utorak, 05.08.2008.

... zkj baš sad....

http://be6my6lord6.blog.hr

to je ta adresa... adresa moje frendice....
cure koja sam mislila da mi je frendica...
ustvari ja sam mislila da sam ja njezina frendica...
ali ne, ona mene mrzi...
mrzi me zbog mog ponašanja...
ali u jednom trenutku mislim da njoj s njezine strane to tako izgleda...
no ne kužim, možda sam ja zaista umišljena krava koja joj ne pokazuje koliko je voli... cura mi znači... uvijek je tu uz mene...
uz mene je kad nikog nema tu...
ali uvijek koristim krive riječi, kad sam s njom....
zkj.... kao da sam druga osoba....
neznam...
za zajebanciju se vrijeđamo, no nikad nisam pomislila da ju to boli...
mogla mi je reći da prestanem....
da prestanem... da prestanem biti joj frendica...
želim joj biti prijateljica....
no izgleda da ona ne želi moje prijateljstvo..
nemam pojma dali ona zna koliko mi uopće znači....
prije nekoliko dana bile smo u akloholizianom stanju,
no govorila mi je čudesne stvari... da samo joj velika podrška....
da me voli... i takve spike... dali sam se umislila...
ili je ona to izmislila...
samo bubnula zbog mene...
umjesto da mi kaže da me mrzi...
ne razumijem...???

Image and video hosting by TinyPic

ostavila sam joj komentar...
ej, petra fakat sorry, al dok ti navek veljim za živceranje misljila sem kaj znoš da je meni to zajebancija....
sorry ak se nasmejem na tuđe fore, nesi jedina kojo vređaju, veruj mi to jo nojbolje znom....
sory ak te pozovem v društvo v kojem sem to je zoto kaj te očem kre sebe jer mi puno značiš....
al sem nigdor ne primetila kaj te netko negda odbacil....
sory nesem nigdor primetila se se prema tebi poošam drugač nego prema svojim frendicama.... sory ak sem da rekla nekaj za kaj si pomisljila da bi vređala tvojega izgljeda... vjeruj mi nesem to nigdor namjeravala reći... jer ti si nojljepša i naj sexy cura.... sori misljila sem kaj ti je ljepo biti kurva, al nema veze... molim, sori...
oprosti kaj sem te da povredila na bilo koji način... meni ti joko puno v životu značiš... navek si tu uz mene dok nega nikoga .... navek znom kaj se morem osoniti na tebe....
sroi ak sem ti da zasmetela v životu... ne moramo si već biti frendice, ak nečeš... meni ti joko puno značiš... jer te volim... zanavek bi si štela biti dobra z tebom.... al ak ti smetam v životu....


13:54 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.