subota, 24.01.2009.

nema više negative za mene.

.sve je u redu.
.nemam s čime biti nezadovoljna.
.život mi je ***.
.pojma nemam kako bih to nazvala.
.neki neutralan osjećaj.
.nisam sretna.
.nisam nesretna.
.već mogu samo reći da sam nezadovoljna.
.prijatelje imam... i zahvalna što su tu.
.oni mi ne nedostaju... osjećam da su tu.
.već mi nedostaje ljubav.
.ne ljubav... nego netko o kome ću misliti.
.govoriti... netko ko će mi nedostajati.
.osoba za kojom ću patiti.
.osoba koja će ući u onu polovicu mog srca.
.znam sve dolazi s vremenom.
.doći će i to... ***ja čekam***.

.još uvijek čekam.
.to čekanje ubijam problemima.
.ne... ne svojima.
.nemam ja problema.
.ustvari imam... problemi mojih prijatelja su i moji.
.tu sam da im pomognem.
.da ih utješim.
.želim biti... netko... netko tko će nekome uljepšati život.
.ne ga ni na koji način uništiti.(ne doslovno).
.želim da svoj život od sada gledam kao neku pozitivnu stvar.
.da sve stvari koje su i loše i dobre gledam samo s pozitivne strane.
.da za mene ne postoji negativno.
.da ja i negativa ne razgovaramo.
.korisnije za mene i moj život.

Image and video hosting by TinyPic


22:57 | Komentari 30 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.