorry for blaming you, I couldn't realise till now that it was my fault, that I was the one who was guilty all the time...nevermind, it doesn't matter now anymore, but everytime I listen to this song I can't believe how stupid I was...to make that one mistake.)
Image and video hosting by TinyPic

mrzim groblja. ne znam zašto mi je to sad palo na pamet, ali ih mrzim. ne volim ić na groblja, ni za dan mrtvih ni nikako i ne idem prečesto. A kad idem, idem iz krivih razloga. Mrzim onaj trenutak kad me pitaju oću li ić s njima na groblje i ja odbijem. znam da se tad pitaju kako mogu bit tako hladnokrvna, tako bezosjećajna. nisam. niti sam hladnokrvna niti sam bezosjećajna, u niti jednom slučaju, pogotovo u tom.
čak sam i previše osjećajna i možda je to i razlog zašto ne želim ići tamo.
kakva korist od toga, to neće vratit osobu, stvari se neće promijeniti, meni neće biti lakše, naprotiv, stat ću tamo i osjećat se još gore, osjećat se bespomoćnom da išta napravim.
i onda me svi gledaju s onim pogledom koji govori da mi nije stalo, osuđujući me bez da imaju pojma o tome što se u meni događa.
da stalo mi je, zato i ne volim groblja, jer mi je previše stalo, jer nitko nema pojma kako mi je stajući tamo. nije bitno, nema veze, samo ne volim groblja općenito. depresivna su i puna su onih baba koje prodaju cviće i koje žele zaradit lovu na tuđoj nesreći. mislin, briga mene, nek oni zarađuju za kruv, ja san materijalist po prirodi, ali mrzin kad te gledaju onim sažalijevajućim pogledima a samo gledaju kako će ti uvalit najskuplje cviće. kad smo kod stvari koje mrzin, mrzin i stare ljude, dosadne babetine i didetine, sve ih mrzin (osim svoje babe i dide, njih volim, bar ovi jedan par, one druge, a ono njih volim jer se to očekuje od mene, nemamo baš neki baba-dida-unuka odnos), ne mrzin ih, ali me enormno živciraju...no dobro...

Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

| 00:24 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.