četvrtak, 13.11.2008.

neznam što želim... ali znam da ne želim ljubav...

...glupo mi je...
glupo mi je biti sa njim a ne volim ga....
samo sam malo jaaače zaljubljena u njega...
nema veze...
ne nedostaje mi nešto previše...
mogu živjet bez njega...
neću se bacit s prozora ni rezati žile....
ali će se odreći ljubavi...
da ljubavi...
iako to možda zvuči glupo meni ima smisla...
jer on je za sada moja ljubav...
jedina koju imam...
((((ako izostavimo frendice koje volim svim srcem...
jep... i Tajo SVE NAJBOLJE U "dugoočekivanoj" 16.))))
... a ne želim ga zavoljeti...
jer onda neću moći bez njega...
a to mi sad ne treba...
ne treba mi nitko s kime bi razbijala glavu...
netko na koga ću misliti u svakome trenutku...
a on nije moj...
to sam preživjela...
i to je ono zadnje što sada želim i što mi treba...
jedino što sada u posljednje vrijeme tražim
je to da vrijeme leti...
jer čekam nešto a nisam sigurna što je to...
osjećam da će doći s vremenom...
zato želim da vrijeme ide malo brže...
ali znam da to nije baš moguće...
zato ću probati učiniti ovo čekanje zanimljivijim...
znam da to školom nemogu, ali mogu ljubavlju...
možda ne trajno ali u nekim trenucima
iskoristi nečije nježnosti nije grijeh...

Image and video hosting by TinyPic


17:19 | Komentari 32 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.