petak, 09.01.2009.

... sve da to mogu promjeniti....

... nevjerojatno, kako se uoće
to sve desilo...
nekoliko pogleda, par strastvenih zagrljaja
i nekoliko poljubaca(samo jedna noć)...
zar je već moguća tolika ljubav...
ne vjerujem, ali ipak znam da ga volim...
čak sam pomišljala na to da prestanem
uopće razgovarati sa njim(mobitel, msn)...
ali znam da bi mi bilo toliko teško...
žudjela bih za njegovim glasom...
za njegovom jednom rječju...
ali čini mi se to kao neki izlaz da ga zaboravim...
znam da to ne želim, ali zar će biti bolje
da patim i čekam... da čekam nešto što se neće desiti...
nema šanse da se naša ljubav ostvari...
vjerujem ja njemu... njegovim rječima(unatoč razočarenju)...
no hoće li moja ljubav izdržati...
izdržati bez njegovog dodira...

Image and video hosting by TinyPic


16:40 | Komentari 77 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.