petak, 12.09.2008.

...život teče...

o preboljenim ljubavima ponekad ni ne razmišlamo...
no meni dođe na pamet onaj koji me volio prije nekoliko godina...
no i ja sam bila zaljubljena...
tako je očito kaj smo preboljeli jedan drugoga...
no meni dođe želja za njegovim zagrljajom...
to mi ej bila jedna od prvih ljubavi...
sjećam se kad smo se nalazili i skrivali od svijeta...
to je bila ljubav...
no ipak sad odrastam, tražim malo ozbiljnosti...
iako još uviejk želim biti dijete...
no tko kaže, tko kaže da s njim nebi bilo ozbiljnosti???
u ono vrijeme sam mislila da ću s njim ostati zauvijek...
on mi je bio sreća...
no neznam, neznam zašto, ali prekinuli smo....
bilo je to davno...
ponekad zaboravimo one male ljubavi...
sitne ljubavi koje traju, traju ali jako kratko...
tako kratko da ih zaboravimo...
i ponekad se sjetimo njih i
zapitamo se:
dali je on moja sudbina
koju duboko u sebi volim?!


20:39 | Komentari 35 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.