petak, 02.01.2009.

...presavršeno da bi trajalo...

ovaj doček bio mi je presavršen...
gledati kako dolazi nova...
vidjeti je...
i misliti kako će tako biti u cijeloj novoj...
da ću cijelu 2009. provesti
u zagrljaju...
tako kako sam je i dočekala...
da presavršeno...
ali me to ne smeta...
glavan mi je bio provod uz pokoje piće...
ustvari priznajem da sam žudjela za
muškim zagrljajom i nježnim poljubcima....
koje sam i dobila...
mislim da sam ih i zaslužila...
ali sam i zato platila (nije bitno)...
ali da mogu to produljiti...
te zagrljaje...
i poglede u nebo pune šarenih boja vatrometa...
tako je... to je nemoguće...
ali je nemoguće i biti u vezi s njim...
daljina nas dijeli... sela i gradovi....
kad bih jednostavno mogla otići tamo i
poljubiti ga...
kad bih barem...ah
mislim da to nije ljubav...
ali što bi onda bilo...
za jednu kratku zaljubljenost je previše...
nalik je na ljubav...
ali nemoguću ljubav...
da, takvu ljubav da je možeš vidjeti
jednom na mjesec...
nije vrijedno...
ali je vrijedno njegovog nježnog poljupca....

neka vam se ostvare sve želje u novoj...

Image and video hosting by TinyPic


21:34 | Komentari 61 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.